28.09.2009

Den som hadde vært 20 igjen...




På lørdag var jeg  en tur på ett kaffebrenneri......og på veien gikk jeg forbi disse to søte som sto der sammen.....og måtte bare forevige de.
Ja hadde jeg vært 20 år igjen så skulle jeg hatt en slik en.....men da måtte jeg ha lært meg og kjøre to hjuling....for siste opplevelse som 17 åring endte på hue inn i ett drivhus.....takk og pris for at nedre del av drivhuset ikke var av glass...men av mur.....:)







Ha en super dager alle....og takk til alle for så mange hyggelige kommentarer....denne bloggen har gitt livet mitt ett nytt  positivt innhold:)

Mange store klemmer fra edda

13 kommentarer:

Solveig sa...

Dette var jo nesten litt nostalgisk ja:o) Hadde en lignende en gang-presterte å kjøre med short og T-skjorte i sommervarmen.....og kjørte av veien. Undommelig overmot, men det gikk bra tross alt:o) Glad jeg ikke er 20 nå-litt travelt det der. Trives nok best der jeg er nå:o)))
Ha en flott dag, Edda.
Klem fra Solveig

beate sa...

Herlig!
Den rosa var jo knalltøff da!

Ha en flott dag
Beate

Missfryd sa...

Ja, mimre kan man jo.....og være glad for at det gikk bra den gangen man var ung og gjord mye rart...
Herlig innlegg! Klem Ingrid

Kaspara sa...

Hei og god formiddag Edda!
Tusen takk for koselig kommentar. Utrolig søte og sjarmerende kjøretøyer du kom over!
Scrollet litt nedover her nå og ble nostalgisk, da jeg så Sissel-serien og fløtemuggen. Har et vagt minne fra min barndom om nettopp denne. Tror foreldrene mine måtte ha hatt noe i den serien eller kunne det være en tante av meg.....
Ser også at vi har helt like tallerkenhyller. Malte min i går i en fin lys grønn/turkis tone. Hadde en ide om at denne ville bli fin et sted i stua med ungenes kunst i, men mulig den ikke passet så godt på akkurat denne plassen alikevel. Ting blir ikke alltid som en ser det for seg i hodet.
Likte så godt muggen med sort skrift på også.
Her er det høstferie og smågutta er kjørt til fotballskole, noe de hadde fryktelig lyst til å være med på. Litt rart å ikke være sammen med dem disse høstdagene, men de gror til.
Ha en nydelig høstdag i hovedstaden! '
Klem fra Kaspara

Charlotte sa...

Hehe, så søte:) Ha en din dag!

..Til Lykkes Hjem sa...

Hei! Jeg kom over din flotte blogg via "mor og datter". og her var det sannelig meg mye fint. jeg legger meg til som følger å håper på at det er greit..? Jeg kommer snart tilbake igjen.

Ha en flott uke
Hilsen Lykkehjem*

Mor og datter sa...

Hihi så søte de var!! :-) Skjønner at du måtte ta bilder av de! :-)

skal du på blogg treffet?

Ha en fin kveld videre..klem klem

Linda sa...

Hei på deg...
Disse far jo lekre da!
Likte godt den rosa, herlig!
Min datter driver med kjøreopplæring, hun har veldig lyst på en rosa lekker en.
Men hun må nok ta til takke med sølv fargede som pappan kjøpte for noen år siden.
Den står i kjelleren og er nesten ikke brukt.
Regner med at du har pakken senest i morgen.

Ha fortsatt en fin uke Elin!
Stor klem fra meg.

Anne sa...

Hei hei!
Den rosa var kjempesøt! Flott blogg du har:) Hit kjem eg tilbake!
Ha ein herleg mandagskveld:)

Lissie sa...

Stilig! Søte navn hadde de også!

Mor og datter sa...

Hei igjen!! :-)
Jepp jeg skal på bloggtreffet, det blir kjempe artig! Litt skummelt, men det blir nok mer moro enn skummelt tror jeg(håper jeg).
Ja, da ses vi da - den 9 okt.

Ha en kjempe fin dag! Og kos deg masse! klem Cecilie

Anonym sa...

herregud så søte! å med de navnene kom jeg til å si 'nåååååååååh <3' da jeg så det! har aldri torret å sette meg på en sånnen jeg, nettop av frykt for å kline med en murvegg eller asfalt eller lignende :D det er greit å sette seg i en bil heller da ja.

Margrethes hus og hage sa...

Det var et flott par :) Jeg har litt skrekken for slike tohjulinger, så jeg gruer meg til barna vil ha moped... Den dagen kommer garantert!

Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Margrethe