16.09.2009

Mormors Kommode

God kveld til alle I dag var jeg gående en tur på Grunerløkka.......og fant ut at jeg skulle gå innom til Siw som driver Mormors Kommode.....og si hei til henne....og samtidig få tatt noen fine bilder og vise dere på bloggen... For de som ikke kjenner til den butikken så er det en blanding av gammelt og nytt....og en del ting som Siw syr selv...og hun er flink til og sy kan jeg bare si. Hun syr klær av gamle retro stoffer.....og for de som vil ha noe som ingen andre har....er det bare og ta strake veien dit.... Hun er så flink at hun er innvitert til og vise flere anntrekk på Oslo Fashion Week den 6 oktober.....så det blir spennende og høre hvordan det går...gleder meg... For alle Green Gates fan...så er det masse lekre varer der....blant annet noen lekre julekuler med roser på som bare var helt fantastisk vakre....så de må jeg nok ha... Håper dere vil kose dere med bildene... Ha en flotters høstkveld... Klemmer fra edda

4 kommentarer:

Linda sa...

Hei Elin, slik en herlig butikk, skulle gjerne ha tatt turen innom her ja!
Så heldig du var som vant det fine heklede håndkleet!

Klem til deg.

Maliva`s verden sa...

Hmm...tror nok jeg må ta meg en tur til den butikken der ja:o)Skal bli hyggelig å hilse på deg den 9.okt.Takk for at du linker til treffet..Er overveldet over responsen..over 40 som har meldt seg på,og jeg som tenkte kanskje det ble rundt 15.Gleder meg:o)Koselig blogg du har forresten,hit titter jeg innom igjen.Klem fra Maliva

Kardemomme sa...

Hei du :))Vil bare takke for at du har lagt deg til som følger på bloggen min :))
Jeg har jo akkurat skiftet til blogspotportalen og er helt overasket over alle de morsomme mulighetene denne portalen har framfor den gamle! Nydelige rosebilder du har tatt forresten :)Ha en fin torsdag! Hilsen Kardemomme :))

h.espe sa...

Ser du har vært innom en av mine favorittbutikker. Siw er en herlig dame, og butikken er skikkelig snadder!!!

:o)