07.09.2009

Utfordring...

Heia alle sammen... For noen dager siden fikk jeg en utfordring fra Caroline med den koselige bloggen itsnotfaith. Det er og fortelle 10 ting om meg selv...
  1. Jeg er stort sett i godt humør
  2. Jeg er blitt veldig hjemmekjær
  3. Er veldig ærlig og har stor rettferdighetsans
  4. Er ikke søtmons men saltmons
  5. Har en tendens til og være utolmodig,så alt jeg gjør skal helst gjøres fort:)
  6. Elsker og kjøre bil
  7. Er veldig glad i asiatisk mat
  8. Lager god mat sier de som har spist maten min
  9. Noe av det hyggeligste jeg vet er og be venner på middag
  10. Har også temprament...av det produktive
Det var litt om meg,vet ikke om dere ble noe klokere.... Ha en flotters dag til alle.. GoKlem edda

3 kommentarer:

Margrethes hus og hage sa...

Artig å lese om deg :)

Ønsker deg en fin kveld! HIlsen Margrethe

helle sa...

Tak fordi du deler det med os, og hav en dejlig dag

Klem Helle

irina sa...

Nå kjenner jeg deg litt bedre----takk !!

tusen takk for koslige kommentarer inne hos meg.

Stoooor klem