02.10.2009

God Helg og litt make over....

Ja...så er det fredag igjen...synes uken mest består av mandager og fredager...
Og bare en uke igjen til jeg får møtt mange av disse fantastiske gullige jentene som jeg bare har snakket med gjennom Pc....som jeg gleder meg:)
Men tilbake til litt make over...desverre dårlig til og huske før bildene...men er vel flere som kjenner seg igjen der....
Det første bildet er av en slags flaskeholder...som var trehvit....men den er blitt litt rar i fargen   skulle bli hvit...men plutselig kom det en blå farge fra malerkosten som absolutt skulle blande seg:)
Så den ble litt turkis aktig...har planer om noe skrift på etter hvert og...men senere..senere



Det neste er en bestikk kasse som opprinnelig var rødbrun...skal og få skrift på sikt..




En pidestall som var brun...




Og en til tallerkenhylle...(lurer på hvor mange jeg har hatt)




En kjøkkenhylle med knagger..


Ja den kom på skjeven.....

Da gjenstår det bare og si....




Var på loppemarked i dag og...men det blir en annen historie:)

Klemmer fra edda

7 kommentarer:

Guttemamma sa...

Her var det mange fine "nye" ting,maling gjør susen!! Nå skal jeg titte litt mer inne hos deg,første gang innom. Ha en fin fredag!!
Anette:-)

Josefine sa...

Heisan..

Så fint det ble med en liten makeover...

Ønsker deg en flott helg, klem :)

Margrethes hus og hage sa...

Så koselig det ble:) Det er utrolig hva litt maling gjør!

Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Margrethe

Anne sa...

Så flink du er! Blei verkeleg fint det der:)
Ha ei herleg helg!

h.espe sa...

Heisann....
Ja, i underkant av en uke til treffet nå... Blir utrolig spennende og ikke minst gøy å møte dere!!

Masse flott makeover du har foretatt. Tallerkenhyllen og hyllen med knagger gikk "rett hjem" hos meg.

Ønsker deg en supergod helg - kos deg masse!

Klem fra Hildegunn

Violetta sa...

Man kan da ha det like fint i blokk som i palass (ref til innlegget lenger ned) Det er ikke stærsjet som gjør susen, det er menneskene som bor der! :) Ser du har svingt malerkosten! Det er det som er så fint med maling...man får plutselig en ny ting eller et nytt møbel :)

Unknown sa...

Kommer du på bloggtreffet på Lillestrøm? :o)
da kan du få gaven din der, for du ble månedens følger og får dette lille filthjertet og to små vakre skjeer som jeg kjøpte på Lysstøperiet i henningsvær i sommer :o)
Skal lage et innlegg på det, men i dag ble det bryllup, gitt... :o)
Klemmer fra nanni