28.12.2009

Årets siste julebilder...

Ja....her kommer siste julebildene på denne bloggen......
Håper alle koser seg masse masse:)



Ja....da var vi kommet til de farveløse bildene:)



Er veldig glad i små juletrær i glass og sølv....






Disse ble det ganske mange av....vakre er ordet...



Ja flere trær ja.....



Må innrømme at nøttene bare har vært til pynt.....



Wow..dette må jo være en feil....farver...:)





Se den nydelige engelen som spiller fiolin......he he dere får snu maskinen på hodet:)



Hadde en venninne på brunch i går...så da fikk juleserviset kommet frem en liten tur...



Ja..vi koste oss..........


Ellers så ser jeg telleren går mot 10 000 besøk.......så det må jo nesten feires med noe.....
Ja..det får jeg pønske ut fort....

Og jeg har opprettet en ny blogg i dag....den heter gjenbruksdronninga.blogspot.com...der skal jeg legge ut diverse ting som jeg selger.
Har ikke fått lagt ut varer ennu...men det kommer....ta en titt og si hva dere synes om siden.....da blir jeg GLAAAAAD.....
Og ettersom det blir samme profil som eddas kreativiteter kommer navnet mitt opp....og derfor skriver jeg under med den signaturen nå.....

Ha en riktig koselig aften alle der ute i VinterNorge...

Romjulsklem fra ElinAnita

20 kommentarer:

Anonym sa...

Så mange flotte bilder.
Hvite amaryllis er bare flott.
gleder meg til flere innlegg neste år..
Klem Marianne

Elin | Draumesidene sa...

Hei du med verdas beste navn! ;) Fine bilder! Er no slik her også, men eg synes matte naturfargar er vakre! Og så er overgangen til nyttår bedre, fordi ein kan behalde ein del av pynten! Lerkekransane mine bruker eg heile året, på ulike stadar.

Skal gå inn på den nye bloggen din! Lykke til! Og gratulerer med 10.000 besøkjande!

Klem frå Elin <3

Anette Willemine sa...

Herlig med amaryllis. Og så vet du jo at jeg føler nostalgi når jeg ser det servise... :)

Har lagt igjen en hilsen på din nye spennende blogg! Gleder meg ;)

Romjulsklem til deg fra

Anette Willmeine

Nyanser av vitt sa...

Hej Elin Anita
Tack ja visst blev det fint med tegelpannan och lyktan.
Hjärtana gör jag i lera och bränner i ugnen ca 30 minuter.
Sköt om dig
Kram Agneta

StrandviksVillan sa...

Åååh, när man ser dina ljuvliga julbilder så önskar man att julen inte var slut ännu...
Men jag kommer nog att börja plocka bort en del direkt efter nyår... tror jag :)

Önskar dig ett riktigt gott nytt år 2010!!

klem, Ann-Christine

Maliva`s verden sa...

Hei...ja nå måtte jeg smile for meg selv her jeg leser overskriften din...Jeg er også lei alle julebildene nå..og gleder meg til å legge ut litt mer vårlig. Pussig det der du..når nyttårsaften er over, er liksom jula over også her i huset. Så heldig du er som har det vakre gamle serviset der...Hva heter det egentlig?Kos deg videre i kulda...huttemegtuuuu

Balke gård sa...

God kveld og tusen takk for besøk, så koselig blogg du har med masse julebilder og inspirasjon! Ser ut til at din jul også er sosial og fin! Klem, Marianne

Thelma Louise sa...

tøff Header..vært flittig i dag du.:-) Her var det også brunsj i går...Mye deilig mat...

Mat mat mat..blir godt med hverdag igjen..

Ja Grebbestad er lite, men ikke kjempesøtt.:-) Da heier jeg heller på Fjällbakca...:-) Selv om jeg burde "heie" på grebbis, siden jeg tilbringer så mye tid der...fint sted for bloggtreff det..eller så har jeg en grei hage som også kan brukes.:-)

Ha en kos kveld.:-)Klem Gry

Karin Lindström sa...

Hej!

Tack snälla du för din rara hälsning, jag blev jätteglad. Jag har själv problem med att titta på min och vissa andra sidor med snö om jag öppnar dem i firefox. När jag använder safari går det jättebra (jag har mac). Jag hoppas du kan kika in till mig fler gånger det är ju tråkigt om det inte går för att jag har lagt in snow effect.

Vilken fin blogg du har, och så många fina tips du visar! Det ser verkligen jätte juligt och fint ut hos dig!

Ha en god fortsättning!

Kram/Karin

Ruths datter sa...

Fine bilder,Elin Anita.Fint navn du har.Jeg har alltid tenkt at du heter Edda.Fint det og.Ellers må jeg takke for titten på vakre julebilder.
Klem

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så fin header du har laget! Fine bilder, og spennende med den nye bloggen din, jeg skal inn der og legge meg til som følger nå. :)

Linda sa...

Hei på deg, du har fått en mail!
Her var det sannelig masse god mat ja!
Men kjenner at jeg har fått dosen min i julen!
Så på nyåret blir det virkelig skjepings!

Klemeliklem.

Linda sa...

En ting til....det er mulig jeg tuller....men har du laget deg ny header?
Kjempefin er den iallefall!!

Linda sa...

Ja det har du ja!!
Nå husker jeg det ..du hadde en rosa rose!!

http://kalimerablogg.blogspot.com/ sa...

Heia, svinser innom for å ønske deg en deilig kveld.
Klem fra Helen

Anonym sa...

Så fin header!
Og atkk for hyggelig besøk inne hos meg:-)
Fortsatt god romjul, koos deg!
Klem,Hege.

Anonym sa...

atkk- betyr eeegentlig TAKK, he he!!
Klem;-)

Sivs hus sa...

Hei, Takk for hyggelig hilsen. Så vakre bilder du viser og koselig brunsjbilde. Nyttårsklem Siv

Mitt hvite hus sa...

Herlige bilder..og så flott header du har da...

Likte alle bildene dine jeg...
Gleder meg til den nye bloggen...
ha en fin dag..nå er det jobb..

Klem Kerstin

Hage foto og natur sa...

HEi!
Så koselige bilder!
Jeg er sa svak for sølv og glasspynt.
Ser frem til din nye blogg , og hva den vil vise av godbiter!!!!
Fortsatt god romjul!