17.01.2010

Anbefalt sted hvis du skulle være i nærheten.....

I går var jeg og møtte en venninne til lunch.......på en cafe/restaurant som heter La Casa.
Dette stedet ligger på Sagene...rett ovenfor Sagene Lunch bar som kanskje mange vet hvor er.....
Så jeg vil vise dere noen bilder fra stedet.....har fått lov av de......
Vil kalle stilen de har for moderne...varm...minimalisme


Farvene går i beige,hvitt og brunt..


God mat til en fin pris..


Koselig atmosphere...


Utrolig hyggelige unge serviceminded svenske servitører


Tenker det er ennu hyggeligere når denne brenner...


Puter i sofaen og...akkurat som hjemme:)


Få enkle dekorasjoner..


Og det beste av alt for den kaffekjerringa jeg er...
Kaffen koster kun 24 kr koppen med så mye påfyll du orker:):)
Veldig god er den også!

Så dette steder anbefaler jeg på det varmeste...

Har dere noen steder dere vil anbefale i nærmiljøet deres??

Ønsker dere alle en fin søndag..

GoeKlemmer fra elinAnita

26 kommentarer:

Lilliannes verden sa...

Det ligg ein liten utfordring til deg på bloggen min :)
Eg er litt nyskjerrig på denne bloggen din :) Så mangen flotte bilder!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Akkurat i min gate interiørmessig. Takk for tipset, selv om det er sjelden jeg er på de trakter nå. Bodde ikke så langt unna Sagene for mange år sida.

Anette Willemine sa...

Tusen takk!! Hi, hi, det var jo morsomt at vi tenkte på hverandre på samme tid!
Nå må jeg haste av sted. Vi på middag til min mor. Deilig!
Kos deg med søndagen, min venn!

Klem fra
Anette Willemine

Anette Willemine sa...

PS! Takk for tips om La Casa! Der ser det jo utrolig koselig ut! Tar meg nok en tur der ved anledning.

Klem
AW

Lilliannes verden sa...

Mas er berre gøy når du er ein så fersk bloggar som meg ;)

Du har heilt rett. Den har mangla. Eg har ikkje hatt noko særleg følgarar uansett. Derfor har eg ikkje sett hensikten med ein følger-boks. Men sidan du etterlyser den skal eg naturligvis legge en til! :)

Gleder meg til ønskelista di

Datt sa...

Så koselig ut! Men det burde vært i Trondheim da... :P

Anonym sa...

Så stilfult og koselig ut der.. men er nok litt langt unna iallfall til lunch en vanlig dag
men en vet jo aldri..

Monica sa...

Heisann og takk for kommentar og din mening på bloggen min. Desverre (for deg iallefall, hihi) så hard en havnet under malekosten og er allerede grunnet, men til mitt forsvar så er den ikke så veldig gammel altså, den er fra 70 tallet kanskje også nærmere 80 tallet vil jeg tro. klem fra Monica

Ruths datter sa...

Der så det trivelig ut.Skal se på den når jeg er i Oslo.
Søndagsklem

Elin | Draumesidene sa...

Hei! Her var det vakkert, ja. Minte meg om Slettvoll/Hennie. Og desse har påvirka meg mykje siste åra. Men eg er litt meir factory, trur eg... Slit stadig med å finne navn på stilen min.
Håper du har ein fin søndag, her er det rett ut i stolen modus! Venter kaffegjester, så eg bør vel stramme meg opp litt!

God klem frå Elin :)

Josefine sa...

Hei på deg!

Ser flott ut dette stedet du anbefaler, litt langt unna for meg, men er jeg på de kanter skal jeg stikke innom der!

Gratulerer med award, så vel fortjent! Artig og lese om deg. Så du er utdannet Web Designer...det kan man jo se på den flotte bloggen din!!

Tusen takk for at du tenkte på meg, veldig kjekt å bli satt pris på:))

Ønske deg en flott søndagskveld, stooor klem

Crinoline sa...

Hei og takk for tips.Her ser det virkelig lekkert ut.God søndag til deg.Klem

AnnaJohanna sa...

Tusen takk for tips! Så lekkert! Akuratt slik stil liker jeg!

Ønsker deg en flott søndagskveld!!

Hilsen Johanna

Viola sa...

Ett mysigt ställe ni var på och en trevlig svensk servitör...:) här är nu stora dagen över och det blev en glad och lycklig dag med alla släktingar, ha en fin vecka, kram

InstatreffNorge sa...

Er helt ny, så også ny på å gi utfordringer;);) hehe.... men hvordan får du sånne give aways opp på siden??

Kamomilla sa...

Hej!
Nu får du en orsak att besöka IKEA! För om jag förstod din fråga hos mig rätt, så menade du de små vinglasliknande snapsglasen jag hade dukat med? De är från IKEAs barnavdelning. Alltså IKEAs avdelning för leksaker, barnens köksleksaker. De kom i 4-pack. Fyra "mjölkglas" och fyra "vinglas" :) Söta och små, men gjorda i plast! Fast det kan man ju inte se, eller hur?

InstatreffNorge sa...

Ååå så snill du er!!=) Blir litt småfrustrert!! Fikk den opp på siden.. men vil lissom ha tre kolonner, en på hver side av hovedkolonnen.. også vil jeg at headeren skal være smalere og dekke hele bredden...helst med to bilder til på hver side. Om du gidder mail meg på lise_maris@hotmail.com =)
Klem

h.espe sa...

Der skal jeg definitivt innom når jeg bosetter meg i Portveien til sommeren!! Jeg er nemlig så heldig å få være "hyttepasser" for sjefen min, som har hytte i Portveien. Da jeg bodde i hagen i sommer, holdt de enten på å åpne, eller pusse opp i disse lokalene, så da ble det Sagene lunsjbar som fikk besøk av meg istedenfor...

Ha en fortsatt fin kveld, og en strålende flott og ny uke!

Goklem fra Hildegunn

helle sa...

Næh, det nærmeste i min lille by er en pølsevogn, hvor man kan få 2 ristede pølser med brød.... og kolde fødder! (Smiler)

Det så jo lækkert ud på den cafe, Elin. Min erfaring siger at godt selskab er det vigtigste!

Hav en dejlig næste uge, klem fra Helle:))

Bolettes hus sa...

Å å å å dette så virkelig innbydende ut!! Typisk med de svenske servitørene! De er bare alltid knakende koselige! Tror nok at vi nordmenn har en del å lære av dem!

God uke til deg:-)

Stor klem Kari

Elin | Draumesidene sa...

Hallo igjen! Ligg noko til deg inne på bloggen min. Heilt friviljuge ting til glede eller fortvilelse... ;)

God natt!
E.

Missfryd sa...

Her var det stilig!
Klem Ingrid

Simones Country Home sa...

Hei på deg.
Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. :o)
Her så det da veldig koselig ut, den må nok prøves en gang ja. En koselig cafe er viktig. ;o))

Klem Simone

Simones Country Home sa...

Hei igjen.

Ja lurte litt nå hehe. ;o)

Nei jeg har flyttet derfra igjen. hehe Men bodde der i 3 år sammen med min ex. Nå har jeg flyttet til Trøgstad. Laaaangt på landet. ;o) Men savner Hadeland litt, var koselig der.

Klem fra meg

Simones Country Home sa...

Hehe så gøy da, hva heter han da? Nei her er det overhodet ikke dyrt. Jeg gav 900.000,- for mitt hus på 120kvm på 2 etg og 2 mål tomt. Å det var rimelig greit her, måtte bare ha nytt kjøkken og male litt. Så det er ikke ille synes jeg. Men kjøpte det på tvangssalg da. Men ser det er mange fine rimelige hus og småbruk her ute. Vil du flytte hit? Hvor bor du nå?

Klem

irina sa...

Så vakkre bilder og resturant...og jeg vet at dama som tar bildene er vakker innin og utvendig !!
Takk for at du er du. les kommentar til annonym under din da ??

Klem