24.01.2010

Rosa rose drømmer.....

I dag har jeg funnet noen flotte bilder fra Country Living.....som dere kanskje har fått med dere så er jeg jo svak for alt med roser på....helst lys rosa roser da.


Se denn skjønne hattesken....kan nok brukes til oppbevaring av mye annet enn hatter...



Det er jo bare så vakkert....



Ja...denne har vært noe og valset hjemme i......



Se den søte tapeten bak med roser.....



Romantica...romantica...



Det kan selvfølgelig bli litt i meste laget...men men...



Så enkelt



Meget delikat...



Til slutt er det bilde av mine siste kjøpte klomper med roser på he he he....

Har nå hatt dilla på ting med roser de siste 3-4 årene.....og venter nå på at det skal gå over....men ser ikke slik ut ennu:)
Hva med dere der ute.....er det noe dere har spesielt dilla på?????

Nå er det Taco suppe som skal lages...Mmmmmmmmm

Ønsker alle en fredelig og god søndag...

GoeKlemmer fra ElinAnita

28 kommentarer:

Fru Luna sa...

Så romantiske bilder. Man kan jo drømme seg helt bort i de :)

emilias gömmor... sa...

Rosor i milda färger är så vackra och romantiska. På sommaren blir det en hel textilier med rosmönster. Även krukor o dyl.

Kram Mimmi

Datt sa...

Jeg får ikke nok av roser, hjertet slår litt fortere av de herlige bildene!! :)

Kort og Søm sa...

Kunne godt tenkt meg den muggen med roser, den var nydelig!
Klem Fredrikke :o)

Solveig sa...

Så nydelige bilder! Jeg har også dilla på roser, og jeg tror nok jeg er hekta en stund! Ikke noe skaper den romantiske stilen så mye som roser og peoner:o)
Ha en nydelig søndagskveld.
Klem fra Solveig

irina sa...

Så nyderlig sko---me like !!

Klem

Thelma Louise sa...

Hej..-) roser er vakkert.:-) og så kule sko.:-) har du sett resultatet fra systua hos meg ?

Nyt søndagskvelden.:-) Klem Gry

Josefine sa...

Inspirerende bilder i dag også:)

Rosa er romantisk og fint, og det er jo roser også! Kos deg i kveld, klem fra meg

FlorasFrue sa...

SÅ fine bilder :) For oss som er glad i rosa, er jo dette himmelen :)
Jeg ønsker meg noen keramikkopper med store roser på som jeg har sett...

Ha en fin søndag!
Kjersti

Fru Luna sa...

Hei igjen :)
Lampen er kjøpt på Møbelringen, tror de kanskje har den på Bohus også (ifølge min mor). Håper det var til hjelp :)
Klem

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så fine bilder! Roser er vakkert! :)

Klem

Hulda sa...

Mange flotte rosesaker her. Mange romantiske bilder. :)

Elin | Draumesidene sa...

Hei kjære søster ;) Håper tacosuppa var god! Her har vi hatt fyllte taco-baguettar à la Elin :) Eg er ikkje typisk rosa til vanleg, men no mot vår er eg heilt håplaus... Lys rosa gjer meg så forventningsfull og glad! Det mest rosa eg har hatt, var den lys rosa skinnjakka mi på åttitalet... Hadde den i fjor vår på åttitalsfest. Kreppa hår, gule plastikkøyreringar og rosa skinnslips... Og Nikejoggesko og holete dongeribukse... ;) Var ca. 16 og eit halvt heile kvelden... Møtte min barndomskjæreste, og han sukka... Hi-hi-hi!!!

Berre hald fast på rosa og roser du!

Ha ein fin fin kveld, og kos deg i veka som kjem!
Klem Elin :)

Rut och Signe sa...

Åh, så mycket vackra rosor i alla möjliga ting! Härliga bilder.

Anna-Malin sa...

underbara bilder. passar mig extra bra på min rosa dag ;)))

ha det bra!

kram
anna-malin

Bolettes hus sa...

Bilder til å drømmes seg bort i.... Det er urolig flott med roser! Treskoene var jo kjempesøte:)

God uke!
Klem

Unknown sa...

Herlige inspirerende rosa bilder du viser på bloggen din.....nydelig.
kelm...Ellen

MariMaja sa...

Nydelige bilder! Nå fikk jeg litt vårfølelse, takk skal du ha:)
Ha en fin uke:)

Anonym sa...

Nydelige tresko Elin Anita:-)
Og romantisk stil får jeg vel aldri nok av!
Ha en fin uke vennen, klem Hege.

Kaoskontroll sa...

Herlige klogger! :)

Jeg er nok avmålt begeistret for roser, og synes det kan bli for mye ja, men litt er bare vakkert! :)

Lilliannes verden sa...

Oi, så mykje inspirasjon i et innlegg! Eg har også dilla på rosemønster. Eg berre elskar det!
Ha ein kjempefin kveld videre!

InstatreffNorge sa...

Ja det var veldig kos, kom i skikkelig babystemning :D
Så utrolig vakker header du har lagd!! Driver å prøver meg fram litt... men de tre kolonnene.. de ligger jo inne på hver sin side nå, men når jeg publiserer kommer begge på venstre side..

Så vakre bilder:D Nydelig med rosa farger og rosemønstre....drømmer om sommeren:)

Ha en super kveld:D Klem

InstatreffNorge sa...

Hihihi..ja prøvde Jorids oppskrift, men vet ikke om d ble helt riktig...
Du er en knupp....roseknupp;)

InstatreffNorge sa...

Ser du er igang hihi;) Men jeg kan få den bredere eller....har ikke lyst på sånn smal blogg. Men nå tar jeg kvelden, så da blir d ikke noe svar fra meg før imorra;)

Natti=)

Elin | Draumesidene sa...

Hei! Er du oppe? ;) Eg skulle leggje meg tidleg i dag, trudde aldri teljaren skulle fyke avgarde så fort! Så etter mykje friskluft i dag, er det ikkje fritt for at augene er litt trøtte og tunge ;) Men eg må jo få med meg innspurten!

Ha ei god natt, vi "møtes" i morgen?
Klem Elin :)

helle sa...

Nej min ven, det kan absolut ikke blive for meget. Jeg elsker også de sarte, rosa nuancer. Gør mig så glad, for jeg er jo i bund og grund en romantiker. Det må man nok ikke sige for højt!

Du har valgt billederne lige efter min smag"!

Klem til dig for det, Helle :))

Mitt hvite hus sa...

herlige bilder---jeg er nok litt der som du er.. faller veldig lett for kopper , mugger med rose mønster ja...

dette var virkelig vakkert...

ha en fin uke..

klem Kerstin

Kristine sa...

så mange søte bilder da! Roser er romantiske og søte ja..så er det jo dette med "alt med måte", hehe ;-) Kanskje jeg har litt dilla på lamper? hehe...ha en super mandag! klem