02.02.2010

Et Scooop..

En gang i blant er en så heldig at en gjør dette scooopet som jeg kaller det.....er ikke ofte men det skjer.
Og bare tanken på at det kan skje holder adrealinet i gang:)

Det kommer ikke med en gang..dere må vente litt før dere får vite hva det er:)
Dette gamle bestikket fant jeg.....klarer ikke og gå forbi det...når jeg kommer over det til billig penge:)


Den høye matboksen er fin...er plass til litt......et festlig brett der bak....og den vårlige termosen...


Her ser dere litt bedre....og blomstene lever ennu....utrolig:)


En gammel skjærfjøl til......basilikumkrukka....dl mål fra høyang....trepensel og trekniv.....og et hvitt ovalt porselensfat.......fine ting synes jeg.....


Nydelige vårfarver.....


Ja her er scooopet......trearmet sølvstake i 925 S
Trodde det først det  bare var en sølvplettstake.........men når jeg kom hjem så jeg jo at det var et stempel på.
Og da var det på med brillene i en fart og der sto det....
 
Er det mulig:):)
Ja...det hender noen ganger...ikke ofte....men utrolig gøy når det skjer......


Og herligheten kostet hele 20 kr:)
Den er ikke pusset ennu.......ikke så verst den vekten bak der heller....


Her er noen små ting til........espressokanne.....gamle barnesko og en boks med fransk tekst....


Så søøøøte...tro hvilken litj pie som har danset rundt med de på:)

Det var litt fra meg..........hva synes dere...morsomt????

Jeg må bare beklage hvis noen savner besøk fra meg.....det er enkelte sider jeg ikke kommer inn på.....skjermen bare løser seg opp når jeg prøver og gå inn......den PC her er jo ikke go...men kvier meg for og levere den inn....da har jeg jo ikke PC...og min sønn er så gjerrig på sin....snufs snufs:(

Takker ellers alle for mange mange hyggelige komentarer fa dere....dere er bare de beste:)

StoreGoeKlemmer ElinAnita

19 kommentarer:

Nostalgia sa...

Ja det må jeg si ! Kjempeflott kupp, men så viser du masse annet fint også !

Av og til skal vi være litt heldige ;-D

Ønsker deg en fin onsdag !
Klem, Nostalgia

Laura sa...

EVERYTHING so pretty!!!! :) i just love it.. :)

Rosemary and thyme sa...

Nydelige saker!
Men den staken, 20 kroner! Er det mulig?
Heldige du!!!

Ha en fin kveld.
Klem Tove

Elin | Draumesidene sa...

Hei ElinAnita! Eg er ikkje på blogg denne veka... Anna i naudstilfeller, sånn som no ;) Så heldig du var med den staken! Utruleg! Men du leiter nok veldig heile tida, og då skjer nok sånt ein sjelden gang? Alt du viser er vakkert. Bilda dine er så stemningsfulle! Eg har skrivedagar, og dette er fyrste døgnet sidan 24.september at eg ikkje legg ut bilder... Og så har eg slutta å drikke lightbrus. Skikkeleg abstinensar... Har kolva i meg over ein liter vatn med nypressa sitron. Syns det renn rett gjennom? Men; viss det er sunt, så får eg halde ut?

Ha ein fin kveld!
God klem frå Elin :)

Guttemamma sa...

Du er god på scoop!! Mange vakre skatter:)

Josefine sa...

Å så spennende skattejakt du har vært på...og for noen fine ting du har funnet!! Den lysestaken var bare lekker, det var vekten også... stor klem

Inspiration i vitt sa...

Vilken tur du har som hittat så mycket fina saker att pynta ditt hem med. Ljusstaken var ett riktigt fynd.
Tack för din rara kommentar om badrummet vårt.
Kram på dig/Ingela.

Ruths datter sa...

Ja der var du heldig.Blir sikkert flott den lysestaken når du får pusset den.Sånn vekt har jeg også,men mangler fatet som hører til.Du har ikke et ekstra fat til salgs vel?
Klem

Mitt hvite hus sa...

Jeg sier bare WOW jeg ..så mye fint da.. lysestaken var virkelig et kupp..vekten ..boksen ..ja alt... flote sjarmerende ting...
Klem Kerstin

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så mye fint du viser fram! Du var ordentlig heldig med den lysestaken, da! Den er knallfin synes jeg! :)

Ønsker deg en fin dag!
Klem

idyll sa...

Heisann
Jammen koselig å ha så mange fine ting som du har arvet fra bestemoren din.. Jeg derimot kommer fra en familie der ALT kastes:/ Desverre.. Men heldigvis finnes det jo masse gøy å finne der ute i verden!!! Å for et kupp du har funnet:) Lysestaken var veldig flott!

Du må sende meg adressen din på idyllogfanteri@hotmail.com så kan du vente deg premie fra give awayen min:)

Klem fra Idyll

ØSTRE ROER sa...

ÅÅåå, så nydelig:) Blir bare så misunnelig. Hvor er det du finner dette? Favorittplasser? Klem

Sjabbig men chic sa...

Ja, Gud vilket klipp! Du visar otroligt mycket fint men silverstaken är underbar! Och 20 kronor det är ju inte klokt.

Kram Lisa

Cherry Blossom Blog sa...

Så mange vakre skatter!
Og litt av et scooop ja, gratulerer med den nydeligste staken!
Jeg er også så glad i gamle bestikk! Syns det er så sjarmerende!
Ha en fin snøfylt dag, hihi :)
Klem fra meg ♥

LykkeLise sa...

Tusen takk for gode klemmer, og gode ord, det varmer i vinterkulda ♥ Koselig å høre at du har fått et godt inntrykk av meg snuppa, siden man bare snakker sammen på nett.. Livet er for kort til å bruke på mennesker som stjeler energi og er negative...så veldig enig med deg..med årene har man lært å sile ut de få gode vennene:)
Skjønner hva du mener med kupp!!:D Så mye flott du fant! Men hvor i Oslo finner man sånt, så billig?? her i fr.stad er det som regel dyrt... Tror du må vise meg om jeg tar meg en tur til Oslo;)
Ha en fin lillelørdag da:)

Goe klemmer sendes tilbake ♥

Kort og Søm sa...

Her var det mye fint!!
Termosen var bare super fin...*smiler*...
Ha en fin dag,
klem Fredrikke :o)

Kardemomme sa...

Hei Elin Anita :))Først må jeg få si at du må komme bort til meg hvis du ser meg på låven en torsdag! Vi har jo sett bilder av hverandre så jeg tror vi vil kjenne hverandre igjen :))
Så moro :))
Du har jo gjort noen riktige kupp igjen du!!
Gammelt bestikk er så vakkert og lysestaker i sølv til en billig penge er ikke akkurat hverdagskost! Det er så moro å se hva dere andre også finner i bruktbutikkene.
Nesten like moro som å finne noe selv :))
Ønsker deg en flott uke og så håper jeg pc'en din snart blir frisk igjen.Min egen har svartet helt ut så jeg og mannen deler og det går utover bloggingen min.Får ta lunsjen til hjelp når jeg skal besøke dere jentene! klem fra Kardemomme :))

Thelma Louise sa...

Hallo i snøstormen shoppeguri.:-)) 20 kr her og 20 kr der.:-))) De skoene var yndige...De skulle jo eieren hatt....Gretten enda jeg på at mamma kastet mine første sko..og beholdt noen same sko bestemor kjøpte på ferietur til Tromsø...når det i tillegg står i passet mitt at jeg er født i Drammen...kan du jo bare tenkte deg de har hatt det gøy med meg.:-) Samen fra Drammen likksom.:-)

:-))

Maliva`s verden sa...

ER det mulig..hvor er det du finner alle de skattene..helt i min smak vøttu, både matboksen, termosen, ja alt sammen og den franske boksen der da...smelt sier nå jeg da. Skal du selge noe av det?????Her har jeg snødd helt inne...helt greit for i dag har jeg fri...og med hvitmaling på hendene..tastes det for harde livet mens det tørker...Klemz