04.02.2010

Scoop 3..

Ja....har noen flere vakre  gamle/nye gjenbrukskjøp og vise dere............

Disse vakre koppene er Engelske.....og jeg fant fem par av de....


Porselensfjølen fikk være med i dag og....ettersom den er så vakker:)


En gammel apoteker krukke som det står vitaminer på....kanskje det blir lettere og ta de når en har en så fin krukke??:) Og den lille telyslykten med siselering i glasset......


Her ligger de deilige appelsinene og koser seg i en flott Alessi skål.....som  jeg fikk tak i til en billig pææng:)


Her ser dere litt mere av den.....helt uten en skrape i den......


Det som jeg synes er det morsomste er og blande alle tidsepoker og alle stiler.....da blir det bare så fint:):)

En god del av det jeg viser blir lagt ut i Webshopen om ikke så lenge...
Så følg med hvis du ser noe du har lyst på:)
Det var dagens reklame....

Over til noe annet koselig.......
I går fikk jeg en skjønn award fra bloggen Elin si Draumeside
Ta et besøk hos henne...dere vil ikke angre på det...


Og ordene som fulgte med var:
Dei får rosene av meg,fordi dei har mange gode innlegg,og dei kommenterar med gode ord,det eg prøver og formidle.og dei har vøre med meg i lang tid

En blir både rørt og glad for slike vakre ord i ørene.
Tusen tusen takk Elin du er bare god du......

Hun formidler vakre bilder og vakre ord og menneskelig varme....
Og det er noe vi alle trenger....

Jeg skal gi denne awarden videre til fem stykker...dette blir ikke lett...for jeg har flere enn fem på listen jeg gjerne ville ha gitt den til.....så jeg håper at ikke noen blir fornærmet på meg.....

og selvfølgelig går den tilbake til

Jeg vil gi denne til dere for at dere er varme,hjertelige,kreative,goe og gir meg alltid hyggelige og varmende ord......som jeg setter utrolig stor pris på i mitt lille liv:)

Og to av de har jeg vært så heldig og møtt i det virkelige  liv ....May-Liss og Hildegunn :)

Da sier jeg bare takk for i dag...ha en varmende dag.....

GoeKlemmer  Fra ElinAnita




25 kommentarer:

Bolettes hus sa...

Hei!!! Bar litt "bortreist" akkurat nå, så jeg skrev en lang kommentar til deg inne på min blogg:-) ha ha... I allefall litt Danmarkstips!! Ha en nydelig dag!

Klem Kari

Kort og Søm sa...

Nydelige kopper...*smiler*..
ha en fin dag,
klem Fredrikke :o)

Mitt hvite hus sa...

Så masse flott du har funnet , de blå koppene er skjønne...

skal følge med i bruktbloggen din jeg..

ha en fin dag..

klem Kerstin

Elin | Draumesidene sa...

Kjære ElinAnita! Tusen takk for din medmenneskelege omtanke! Du skulle hatt roser på rett, men dette bildet eg brukte kjem no nesten gjennom skjermen? Så eg håper dei som får roser her inne i dagane som kjem, verkeleg føler at dei er ekte, og kjem frå hjertet. Tusen takk for at du gav ei rose tilbake til meg, men eg bed deg fint om å gje ho vidare? Velg ein person til som fortener ei oppmuntring? Eg har deg eg, veit du! Det er meir enn nok! :)

Alessiskåla mi står ute på kjøkkenet ;) Bryllupspresang. Koppane var vakre! Eg elskar kvitt og blått porselen...

Ha ein flott dag, eg har skrevet sidan halv åtte i dag, og skal no ut i den flotte vinterdagen. Vi har ti minus, og sol frå knallblå himmel... Forskjell på folk?

God klem frå Elin!

Maliva`s verden sa...

Go`du Elin. Klart jeg setter utrolig pris på slike awarder...tror bare alle de tusen som er innom meg hver dag...ikke blir så inpirert av de...he.he. Fleste har ikke egen blogg..så de skjønner jo ingenting. Men som sagt det varmer å få tilbakemelding på hvordan du opplever meg da vøttu;o) og lille deg? du har jo virkelig blitt stor her i blogglandia;o) Lykke til med salget...og en fin dag til deg fra M-L

h.espe sa...

Kjære gode Elin!
Gratulerer så masse med velfortjent award til deg, og tuuuuusen takk for at du ønsker å gi den videre til meg. Dine gode ord varmer! Du er og blir god, og jeg er kjempeglad for å ha truffet deg her i blogglandia, og ikke minst glad for å ha få møte deg i det virelige liv også. Er sikker på at vi sees igjen og det er koselig å tenke på...:o)

Ha en finfin torsdag og tvi, tvi...:o)

Stor klem fra Hildegunn

LIVS LYST sa...

Hei!
Så mange fine ting du har fått tak i! Herlig med hvit og blå porselen.

Men jo da, jeg strikker disse kjøkkenHÅNDklærne selv vet du. Og det tar litt for lang tid...
Strikker dem med hekletråd og jeg har ikke strikkemaskin, så det tar sin tid ja... Men jeg koser meg underveis.

Ha en fin dag! Hilsen Liv ;O)

Ingrid sa...

Så mye fint du har funnet! Fjøla fra forrige innlegg var jo kjempesøt! :)

emilias gömmor... sa...

Gillar dina engelska koppar! Kan dom vara från wedgwood & co,windermere? Jag har själv 4 småskålar från wedgwood, påminner lite om dina koppar.

Kram Mimmi

Datt sa...

Så skjønne de engelske koppene din!!
Jeg har linka til deg på bloggen, håper det går greit!! :|

Solveig sa...

Så flotte brukte skatter du viser! Er helt enig, det er kjempespennende å blande forskjellige epoker:o) Nydelige bilder du har tatt!
Gratulerer så masse med velfortjent award! Ingen kan vel bli fornærmet på en godjente som alltid har noe godt å si andre:o)))) Nyt rosen du:o)
Ha en flott helg.
Klem fra Solveig

InstatreffNorge sa...

Hihi...bare kalle deg for Scoopdama jeg nå;) Du har skikkelig nese for gode kjøp skjønner jeg;) Men hvor finner man sånne ting i Oslo?? Eller er d hemmelig;);)

Grattis med nydelig award, den fortjente du snuppa ♥

Klem klem

Viola sa...

Älskar blåvita koppar, hoppas dagen din varit bra, här har det äntligen slutat att snöa, ha en fin kväll, kramen

Josefine sa...

Heisan..

Her var det mye fint, likte godt de blå koppene dine! Ønsker deg en fin kveld..

Her hos oss snør det nå, koselig innevær! Klem

Fiolkransen sa...

Så fin og søt blogg du har. Og så flotte ting du fant på loppa. Det er alltid så gøy når man finner noen søte ting. Selv må jeg alltid innom bruktbutikkene for å se om man kan gjøre noen kupp:)
Ha en flott Torsdagskveld:)
Klem fra Thea

Violetta sa...

Det var da voldsomt til scooping på deg om dagen, hehe... Noen har rett og slett teften, andre ser bare dritt i bruktbutikkene. Jeg stiller i siste klasse ;-)

Anette Willemine sa...

Søte Elin Anita! Tusen takk for varme og omtenksomme ord. Du skal vite at det betyr mye for meg...
Selv om dagen i dag er rar og tom etter gårsdagen så måtte jeg innom deg her på bloggen. Ble jo veldig glad når jeg så det var en award fra deg til meg. Tusen takk! ♥♥♥ Det er også så hyggelig at det er drømme-Elin som har laget den! Hun er så skjønn!

Du ville klart ha vært en av de fem jeg skulle ha gitt awarden videre til. :)

Varm klem til deg, min venn ♥
Anette Willemine

h.espe sa...

Hm, 'løveglass' skriver du - lurer på hva det er ??
Vel blåst etter visningen??

Herlig kveld til deg!

Stor klem

ralfefarfars paradis sa...

Så fine ting du har funnet- og den porselensfjøla- vakker-vakker;) Jeg har tallerkener i samme mønster som de koppene- de selger dette servicet på Åhlens nemlig;)Men jeg har altså middagstallerkener. Nydelig hortensia- har akkurat gitt mine vann- for plutselig hang de litt med blomstene sine...men fine er de;) ønsker deg en god dag i morgen!!

Silje sa...

Gratulerer så mye med award! :) Og nydelige ting du viste frem! :)

Ha en super kveld videre! :)

Klem fra meg

~ Heidi ~ sa...

Fin vitamin krukke :) Alle skulle nok hatt en sånn så det ble lettere/motiverende å ta vitaminene sine.

Og ditt dilla for kopper. Det smitter nesten over ;)

Ha en fin dag i morgen :)
Klemmer

Lilliannes verden sa...

For nokre vakre koppar. No blei eg megamisunnelig :D
Dessuten er eg ikkje heilt kommen over fjøla frå forrige innlegg. Kjempefiiiin <3

Ruths datter sa...

Gratulerer med award. Du er superflink i blogglandia. Vel fortjent.Nydelige kopper du har fått fatt i.
Klem

Simones Country Home sa...

Hallo.
Å gratulerer med award. ;o)
Ang det blå serviset jeg har bilde av på bloggen min så fant jeg det bare på nettet et sted, så aner ikke hva det heter. :o( Men vet det er en del bloggere her inne som har det. Skikkelig fint er det.

Ha en riktig god helg.

Klem Simone

Sjabbig men chic sa...

Grattis till awarden! Vilka jättefina koppar. Såna skulle jag vilja ha! Och du den där vitaminburken är ju bara för underbar!!!

kram Lisa