23.03.2010

Lopper&Struts


Merkelig overskrift tenker nok noen....helt enig sier jeg...men det var det
som slo meg når jeg laget dette påskegget:)

Skjønner dere nå:)

Egget malte jeg hvitt først....så brukte jeg sider fra en salmebok og limte
med tapetlim.....et bilde og noe gammel mellomverk.....
Så ble det et stooort strutse påske egg...:)

Kurven fant jeg på loppis på søndag.....heiv ut vinballong flasken...
og tok med kurven og høyet som lå i.....
fint og bruke som rede til eggene...

Ha en fin dag så langt....her regner det bøtter og spann....


17 kommentarer:

Kristin sa...

Hei heii!
Såå fint strutseegg! Hihi* Superfin kurv du fant på loppis, kupp! Også så fint med høy til påskeeggene! Ordentlig koselig.. KLemmer fra meg

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Elsker strutseegg!
Du finner så mye fint på din vei...Nyt tirsdagen!
Klem fra Hanna

Gårdsromantik sa...

Vilket underbart ägg!

Den där korgen var inte så dum den heller!

Klem Maud

Hilde Heimdal sa...

sååå kreativt og såååå fiint :)

Nydelig bilde Edda du er så flink !! :)

~ Heidi ~ sa...

Så fint :) Du er så flink!
Og nå vil jeg være kreativ ett øyeblikk!
Ha en fin Tirsdag!
Klem

sylvia sa...

hei.
å ja det er så gøy å lage disse påske egg,
de blir så vakre.
ha en fin dag.
klem

Thelma Louise sa...

tøff kurv.:-) og søtt påskeegg.:-)finner alltid noe fint du på loppis..hvor mange loppis tar du i slegen ?

Kardemomme sa...

Hei Edda :))Håper formen er på topp igjen. Det er innmari å være kvalm altså. Man blir jo helt satt ut når man blir overmannet av omgangssyke.
Egget ditt var i hvertfall helt nydelig!Og koselig at det har funnet sitt rede! :))
Ønsker deg en frisk og glad dag videre! Klemmer fra Kardemomme :))

ØSTRE ROER sa...

Nyyydelig som alltid:) Klem

Fro (Idyll på landet...) sa...

Kjempefint egg du har laget også! :) Tøft med den kurven, den var knallfin - og passer jo perfekt som rede til et stort strutseegg.

Klem

Elin | Draumesidene sa...

Love your strutseegg! :) Spørs om det blir litt strutselook her også. Er litt lei av desse små egga? Ha ein fin tysdag ElinA! :)

Klem Elin :)

InstatreffNorge sa...

Veldig kreativt og nydelig vennen:)

Ser det er flere som har brukt gamle boksider rundt eggene i år..det må jeg prøve også:)

Ha en strålende dag:)

Klemmer

Rosa Hemmet sa...

Åh vilket superfint ägg och visst ser det ut som att det är en struts som har gjort det ;)

Ska kanske göra något liknande till påsk, det var en fin idé!

moa sa...

hihi... så herlig da at du har maken lampeskjerm...jeg har vært på jakt leeenge etter akkurat DEN..
vi var på grünerløkka på søndagen...birkelunden, og noen spennende bruktbutikker - og på cafe`, såklabert :0)
var det mye fint og finne på høyenhall da? kurven din var iallefall superfin, synes jeg!

Kjeruben sa...

Herlig påskeegg!
:o)

Nostalgia sa...

så koselig :-)

påskeegget var herlig og så flott at du fant oppbevaring til det,hi-hi :-)

Ønsker deg en fiiin kveld !
klem, Nostalgia

Janne i Fagerlia sa...

Dette var "bære lækkert".