16.03.2010

Mitt gamle "nye" kjøkkenbord...


Et slikt bord har jeg vært på utkikk etter en stund......
det vil passe perfekt på mitt nye kjøkken...

Den runde rosa...er en spisebrikke laget av tredde perler...

Det er et slikt gammelt bord med to små klaffer på hver side.....
og skuff selvfølgelig.....den mangler en knott...så der må vi finne
en fin en og sette på...

Og dreide ben hadde det og....

 Det ser ut som bordet har vært  malt i denne blåfargen....
jeg skal ikke male bordet,,,,

Og slik ser hele bordet ut....


En fin kveld til dere..


17 kommentarer:

pensjonat frua sa...

Nydelig bord!!!

Lindas hus sa...

Nydelig var det! Elsker slike dreide ben selv! ha en fin kveld. Klem

idyll sa...

Kjempeflott bord!! fint med noe gammlet tre mot hvite vegger:)

~*~ saskia ~*~ sa...

Beautiful pictures, so so pure!

Kaspara sa...

God kveld i stua!
For et nyyyydelig gammelt bord! Stort gisp og sukk fra meg...
Så var det så vakkert det du hadde dandert opp på bordet også. Flotte bilder!
Om du har nytt kjøkken så er det så flott å bryte med noen gamle møbelskatter, blir mer personlig og spennende på et vis.
Ha en fin kveld! Klem Kaspara

Rosemary and thyme sa...

Det var et flott bord!
Kunne gjerne hatt et slikt om jeg hadde plass!

Jeg ville heller ikke malt det.... det er fint som det er!

Ha en fin kveld
Klem Tove

På landet sa...

Nydelig bord med masse sjel.

Nostalgia sa...

så koselig bord da :-) Jeg ville nok også latt det være slik det er.

Ønsker deg en fin kveld !
klem, Nostalgia

Lotta sa...

Heeeeeeeeeeelt nydelig!*Ønske seg*
Heldige du:)

Klemmer til DEG:)

Guttemamma sa...

Slike klaffebord er noe av de fineste møblene jeg vet,løkki ju!!

Kaoskontroll sa...

Åh, det bordet er virkelig til å forelske seg i! Så heldig du er! :)

Takk for hyggelig kommentar! Og ja, de fleste mennesker er koselige uansett hvor de er fra, om man møter dem med åpent sinn. Og så er det selvfølgelig råtne egg i alle kulturer. Bare så synd det er de vi hører mest om!

Klem

Simones Country Home sa...

Heia.

Kjempefint bord da. ;o)
Takk for hyggelig kommentar på bloggen min.
Det går som regel bra, men noen dager er tunge ja.... Men som de sier det løser seg for snille piker. ;o)) hehe

Ha en god natt.

Klem Simone

Beth sa...

For et kjempeflott bord?
Jeg er såå glad i sånne klaffebord...,
både store og små.
Jeg har også klaffebord i bloggen min i dag.
Dette blir fint på kjøkkenet ditt.

Klem Beth`s småting...

Min Still By Maia sa...

Et utrolig sjarmerende kjøkkenbord!

Klem fra Maia

emilias gömmor... sa...

Underbart bord! Så vackra bordsben, det är sådana jag faller för...

Kram Mimmi

Madelief sa...

Hi Elin Anita,

I love your new kitchen table. It looks very 'country' and romantic. Hope you are well? Take care!

Lieve groet, Madelief

Anonym sa...

Hei.
Et slikt bord har jeg også på kjøkkenet. Det er fra min fars hjem og han har risset inn nanvet sitt i skuffen. Jeg setter mitt bord inn med grønnsåpe - da blir det så fint for jeg vil heller ikke male mitt.
Klem Britt Eva