15.03.2010

Porselens TeSkjeer


Disse er noe jeg er svak for.....

Her står noen av de i et gammelt sylteglass...

Broderiet bak har jeg tenkt og bruke i et eller annet
sy prosjekt:)

Må bare ta de med når jeg finner de...

De er jo fine da...

Disse er jeg usikker på hva de er laget av...det er 
perlemor skimmer i de...

De ligger i et par gamle pressglasskåler...

Så er det en annen gledelig nyhet for meg:)
I går vant jeg hos Hilde Heimdal...en kjøkken wallstickers i grått....
og i dag fikk jeg den hyggelige beskjeden at jeg vant første premien hos
Cathrines Kreative Hjørne....er ikke jeg heldig så vet ikke jeg:)
Det to veldig koselige og flinke bloggere....ta et besøk hos de...

Ute skinner solen deilig.........håper den gjør det hos dere og...



22 kommentarer:

Cherry Blossom Blog sa...

Gratulerer til heeeldige du :)
Så nydelige skjeer! Skjønner godt a du ikke får nok av de ;)
Ønsker deg en herlig ukestart kjære du!
Go' klem fra meg ♥

Landcharm sa...

Så søte disse var. Kan ikke huske å ha sett noen slike før.

sylvia sa...

gratulere med gevinster til deg,så gøy..
å du hadde noen alldeles nydelig skjeer,er det ikke porselen da er lage av da.
så vakre,
ønsker deg en flott dag.
å husk å ta lotto,du er jo inne i en vinner stim.
klem fra sylvia

Beth sa...

Gratulerer med gevinstene, så moro!
Det var da noen søte små skjeer du hadde her?

Fin mandag til deg!

Klem Beth`s småting...

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer med alle gevinstene...så moro...

nydelige skaer du viser her også..fra ditt skattekammer..

klem kerstin

Magdalena sa...

gratulerer, sååå heldig du er da!!
så søte skeier du viser, søtt broderi også..
klem og fin uke videre...

magny

Mor og datter sa...

Oi oi hvilken lykke du har!! Nå må du tippe lotto ;) kanskje lykken forsetter;)
Gøy å vinne sånne konkurranser!!
Nja.. jeg ser at følger antallet mitt går nedover, det er vel det eneste måten jeg ser det på tror jeg..
Ha en flott kveld!!:) klem

salige lavendel sa...

Du er jo en riktig lykkefugl...gratulerer :)

Viola sa...

Grattis till vinsten och dom skedarna så rara, hoppas dagen varit bra, KRAM

Vintage House sa...

Grattis till vinsten.
kul att du tittade in hos mig:)
många söta ting du har
kram
sandra

Nostalgia sa...

Grattis med vinnerlykke :-)
Så skjønne ting du viser frem, kjempesøte skjeer.

ønsker deg en fiiin kveld !
klem, Nostalgia

Datt sa...

Kanskje jeg bare er en illusjon, derfor jeg ikke dukker opp i bloggrollen...?? Hmmm...

Så søte skjeer, har ikke kommet over slike jeg! :-O

Ruths datter sa...

Så heldig du er da. Gratulerer med premiene.
Klem

Josefine sa...

Gratulerer med premiene!

Jeg er også svak for de fine broderiene, kan brukes til så mangt:) Klem fra meg

Lotta sa...

Ah lekkert.

Ja snille Thea. Fineste sammensatte gaven jeg har fått:) Ønsker deg en fin kveld:)

Loppe Leah sa...

Så søte skjeer:) Må jo være ganske skjeldne..
Gratulerer!!

God kveld videre:)

Anette Willemine sa...

Grattis x 2! Heldige deg!

Tut og kjør dag her i dag. Nå? Snart seng!

Sov godt!
Klem fra
Anette Willemine

h.espe sa...

Dobbelt grattis til deg - så heldig du har vært:o) Gøy!!

Nydelige porselensskjeer du har - disse er ikke å få fatt i hvor som helst, det kan jeg lett se...!!

Ønsker deg en herlig uke videre!

Goklem fra Hildegunn

Kardemomme sa...

God morgen Edda :)) Du har visst vinnerlykke du!Dessuten har du altså så mye lekkert i skuffer og skap! Teskjeene i porselen var helt nydelige og det samme var de hvite tingene.
De lille hvite skåla i særdeleshet. Jeg har sett etter deg på låven men har regnet med at du ikke har vært der ennå. I såfall hadde jeg nok hørt fra deg eller sett deg :)Jeg tenkte på deg da vi så på Himmelblå på søndag. Det ser så fantastisk ut der og jeg skulle gjerne tilbragt en hel sommer på en sånn øy. Jeg har nok en litt romantisk drøm om å bo sånn mot havgapet og dyrke grønnsaker. Er usikker på om jeg ville gjort det over lang tid for jeg er veldig urban også men 1 års tid hadde vært herlig hvis jeg hadde funnet noe jeg kunne leve av og fått med meg mann og barn. Det må jo ha vært fantastisk å ha vokst opp på et sånt sted! Nå skal jeg hente meg en kaffekopp til her og så må jeg gjøre det jeg er betalt for her men jeg ønsker deg en fin dag videre. Vi hadde 8 minusgrader hjemme i dag men sola skinner og det er lyst og da er alt greit :))Klemmer fra Kardemomme :))

Janne sa...

Grattis til deg, det fortjente du:) Alltid koselige kommentarer som dukker opp fra deg.

Jeg likte godt skålene dine jeg:)

Herlig, Klem

Lilliannes verden sa...

Snakk om å vere heldig! Skikkelig flaks jo :) Takk for blogg-tips, skal besøke dei nu!
Porselen-skjeiene var vakre <3

helle sa...

Du er rigtig heldig, min ven - både at vinde 1. præmie og at finde skønne ting og sager. Der er ikke noget bedre end at komme hjem med nogle gode fund!

Hav en dejlig dag!

Helle