16.10.2010

Messing Inne/Ute....


Ja..det er spørsmålet...er det inne eller ute......
Har sett en god del svenske bloggere som har gamle
messinglysestaker.
Så da jeg fikk spørsmål om jeg ville ha denne...tok jeg imot
og tenkte at jeg ville prøve ut.

Har alltid sprayet messingen jeg har kjøpt før...
Her står den på en avlang koffert i et hjørne i gangen...

Med et buddahode.

Gangen har liksom blitt plassen for gull og messing.
Synes det ble rett så fint.....passer til den gamle kofferten....
Dere skal få se litt mere hel bilde av den en annen dag...


Takker så masse for alle fine kommentarere i forrige 
innlegg.Hyggelig og høre at en kan gjøre gull av
gråstein :)

Kos dere...solen skinner...


eddaKlemmer

23 kommentarer:

Yvonne - Frl. Klein sa...

Your messing candlestick looks so beautiful in combination with the rose!!!!
Have a wonderful weekend,
here it´s froggy and cold!
Yvonne

Kort og Søm sa...

Så fine bilder!
Mamma hadde alltid masse messing da jeg bodde hjemme, syns det er fint. Men jeg har jo sett noen av de sprymalt, og det syns jeg blir kjempe fint!

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt bokstavene "Love" ?
Så fin!!

God lørdag,
klem Fredrikke :O)

Prinsesse Elin sa...

Jeg synes den var fin jeg. Jeg har rotet rundt på kottet vårt og funnet er par slike jeg også. Jeg har lagt dem i surmelk for at de skal se mye eldre ut enn det de egentlig er så vi får håper at Kulturmelka gjør susen med dem.
Ha en nydelig dag. Klem fra Elin:)

Hjertedamas blogg sa...

Messing er vakkert:DDDD Det er bare det at det ikke har vært populært. Jeg har ikke lakkert mine messinglysestaker, de står på badet. Kanskje på tide at vi tør å gå våre egne veier, og ikke bare gjøre som alle andre:DDDD Frem med messing og annet gull og glitter. For det er så herlig sammen med gamle ting:DDDD Klemz

sylvia sa...

hei.
det ble jo riktig så fint,'messing passet der.
ja her skinner sola å,
koser oss,
klem fra sylvia

h.espe sa...

Hei vennen!
Ja, denne var jo riktig så fin!! Selv har jeg masse messing, men alt er plassert på boden. Jeg er liksom litt lei, etter å gjennomgått furu og messing perioden på 90-tallet. Men, når jeg ser bildene hos deg, så synes jeg jo det er flott, så kanskje...

Nyt den fine dagen vennen og ta masse flotte bilder på tur.. :o)

Goklem fra Hildegunn

Refleksjon på livsvegen sa...

Fint!
Har ein del slike, men ikkje lakka dei..
Alt går i ring, det kjem igjen.
Og som ♥-dama seier, ein MÅ ikkje gjere berre som andre gjer..:-)
Ha ei vakker helg!

Hjertedamas blogg sa...

Hallo igjen!! Joda, du har rett. Ideen er tatt fra et interiørblad, hvor høvelbenken var tatt fra understellet, og satt på lekablokker: som salongbord. Her var valget mellom tv-benk og databord. Men den ble for høy som tv-benk, derfor endte den opp som databord, for det manglet Gubben. Så nå må jeg fixe skatollet mitt, så jeg får plass til min laptop der:DDDDD Klemz

Beth sa...

Jeg har også noen messinglysestaker og jeg syntes det er kjempefint å pynte med.
Passet jo fint her hos deg syntes jeg?
Jeg syntes det frisker opp med litt "bling" mellom alt det lyse...

Gammel stil sa...

NYDELIGE ting!! Du er så FLINK!!! Som vi har sagt hundre ganger før:)

Klem:)

desde my ventana sa...

Beautiful arrangement Anita,you are always very good ideas,
Hugs and happy weekend,
Cecilia

Anonym sa...

Ah ah ah... tänk att man kan ställa sin koffert på det hållet oxå... så genialiskt vackert, jag skall genast exprimentera. Som vanligt blir jag helt förförd av Dina sinnligt vackra bilder. Tack tack tack för alla fina kommentarer hos mig!

Agneta

Ps. Idag har en tjej tagit över 'mina spakar' och gästbloggar. Du kommer att älska hennes kläder! Ds

Sommerhuset i bakken sa...

Hmmm...kanskje jeg må revurdere messing?? Det ser jo kjempefint ut! Har akkurat ryddet ned i flere esker som skal gis bort til loppis - og en del av tingene er i messing...hmmm... Må tro om jeg kanskje får ta messingstakene opp igjen ;-) Takk for tipset!

Ha en riktig fin lørdag!

hjem hos linda sa...

Ser jo at flere og flere snakker om messing/gull,liker messing kjempe godt jeg ja.
Synes det ble kjempe fint på bildene dine jeg med den fine fine kofferten din.
Elsker sånne gamle kofferter,har 2 stk i kjelleren,faktisk ikke tatt den i bruk enda i huset men må vel finne en fiin plass til den..

Ja du rettet riktig ja,interiør begynner jeg med og jeg ser virkelig fram til det....
Håper du får en kjempe fin helg med mye morro......
Klæm Klæm Linda

Datt sa...

I like it! Helt klart kul på den kofferten! :D Jeg kjøpte en lysestake i messing i dag jeg også, men tror nesten den på sprayes, ikke i slik fin messing som det der!

Thelma Louise sa...

Det er jo en evig resirkulasjon av hva som er in og ut..og alt kommmer jo tilbake før eller siden..og jeg syntes ikke det skal være spørsmål om in eller ut...syntes helhet er kult jeg...enten det er det ene eller det andre.:-)

ja vi burde jo nesten flytte til drøbak.:-))

ha en kos lørdag..i kveld er det sjeselongen og tv'n etterhvert...

:-)

Datt sa...

Vettu, nå ble jeg så inspirert at jeg sprang vei å prøvde lysestaken på spisebordet i gull, and you know what, I like it!! :D

Ruths datter sa...

Ja alt behøver ikke å sprayes. Nydelig med messingen der hos deg. Ønsker deg en fin helg

Gry sa...

Ja, det har jeg også lurt på. Har sett at det er noe tilbake og tenkt; kanskje jeg må finne frem den gamle messingen min? Har nemlig ryddet den bort.. Synes det er fint når jeg ser det nå, rart det der ;) Nydelige bilder hos deg som alltid, stilig koffert! Nyt kvelden kjære deg, takk for søte ord hos meg <3 Varm klem fra Gry

Elin | Draumesidene sa...

Eg har hatt messing heile tida??? :) Noko for meg sjølv kanskje? ;) Spesielt om vinteren synes eg messing luner. Men kun nokre spesielle lysestakar som får kome fram. Kjempefine bilder, og den staken du viser, har eg maken til!

Ha ein flott kveld!
Og god helg!

Klem E :)

lavendel mio sa...

He1
Dette var rålekkert!!
Er så glad jeg ikke har ødelagt messingen min som står i bodene mine, skal teste ut dette gitt:)
Klem Hanne

Sjabbig men chic sa...

Så här tycker jag: Allt man tycker är vackert själv är såklart inne. Och om inte annat så kanske man blir en riktig trendsetter;) Jättefin mässingsljusstake!

Kramis Lisa

Hellohello baby sa...

Hei Elin Anita!
Hehehe! Ferska! Jepp, fatet står under lysene og jeg sitter i sofaen og koser meg med søndagsrunden i Bloggogbildeland <3