19.10.2010

Rustent bord.....


Hvor mange bord kan en ha...her er det vist
ingen ende...

Har lenge jaktet på et understell til det store
Marrokanske brettet mitt...

Men dette zink brettet mitt passet perfekt oppi...
har hatt dette brettet med i Birkelunden...
Men ingen har kjøpt det....og det kan jeg være
glad for nå...

Har pyntet litt med høstdetaljer..

Må kanskje vurdere og selge et stuebord...

Og slik ser hele herligheten ut......
Synes bare det er helt wonderfult......har nok vært 
en glassplate på det tenker jeg...
Men det vil vi ikke ha....


Været har gått fra grått til sunny i dag:)

kos dere....

eddaKlemmer




24 kommentarer:

KKvinneblogger sa...

Et originalt, spennende, vakkert, anderledes og kreativt bord! Gratulerer :)

Beth sa...

Dette ble jo riktig et lite kunstverk?
Tar seg sikkert flott ut i stuen din...
Nydelig er det.

Elin | Draumesidene sa...

Hi-hi! Så flott! Eg har plukka ut litt rust i det siste, resten av familiemedlemmane her er ikkje så glad i det som eg ;) Men dette var no søtt! Lekre detaljar rundt!

Spørs om det blir plass til Elin Anita til slutt inne der? :) Klarer du å selge noko av det du har heime då? Eg tenkte også tanken ein dag, men kva i alle dagar skulle eg selge? Er så glad i alt eg har rundt meg...

Ha ein flott kveld!
Eg har gjort noko heilt merkeleg i dag,
kjem innlegg seinare :)

God klem, Elin :)

Randi sa...

Så flott! Passa jo perfekt med det zink brettet oppi der. Utruleg stilig, og gøy med noko sånn litt orginalt... :-)
Ha ein fine kveld!
Klems

Kjersti sa...

Et fantastisk bord, Elin! Du er utrolig flink til å se muligheter i gamle ting. Dette ble virkelig fint :o)
Har holdt av JDL nr 7 og juleboken til deg!
Vi sees snart! Klem

Som mine dager er sa...

Du verden - jeg er målløs. For dette er helt rått. Me like noe innmari. Gratulerer, dette var terningkast seks.

Kos deg med det gode høstværet.

Klem fra Marit

Trefemtien sa...

Så fint det var!!! Et helt unikt bord som ingen har make til:)

Gammel stil sa...

NYDELIGE bilder av ditt vakre bord!! Helt fantastisk var det:) Heldige deg:) Som vi alltid har sagt.. din blogg er bedre enn tusen interiørmagasiner til sammen:)

Klem:)

Viola sa...

VIlken tur att du hittade detta fina zinkfat, blev så fint med detta fantastiksa underrede till bordet, ha en skön kväll, klem

Anette Willemine sa...

Überkult bord!!! Sett meg øverst på listen din, i tilfelle du har tenkt å selge det! :o)
Hva du finner!!!

Ønsker deg en deilig kveld, Elin!
Her blir det strikking (ja, du leste rett) og Grace Anatomy i kveld. :o)

God klem,
Anette Willemine

Reportero de Lluvia sa...

Great blog! I love it!!


http://www.reporteroblog.blogspot.com

Skogslyckan sa...

Underbart vackert! De är ju som gjorda för varandra. Ja den som spar han har...
Kram Pia

mimmi-leone sa...

Wow...noe så fint, rene ønskedrømmen av et bord.
Har virkelig sansen for gjenbruk selv, og det å se muligheter.

Ønsker deg en fin uke med hilsen fra Mimmi-Leone

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅÅ du herlighet for et bord du har fått deg... dette bordet likte jeg veldig godt..

heldiggrisen O=)O)=)

klemme r

Katta sa...

Men vilket vackert bord och väldigt ovanligt vilket jag gillar. Ser mycket spännande ut är det från orienten? Fint pyntat på det med. Kram Katta

Therese sa...

Vilken fin blogg du har! Underbara bilder.

Kaoskontroll sa...

Herlig! Alt du klarer å se for deg og få til! :) Flaks at du ikke hadde solgt brettet ja, for dette passet jo perfekt. :)

Klem

HOUSE of ADELA sa...

Så jättesnyggt! Fatet var ju helt underbart fitn! Roligt att hitta in till dig!

Kram
Adela

Solveig (Svingenslillehus) sa...

WOOOOW noe så flott! Så flink du er, Eddamor! Hva du finner og hva du får til:) er beundringsverdig!

Ha en fin kveld!
Klemmer

Thelma Louise sa...

Veldig fint bord.:-) men ja..hvor mange kan man ha..jeg har et mindre om dagen.:-) og danser mens jeg lager middag.:-) tjhii

en fin dag i solen til deg.:-)

desde my ventana sa...

Beautiful colors,looks very autumnal,
Bss
Cecilia

Elin | Draumesidene sa...

Hei på du! No står bilen og tiner på tomgang, eg klarer ikkje all den skrapinga akkurat no... Snakk om sjokkstart på vinteren?! Er visst bra veier lenger ute, så det skal nok gå bra. Men alltid like pyton den første turen med slaps og is... Men ungane var glade :) Lillebror trudde akebretta skulle brukast i barnehagen i dag :)

Håper du får ein flotters dag!
Klem E :)

Kaoskontroll sa...

Tusen takk for det! Ja, jeg ble ganske så fornøyd med de lampene. Ikke minst med at jeg klarte det... og med prisen. ;)

Klem

Silje Marita sa...

Oj, så utrolig fint :) Fin blogg!!