12.10.2010

Stooor klokke....


Hallo i luken alle  goe.....
ja ting tar tid...har mast en uke på de før jeg klarte og få de hjem til meg og sjekke
om det var modemet...og det var det ja....
Så da er det forhåpentlgvis bare et par dager til så er jeg på nett...
føler at jeg har gått glipp av en hel massse i blogglandia:)
Men skal nå vise dere min stooore nye veggklokke....


Ja..her er den..hva synes dere...
Jeg varjo så heldig og vinne gavekort hos Shabby Sharm på 300kroner.
Som jeg fikk ta meg ut noe hos Kjersti i butikken 
hennes Nytt og Shabby...


Så da jeg kom inni butikken hennes og fikk se denne på veggen.....falt jeg pladask...
Da var det bare og legge i litt så var uret mitt:)


Her har jeg laget meg et hjerte med roser...
Har en god del innlegg og vise nå etter vel en uke uten nettilgang...



Har nu flyttet litt på stigen....og hengt en duk over TVen:)

Kos dere masse i kveldingen....


eddaKlemmer






20 kommentarer:

Gammel stil sa...

Hei Elin A:)

Endelig et innlegg fra deg igjen! Savner deg vet du:) For en fantastisk klokke! Stor og fin og rett og slett nydelig!! Vi elsker den! Heldige deg:)

Stor klem fra oss:)

Rosemary and thyme sa...

Nydelig klokke:)
Heldige deg..., og for en fin rosekrans du har laget!!!
Fin dag til deg
Klem Tove

Bergfrua sa...

Lekker klokke!!
Skulle gjerne hatt en selv på kjøkkenet!!

Likte så godt den naturlige-looken på stigen din!
Har du kjøpt den slik, eller beiset den selv??

mvh bergfrua :)

Fossestua sa...

Hei :)
Grattis med den nydelige klokken!!!
Den var mildt sagt LEKKER!!
Sikkle sikkle :)
Veldig fint med den sjablongen ved siden av også :)
Klem fra Lise

Sommerhuset i bakken sa...

For en flott klokke ;-) Kjempefin! Nydelig krans du har laget, også.

Ha en finfin kveld!

Thelma Louise sa...

den var drittøff.:-) passet så godt med det andre også...digger skiltet ditt jeg.:-)

dritt med data problemer...tenk så mye tid vi burker på at det ikke funker.:-) men men..skal man være moderne så får man jo bare tåle det.:-)

en fin kveld til deg.:-)

klem

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Passer som hånd i hanske...alt matcher!
Klem fra Hanna

Elin | Draumesidene sa...

Så fiiin! Leiter enno etter klokke til kjøkkenveggen. Har nesten funne nokre gongar, men vil leite til den perfekte dukkar opp ;) Har sakna deg, ja. Hadde meg ein kjemperunde her inne i går (kjenner det i nakken i dag...) og såg meg skikkeleg rundt, og skreiv kommentarar. Var så fint! Men Edda var offline... :) Godt du er her no!

Ha ein nydeleg tysdagskveld!
God klem frå Elin :)

Villa von Krogh sa...

I like!

Godt du er tilbake... :)
Klemmer

Anette Willemine sa...

Så tøft!!!

Finner ikke den klokken jeg har sett for meg. Plutselig så dukker den vel opp!

Ønsker deg en deilig tirsdagskveld, Elin!

Klem,
Anette Willemine

FlorasFrue sa...

Knallfin klokke! Så deilig når man ser med en gang hva man vil ha :)
Nydelig rosekrans du hadde laget - god idè:)
Ha en fin kveld
Kjersti

Martilie sa...

Fantastisk flott klokke -skjønner at det var "Love at first sight" :)

Alltid vakkert å titte innom. Jeg har feriert uten nett og nyter blogger nå :)

Ha en skjønn kveld!

Klemmer fra Tove

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så fin klokke! :) Jeg har også falt for en liknende - viste et lite glimt av den i forrige innlegg. Skal finne en passende plass på veggen til den. Kan jeg spørre hva teksten er som du har satt opp på veggen under den? ...jeg klarer ikke å se det på bildet.

Håper du har hatt ei fin uke så langt!
Klem

h.espe sa...

Utrolig herlig klokke du plukket deg ut hos Kjersti - nydelig!!! Tenkte nok at det ikke villle bli noe problem å finne noe fint hos henne - butikken er jo full av de lekreste ting!

Godt å høre at du snart er på nett igjen!

Ha en fiiiin uke videre!

Klem fra Hildegunn

Katta sa...

Stooor klocke=snyyygg klocke!! Och så kransen med, såå vacker. Kram Katta

ØSTRE ROER sa...

Oj så flott den var:)

embla85 sa...

Oii, oii.. fin,fin klokke :) Den likte jeg !

Ha en fin kveld :)
Klem Kine

Kjersti sa...

Klokka ble jo jo råkul å plass, Elin! Den matchet jo så fint med resten. Den ser jo nesten litt liten ut i forhold til hvordan den er i virkligheten.... Sprøtt hvordan omgivelsene påvirker...
Skikkelig kult med wallatickersen som du festet i forbindelse med klokken!
Så flink du er :o)
Klem fra Kjerfsti

Maliva`s verden sa...

Wow-wow-wow---sier jeg, så lekker klokke du har fått deg, også er det så gøy å se bilder fra ditt vakre og nye hjem. Kan tenke meg du kosær deg der ja..Nå står helgen for tur igjen, og vil derfor ønske deg god helg! Klemz

Unknown sa...

Så utrolig flotte bilder du viser! Elsker klokken din:) *ønske seg*

Klem!