08.11.2010

Fransk Løveterrin...


En nydelig terrin med løvehoder,men er ikke noe lokk.
Vet ikke om det har vært det...tror ikke det...
Og noen suppeskåler til med løvehoder...

Her ser dere en snert av den..

Ser dere den fine skjeen med porselenshåndtak,med roser på...
Det begynte med en kniv jeg kom over....og så kom jeg 
jaggu over fire kniver, fire skjeer og to gafler til.
Så snart blir det komplett...

Synes de er vakre..

Denne  bestikkskuffen var orange,så ble det sortbrun...

Oppdager nå  at jeg har jo ikke tatt noe oversiktsbilde...ja ja ...

En ting jeg må spørre om,har noen problemer med
og laste ned siden min??

I dag har jeg banket sandkakeformer flate for harde livet,
så nå blir det og lage julepynt...

Ha en koselig kveld...

eddaKlemmer




19 kommentarer:

Unknown sa...

Åja, det bestikket var nydelig:)
Suppeterrinen og skålene var også fine... gøy og komme over slike flotte ting!

Spennende og se hva du skal gjøre med de bankede sandkakeformene:)

Klem Line

Just a Little Vintage sa...

Åååå...en slik terrin har jeg lett etter, de er såååå fine!!! Har skålene og er veldig glad i dem! Kjempe søtt bestikk! Har ikke hatt noen problem med siden din!

En fin fin mandag til deg=)!
Klemmer!

Janne sa...

Ja, jeg tror jeg var heldig med alle knappene;)

Nydelig ting du viser som alltid;)

Fin kveld til deg;)

Madelief sa...

Hi Elin Anita,

I just notice we have the same soup bowls :-)! They are my favourite ones, because you can put them in the oven. I often use them to make French onion soup.

Happy evening!

Lieve groet, Madelief

Unknown sa...

NYDELIG!!♥
De er så lekre de terrinene .))
Flotte bilder ;)
Ja den malingen er super!!!♥
Nei dessverre glemte jeg å ta med meg kameraet mitt!!! Veldig irriterende altså!! ;( Men neste gang SKAL jeg!!! ;))
Nyt av kvelden og takk for gode ord ;))
God klem fra meg,
Anki

Elin | Draumesidene sa...

Åh! Tenk å dekke eit heilt bord med dette? Sukk... Har litt trøbbel inne på sida di av og til. Men eg gir meg jo ikkje eg ;)

Have a lovely evening!

Klem E :)

helle sa...

Lækre terriner, lækkert bestik, lækker linnedserviet, lækre billeder Elin-pige!!

Hvad skal du med udbankede bageforme??? Blir spændende at se...

Klem Helle

KKvinneblogger sa...

Du har så mye fint og du tar så fine bilder! Gøy å se :)

Just a Little Vintage sa...

Hei igjen=)!

Oslo- Voss er vel en 6 timers tur med bil...;)! Brukt`n har utrolig mye fint for oss som liker gammelt og gjenbruk=)! Og de får inn "nytt" hele tiden! Du får ta deg en hyttetur til Voss, Brukt`n har åpent på lørdager også;)!

Klemmer!

Yvonne - Frl. Klein sa...

Oh, you have so great bowls and a terrine! I have the same bowle in mini!
I love soup terrines, you can decorate so beautiful with them!!!!!!
Big hugs,
Yvonne

Thelma Louise sa...

fine alt sammen.:-)

du er i gang..med julepynten..ikke verst..har bestemt meg for å være julefri til 1. des..eller 1. søndag i advendt..men mulig jeg kommer til å få dårlig tid.:-)) kos deg

Svenska inredningsbloggar sa...

Så nydelig skje! og suppeterriner. Fikk lyst å lage fransk løksuppe jeg nå.....

h.espe sa...

Heia snuppa!!!
Hi, hi - sandkakeformer banket jeg ut i hopetall i fjor til jul, og tror jommen jeg skal gjøre det i år også.... ;o) Mye flott å lage!!!

Angående siden din, så meldte jo jeg for litt tilbake at jeg hadde problemer, men i det siste har det gått helt fint! Problemet i dag var at når jeg klikke på linken jeg mottok i e-post, så fikk jeg melding om at "siden ikke er tilgjengelig". Men, tror dette bare er noe bloggertull som skjer av og til!

Kos deg i mandagskvelden vennen!

Goklem fra Hildegunn

h.espe sa...

Glemte helt å si - nydelig terrin og skeien var jo bare superskjønn!

Klem på klem

Hege sa...

Helt nydelig - og utrolig vakre bilder!
- har ikke hatt problemer med å laste inn siden din:-)
Ha en kos kveld,
klem Hege.

Hege sa...

Hei igjen!
Takk skal du ha!
Det er en Sunnmørs-bunad - alle i slekta har det(er sunnmøringer):-D
Kos deg videre,
klem H.

Sjarmerende GJENBRUK sa...

...banker du sandkakeformene flate? :)

Fågel Blå sa...

Lovely lovely photos!!!!!
Ha en fin dag!
Kram kathrine

Skogslyckan sa...

Fina lejonskålar och terriner. Jag säljer dem så fort jag hittar i web-shopen. Men du vilka bestick! Nu drabbades jag av ha-begär. Säkert du inte skall sälja dem?!! Här yr snön och det blåser för fullt, tror jag åker tillbaka till soliga Danmark.
Kram Pia