29.11.2010

Ny uke..

Da ble det litt sne i Oslo og da...men ikke gla for det....
Når en har bil og ikke fast parkering kan det bli noe ordentlig herk:(
Julemarkedet i går var en meget kald fornøyelse...men utrolig mange
som fant veien dit.Var en hyggelig stemning med hest og vogn kjøring,
gløgg og svele.Christiania damekor sang julesanger....vurderer
og melde meg inn der.De øver rett her oppe ved meg.
Sang i kor når jeg gikk 6 klasse i Trondheim.Har ikke
sangstemme,men går fint og synge 2 stemme...:)

Har dere sett noe så skjønt,dette er et bilde jeg kjøpte for
en tid tilbake...

Her i front et gammelt kaffesett...

Bildet minner meg om når jeg var forelsket
for første gang som 15 åring:)

Desverre er det en brist i hanken på kaffekannen:(

Her ser dere bildet i sin helhet....med gjenskinn...

I dag må jeg se og få ferdig adventstaken,jeg er vel den eneste i Blogglandia
som ikke har den ferdig....
Har den i hodet,bare og gjøre den ferdig..
Er enormt mange vakre og kreative adventstaker der ute...
er til og bli helt imponert over..
FLINKISER er dere...

Til slutt vil jeg be dere som er innom om og gå inn og stemme
på bildet mitt nr 7..i inspirasjonsguiden..
Foto er en stoor innteresse jeg har...og veien videre i livet er ikke
staket ut ennå.Men foto er ikke en vei som er
utenkelig......så derfor hadde det vært 
veldig hyggelig og fått med bildet mitt i Inspirasjonsguiden 2011...

Gå inn og stem på nr 7


Takker igjen så masse for alle goe, flotte ,støttende kommentarer
dere legger igjen hos meg....
Det hjelper meg i og ha tro på meg selv videre i livet innen kreativt arbeid...

Ha en flott kreativ dag....
Your the Best...

eddaKlemmer

26 kommentarer:

Angel.Pearls sa...

Fina bilder du visar!! Ska klicka in o stem! Ha en skön måndag / EVA

Fågel Blå sa...

Kan bara säge underbart!!
Kram Kathrine

Alven sa...

Hei :-)

Artig med kor da :-) Nydelig bilde!!! så romantisk :-) Koselig med gode minner ifra ungdomstiden :-)

Ønsker deg en flott uke :-)


Klem

Anonym sa...

Nydelige bilder, tekst også.
Ha en fin dag. :)
Klem fra Mette.

sylvia sa...

hei,
ååå så nydelige bilder du viser,
bilde med de forelsket unge var skjønt.
klem fra sylvia

Villa von Krogh sa...

Du er jo også en av flinkesene da! Ingen tvil om det...

Ha en skjønn mandag du. Klem fra Anine

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vilken söt bilde. Du har nog rätt i att det minner lite om en första förälskelse. :-)

Önskar dig en riktigt fin uke!

InstatreffNorge sa...

Hei vakre vennen:)

Deilig med julestemning ikke sant?:) Selvom det er noe herk med snø og bil:P
Nydelig bilde...hvordan gikk det med forelskelsen;);)
Jeg skal inn å stemme på deg med engang så klart:)

Ha en flott, ny uke:)

Klem Lise

Sjarmerende GJENBRUK sa...

...jeg har stemt :)
Fin uke til deg!

KLEM fra Hanna

Kreoline sa...

Hei, nyyydelig bilde, godt med gamle gode minner. Jeg har heller ikke adventsstake, da er vi to, godt å ikke være alene, hihi. Klem fra Mona.

Nostalgia sa...

Koselig stilleben med vakre ting :-) Det bildet var jo herlig !

Ønsker deg en fiiin dag !
Klem, Nostalgia

Elin | Draumesidene sa...

Nydelege bilder i dag! Og så rørande at dei minner deg om den første forelskinga... Har stamt på deg! Gleder meg til å få sjå den ferdige adventskreasjonen din!?

STOR klem frå meg!
E

Nyanser av vitt sa...

En sån underbar bild. Jag ska till Oslo nästa vecka men jag tar flyget :O)
kram

Hellohello baby sa...

Jeg er forelsket i det nydelige kaffesettet ditt, i bildet ditt og nå skal jeg videre og stemme på deg :)

Ha en strålende uke! :)

ide-puffen sa...

Så kjekt at du gjør oss oppmerksom på bildet. Stemmer da vel på det! Nydelige bilder her også. Og du er ikke den eneste som ikke har staken ferdig. Jeg har også min bare i hodet he he.
klem

Just a Little Vintage sa...

Høres ut som et kjempe koselig julemarked=)! Flott bilde og søtt kaffe sett! Da har jeg stemt på deg!!!

Ha en flott kveld!
Klemmer!

h.espe sa...

Hei vennen!
Håper du har fått varmen tilbake.. Brrr, hustret da jeg leste kommentaren din hos meg - kan umulig ha vært noe gøy å stå ute i det været vi hadde i går!

Nydelig bilde du bidrar med hos Inspirasjonsguiden - har ikke stemt enda, men skal helt klart ta med deg.. ;o) Og duuu, tusen takk søte deg, som har stemt på meg da - kos!!!

Ønsker deg en strålende flott uke - kos deg i adventsdagene!!!

Klem fra Hildegunn

Datt sa...

SÅ fint mønster på muggene! :)

Mitt hvite hus sa...

Høres ut som et hyggelig og stemningsfullt julemarked du ahr vært p.-.

Og det bilde var nydelig..muggen din også..

klememr =))

Trefemtien sa...

For et nydelig bilde!!! Kjekt med slike små lykkefunn...:)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

ååå for et vakkert bilde :) Nydelig!
Her er det hektiske dager, i butikken! Men måtte titte innom deg i dag!

Ha en fin kveld og god natt!
Klem

Hellohello baby sa...

Heihei!
Vil bare si fra at jeg har linket deg i siste innlegget.

Hilsen meg :)

irina sa...

Klart at jeg stemmer på deg !! Nå er det gjort...du fortjener å vinne...å det sier jeg ikke fordi jeg er din bloggvenn !!
Takk for sms...har ikke fått til å svare enda,,,,litt mye....sender deg en mail på fb i morra :)

Stor klem til min flinke venn :)

Skogslyckan sa...

Ljuvlig text och bild....
Kram Pia

Katta sa...

Vad kul att det gick bra på julmarknaden. Här har du en till som ingen sångröst har var med i kören med när jag gick i skolan men gäspade bara när jag sjöng :S Söta bilder, kram K

Skogslyckan sa...

Hej igen! Nu har jag röstat! Kram Pia :)