22.02.2011

Piketitter....

God aften god aften...
I dag skal dere få se min piketitter,det er noe så fryktelig nostalgisk med de...

Her kan dere skimte den....

Men først denne koppen.Det er en tynn rift i den så den passer perfekt til noen
vårblomster.Men synes det tok lang tid før de kom ut disse her...

Måtte lage meg en slik vimpelrekke,etter at jeg ble så innspirert av søte
Hildegunn med deg koselige bloggen Hespe

Litt ovenfra og ned....

Og litt speiling.....

Det er mørkeblå speilfløyel i skuffen....ja da fikk jeg endelig en piketitter...


Ha en fortryllende kveld blogglandia...

eddaKlemmer

11 kommentarer:

Yvonne - Frl. Klein sa...

It looks beautiful in the cup!
Hugs,
Yvonne

Sommerhuset i bakken sa...

For en vakker kopp - og den var helt nydelig med vårblomster i.

Gratulerer så mye med piketitteren. Den var utrolig fin ;-)

Ha en fin kveld!

Crinoline sa...

For en nydelig kopp. Enig i at piketittere er fine.Har en stor og en liten.Klem

Eldrid sa...

Sant, noe veldig nostalgisk over det.
Din kopp er bare nydelig..
Skulle gjerne hatt en sånn ala samme mønster.
:)
Eldrid

Marie sa...

Så vackra bilder! Jag har också en pigtittare, den har varit min mormors så jag extra glad i den för att den påminner mig om henne.

Trevlig kväll!
Kram Marie

Kort og Søm sa...

For en nydelig kopp!
Fine bilder du har tatt,
klem Fredrikke

Li/Småtingene sa...

Kjempefin piketitter - de er så nostalgiske og romantiske, synes jeg!
Koppen var jo også bare nydelig, med krokus i. Blir skjønn når de kommer ut!

Ha en fin kveld videre!
:-)

Elin | Draumesidene sa...

Har ikkje du hatt ein før? :) Nydeleg kopp, med flott farge! Her går det i gamle pastellar ;) Sikkert ingen som heilt forstår kva eg skal lage, men det ser veldig bra ut oppi hovudet mitt :) Slår ikkje alltid til...

Nyt kvelden!
Klem E

Beth sa...

Så heldig du er?
En piketitter er jo såå koselig.
Nydelig tekopp har du også...

Mitt hvite hus sa...

Nydelig kopp Elin... liker disse blå-hvite koppene...

Og piketitteren var så sjarmerende,
Fin vimpel du har laget også.

hildegunn inspirerer mange hun..

ha en bra dag 0)
klemmer

Frøken Anker sa...

Det er en rigtig god ide at plante i smukke kopper. Det er nogle meget smukke billeder, du tager. Tak fordi du deler med os andre. Det er altid en fornøjelse at kigge ind på din blog

Hav en dejlig dag :-)
Birgitte