08.03.2011

Kjøkkendetaljer...

Her kommer bare noen glimt av "noen" detaljer fra mitt kjøkken...

Den gamle grå stigen er nå havnet på kjøkkenet,med mange gamle kjøkkenredskaper hengende på..

Stigen er plassert foran vinduet.I vinduskarmen har jeg brukt en av de små gamle høyang kjelene jeg har,
til påskeliljer.Og ellers er det mange ting her.Vil gjerne få tatt bort noen ting,men er så vanskelig og 
bestemme seg for hva som ikke skal få være fremme av de gamle sjarmerende tingene...

Kjøkkenhyllen er blitt litt rensket i det siste,hengte de hvite Rosendahl krusene på 
knaggene.Det blir et ryddigere utrykk..

Disse bildene er fra nærmest vinduet,er ikke så mye lys i den andre enden av dette "enorme"
kjøkkenet mitt....

I morgen kommer det muligens noen bilder fra min verksted stue:)

Alt dere ser er bare gjenbruk,foruten Rosendahl krusene jeg har fått i gave.

Ha en go dag...

eddaKlemmer

28 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Vilka härliga samlingar med gamla husgeråd du har. Jag är intresserad i besticken. Du kan väl maila mig vad du vill ha för dem...
Kram Pia

Sukkertøy for øyet sa...

For noen fantastiske detaljer du har..
* L I K E R *

sv : jeg har festet hver og en side med litt tag-it ;)

Viola sa...

Underbara köksbilder från ditt fina kök, och vilken härlig header du fått till,ha en fin dag, kram

Unknown sa...

Herlig ♥ Så utrolig mange flotte skatter du har på kjøkkenet ditt;)
Lekre detaljer...

Ha en fin dag!

Klem Line

Karna sa...

Så flink du er til å dekorere....mye fint hos deg...

Anonym sa...

Hei:)
masse flotte detaljer som vanlig her ser jeg:)
Digger stigen din:)skal lage meg en selv tenkte jeg,av staurer,men først må snøen bort.
Håper du får en flott dag.
Klem Britt Irene

Anonym sa...

For et flott skattkammer.
Klemklem.

Hellohello baby sa...

Så fantastisk fin header du har fått deg! Herlige bilder fra kjøkkenet dit, for et drømmested <3

Rosemary and thyme sa...

Du har så mange fine og spesielle ting!
Artig med stigen på kjøkkenet:)
Flott ny header også.

Fin dag til deg:)
Klem Tove

Gry sa...

Morsomt med gjenbruk og jeg synes du har dekorert det fint! Ikke så lett å velge bort nei når det er mange ting som betyr noe for en ;) Herlig å bruke stigen slik så får du plass til mye. Benkeplassen er jo ofte en utfordring. Liker veldig godt kreativiteten din, så artig med påskeliljer i kjelen!!

Søtt sommerfuglbilde under her! Nyt uken videre kjære deg <3 Klem Gry ;))

lavendel mio sa...

For et herlig kjøkken med mange fine gamle ting, et skattekammer:)
En slik panne har jeg, tror jammen jeg skal plante løker i den:)
Og for en nydelig header du har fått!
Ønsker deg en fin dag, klem Hanne

KKvinneblogger sa...

Så koselig kjøkken du har :)
Gratulerer med kvinnedagen!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Herlig ting fra ditt koselige kjøkken! :)
Så masse fine, gamle detaljer!! LIKER MASSE!!
Flott med stigen i vinduet!

Ha en fin kvinnedag!
Klem til deg!

Mira sa...

Tusen takk! for hyggelig hilsen.
Gratulerer med overstått til deg da, nydelig armbånd du fikk.
Et flott kjøkken fult av skatter. har du også.
Ønsker deg ein fin 8 mars.

Klem fra meg.

Magdalena sa...

du har utrolig mange lekre detaljer på kjøkkenet ditt, de gamle er bare vidunderlige..
klem magny, med ny URL adresse...

idyll sa...

Nydelige bilder, du har jammen så mye fint, er jo en skattejakt i seg selv å se disse bildene:) Ha en strålende kveld, klem

Duse Pasteller sa...

Så fiiint!!
Godt å se at det er flere enn meg som har mange ting framme;)
KlemKlem

Hos Jorunn sa...

Så koselig du har det og så mange fine skatter! Den nye headeren din er kjempeflott, fin bakgrunnsfarge var det også. Jeg må ha meg en ny header igjen selv, gøy med litt forandring:) Ha en flott onsdag, klem fra Jorunn

Frøken Anker sa...

Dejlige VINTAGE billeder. Flot collage :-)
Det er altid spændende at kigge forbi din blog

Klem Birgitte

Mitt hvite hus sa...

Her var det mange herlige detaljer fra kjøkkenet ditt.. Så masse fine ting du har... ikke overrasket da...hihi.

ha en fin dag ))

Klemmer

Anette Willemine sa...

Så masse flott du har på kjøkkenet ditt. Der var mange godbiter ser jeg. ;)

Gurimalla (sier man det lenger?) så skjønn gave du fikk av sønnen din! Kjempetøft! Han har god smak også den gutten!

Ønsker deg en deilig ettermiddag og kveld, Snuppings.

Klem,
Anette Willemine

Hannes favoritter sa...

Så nydelige detaljer og veldig fin ny header! Tusen takk for hyggelige ord om kjøkkenet mitt! Lampen er definitivt unik, og flott! Den er kjøpt fra Form Nasielsky (http://www.nasielsky.se).

Ønsker deg en fin onsdag!
Klem fra Hanne

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så fine bilder av detaljene. Du har virkelig mange flotte ting!
Nydelig header du har laget deg også.

Klem

Grip dagen sa...

Mitt kjøkken er også fyllt av gamle skatter. Jeg elsker å omgi meg med denslags.
Siste skatt som kom i hus skal jeg straks vise på bloggen. Måtte ha bærehjelp for å få det inn i huset! En diger skatt altså...!
Vårlig hilsen Marit

h.espe sa...

Hei vennen!
Stå utrolig mange flotte detaljer på kjøkkenet ditt! Hi, hi - forstår problematikken i det å skulle fjerne noe, for hva i alle dager skal man fjerne...;o) Herlig med stigen foran vinduet, det var knalltøft!

Ønsker deg en toppers dag!

Klem fra Hildegunn

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var jättefint och ställa stegen i köket, perfekt och hänga saker i. Och så snyggt!!
Underbar tavla med fjäril i förra inlägget, och så fin header du gjort.
Ha en toppendag
Kramar
AnnaMaria

Frøken Anker sa...

Hejsa
I LOVE VINTAGE ♥

Birgitte

InstatreffNorge sa...

Hihi nei det er ikke lett å velge bort noe fint, derfor vi er maksimalister vel;)
Nydelig med stige på kjøkkenet:)

Håper dagen din er fin snuppa:)

Klem Lise