17.03.2011

Vinnerlykke...

Ja,ikke før motatt en nydelig pakke fra Anki med bloggen Landlige Hjem.
Så har jeg nå vært så heldig igjen og vunnet et gavekort hos Lune Hjem..
Inne på bloggen til Franciskas Vakre Verden..

Har ikke sett makan til så mange flotte premier..

Gratulerer så masse til alle de andre heldige som vant og..

Nå er det jo ikke lenge til lanseringen av boken Sanselig Sommer
Som er på Zanz på Lillestrøm den 31 mars.Regner med og treffe en god
del allerede kjente bloggere,og en del som jeg ikke har hatt gleden av og møte ennå.
Tror det blir en meget hyggelig aften..

Ha en vakker dag...

EDDAklemmer

14 kommentarer:

Junk De Lux sa...

Så heldig du er!!!!!
Gleder meg sånn til Zanz jeg også...blir kjempemoro:)

Så vakre bilder du viser i dag også...og jeg elsker den nye headeren din.
hmmm...har jeg sagt det før kanskje?

Stooor klem!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Morrn morrn Oslo. Och jättestort grattis till fina vinster, du har turgudarna på din sida.
Jättefin tallrikshylla också.
Stor kram
AnnaMaria

Frk.Vatland sa...

Gratulerer med så fine gevinster! Det er ¨så deilig å ha vinnerlykken:)
Jeg venter spent på Ramsign skilt jeg vant tidligere i vinter, men de tar litt lang tid å lage skjønte jeg...venter spent!

Ha en fin dag!

Klem og smil fra Brit Olaug

Kaisas mamma sa...

Gratulerer med fantastisk vinnerlykke:) Kjempemoro! Takk for hyggelige kommentarer inne hos meg. Nå har jeg fiksa følgerboksen, så legg deg gjerne til, det er veldig koselig. Legger meg til hos deg og:)

Ha en fin dag!

Klem:)

Anonym sa...

Så deilig med vinnerlykke da:-) Det er sikkert velfortjent:)) Ønsker deg en god, inspirerende og minnerik dag. Klem:)

Skogslyckan sa...

Vilken liten turgumma du är!! Det var jag också för ett tag sdan, men nu har det varit lungt ett tag. Ha en fin dag, jag skall på en loppistur!
Kram Pia

Anette Willemine sa...

Gratulerer så masse med flott gave! :) Så masse flotte premier hun hadde loddet ut!

Så spennende å få treffe mange andre bloggere som vi har kontakt med, og sikkert mange hyggelige nye. Det blir ekstra koselig å treffe deg, Elin!!!

Ha en deilig torsdag!

Klem,
AW

Gry sa...

Grattis! Lucky YOU! Utrolig mange lekre premier hos Franciska. Herlig med bloggtreff på Zanz ja, jeg GLEDER meg ;) Klem Gry

~ Heidi ~ sa...

Gratulerer :))
Lenge siden jeg har vært innom deg, og som tidligere har du så mye nydelig å vise frem!
Ha en fin Torsdag! Klem :)

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer så mye... så hyggelig at du vant... mange fine premier var det også..

Høres ut som dere får en hyggelig dag på Zanz

klemmer til deg )=))

Ruths datter sa...

Så koselig at du vant. Grattis. Du er det spodekopper du har i innlegget under her.?
Klem

Cathrines Kreative Hjørne sa...

gratulerer såååå mye! det er alltid hyggelig med overraskelser av denne typen! ha en fin dag!

klem cathrine

Frøken Anker sa...

Tillykke. Det er altid dejligt at modtage en overraskelse :-)
Vedr. bogen ROMANTIC PRAIRIE STYLE, så tror jeg, at jeg læste om den på dig blog. Kan det ikke passe ?
Glæd dig. Den er rigtig flot.

Klem Birgitte

Norwaystyle sa...

Gratulerer så mye. For noen fantastiske premier Franciska hadde. Jeg var også en av de heldige vinnerne. Dette var storveis. Klem