14.04.2011

DIV..

Go morron go morron...
I dag byr jeg på litt bilder som jeg tar rundt omkring hjemme...

En tørket rosebukett i en gammel termos..

Håpet er lysegult.En eller annen type vekst
i en gammel syltekrukke.

Disse små glasskrukkene med trelokk er 
så skjøre og vakre.Skal ta bedre bilder
av de og vise en annen dag..

Nydelig hvit stemorsblomst..

Kanskje et merkelig sted å henge håndvesken.
Blant gamle huskeråd....tja tja tja..

Tomater i alle former går det masse av...

Erteblomstene strekker seg og vokser som bare det..

Denne vesken er ikke ny,riktig hvit og fin
med skinndetaljer.Passer til sommerkjolen..

Dette ble hovedsakelig fra kjøkkenet.

Ha en wonderfuel torsdag..



EDDAklemmer

10 kommentarer:

Dronninghuset sa...

flotte bilder... ja, hvorfor ikke henge veska blant kjøkkenting ????
fin torsdag ;-)
hilsen Tove i dronninghuset.blogspot.com

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hallå Oslo
Ljuvliga bilder som vanligt hos dig, du har så vackra färger hemma hos dig. Snyggt med väskan på ett lite oväntat ställe, och det var en jättefin vit termos.
Ha en skön dag
Kramar
AnnaMaria

Fågel Blå sa...

uNderbara bilder!!!!!
Ha en fin Dag!
Klem Kathrine

Nostalgia sa...

Godtorsdag til deg også! Herlig billedras :-)

Klem, Nostalgia

Anonym sa...

Så flotte og kreative bilder. Jeg likte spesielt godt den syltekrukken med blomst i. Nydelig farge på den.
Jeg synes vesken passet godt inn jeg. Vi kvinner er mye på kjøkkenet og vesken er en del av oss?! *smiiiil*
Ha en god torsdag:)
Klem

Magdalena sa...

fine bilder... koselig å se litt fra kroker i hjemmet... nydelig med tørkede roser,romantisk og vakkert..
klem og riktig fin påske...
magny

Kort og Søm sa...

Så fine bilder du tar!
Ha en flott dag i solen.. :O)
Klem Fredrikke

Thelma Louise sa...

koselig bilder..) spennede med erteblomster.) de blir så fine.:-)

takk for hilsen, håper og tror gemalen er glad i meg.:-)) ellers kunne han jo funnet på noe annet.:-)

ha en strålende dag i solen.)

Klem

Fru Andersen sa...

Heisann!

Så glad jeg er for å være på nett, endelig! Det er så herlig å se bildene dine på pc og ikke på en liten mobilskjerm mens jeg er livredd for mobilregningen;-)

Nydelige bilder, herlig veske og ja hvorfor ikke, den gjorde seg der på kjøkkenet!!

Flott vase under her også!

Ønsker deg en herlig solskinnsdag videre! Mange klemmer!

Siren sa...

Så fine detaljbilder i fra hjemmet ditt! :)