11.05.2011

AprikosRosa...

Det er farven jeg skal kle meg i på 17 mai.

Her skimtes et duftlys fra Sia,det lykkes meg å fnne samme
lukten som et duftlys som Villa Collection hadde.Men 
de gikk jo konkurs.
Lukten heter for Thai Garden

Ettersom det ene øret mitt har delt seg i to,må jeg bruke klips.
Fant disse på Hr og Fru Retro
på Sagene.

Er ikke så lett å se fasongen,men den er akkurat passe vid og lang.

Liker så godt smykker i dette matrialet og farven..

Den har lange florlette armer.Kjøpt på B-Young..

Er ikke mange dagene igjen til den store dagen.Nå er det bare og 
finne ut hva sønnen skal kle seg i...

Happy evning...

EddaKlemmer........

19 kommentarer:

desde my ventana sa...

Thank you, I wish you a happy springtime too.
Love your pics,

Hugs

Cecilia

My Shabby Streamside Studio sa...

I love your recent posts and new header, dear! Just lovely.

xo

Sandy

Madelief sa...

Dear Elin Anita,

Oh, now I understand.....your son is getting married on the 17th?! I hope you will have a fantastic day!! Love the light pink colour of the dress you chose. It will look lovely with your new earrings! I hope you will show us some photo's of the wedding :-)!

Lieve groet, Madelief x

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken härlig vår och sommarfärg, du kommer bli så snygg på 17 maj. Jätteläckra örhängen också.
Kramar
AnnaMaria

mona.z sa...

Nydelige farger, du kommer til å bli "superfin". Lykke til på dagen:)

Unknown sa...

Nydelig farge på kjolen ♥ Og lekre øredobber;)
Du kommer nok til og bli veldig fiiin;)

Ha en fin kveld!

Klem Line

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så fin farge på kjolen! :) Fin header har laget deg også!

Klem

Josefine sa...

Du kommer til å bli kjempefin den 17 !

Nydelig farge du har valgt på kjolen:) Kanskje ungdommen velger dongeri... de blir nå fine uansett på en sånn dag:)) Klemmer fra meg

Titti sa...

lekkert;) aprikos er en nydelig farge, spesielt når man er litt brun. Så er det bare å finne en lys sprikos rouge & lip gloss så er du super frech;) nydelig blogg! Legger meg til som følger, kanskje vi får se bild med kjolen på.
-ha en fin ettermiddag=)
klem

Nostalgia sa...

Nydelig farve :-) Kanskje noe å tenke på for meg også,hi-hi

Ønsker deg en fiiin kveld !
Klem, Nostalgia

Hellohello baby sa...

Den ser nydelig ut. Øredobbene er helt min stil og! Kjempe fine. Jeg har og shoppa 17. mai klær i dag. Liker måten du har tatt bildene på!

Viola sa...

Det var en ny bliogg jag besökte idag :) ljuvlig header med vacker bakgrund och du kommer att bli så fin, kram VIOLA

Solveig sa...

Du tar alltid så flotte bilder - blir bare sittende å nyte, jeg;o)))
Så fine farger - dette må bli en vinner;o)))
Ønsker deg lykke til på den store dagen;o)
Klem fra Solveig

helle sa...

Kan han ikke også bare krybe i noget abrikosfarvet?? Spøg tilside Elin, det lyder som om der skal festes igennem på nationaldagen, hvis jeg var i Norge kunne vi gå ud og drikke noget vin sammen!!

Fine fotos!

Klem Helle

Karna sa...

Super lekkert rett og slet....

Har Villa Collection gått konkurs?!?! HVA de som hadde såååå mye fint....det var veldig synd!

Just a Little Vintage sa...

Så lekkert=)! Nydelige bilder med herlige farver! Likte veldig godt øredobbene!!

Ha en finfin helg!
Klemmer!

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Såg nydelig ut. Her har vi prøvd bunader og jeg må til å flytte knapper og ordne med jentene sine.
Ha en herlig kveld
klem:)

InstatreffNorge sa...

Nydelig farge vennen, du kommer til å bli helt nyyydelig i den:)
Øret delt seg i to????? Pga tunge øredobber? AU! Hørtes vondt ut:(

God helg klem:)

Unknown sa...

Så utrolig lekkert lille venn!!
Nyydelige farger og øredobbene var lekre!!
Auda, hørtes veldig vondt ut!!
Bildene dine var bare sååå sarte og fine ,)
Du kommer til å bli så fin!!
Her blir det Romeriksbunad, så bytter jeg til noe lettere etter toget ,))
Varme klemmer,
Anki