01.06.2011

Dekorative Stoffstempler..

Heisveis og go ettermiddag....
Det er mange ting som fenger meg innen interiør,blant annet ting som er litt annerledes.
Som dette..

Er de ikke fine?? Mange måter en kan bruke disse på..

Blant annet som bakgrunn for en liten ugle bugle....nei nå tuller jeg fært..

De kan jo bare stå på en hylle slik,eller skru kroker i de å henge de på 
veggen.Male de hvite å bruke sandpapir ,slik at bare mønstret kommer frem.
Og så kan en jo bruke de å trykke mønster på stoff,eller lage et bilde..
Ja..mange muligheter som sagt..

Her sitter det en kar å passer på de..

Rett vakre..



Dere er vel lei av å se denne veggen nå,får nok ta og forandre litt på den..

Da takker jeg for oppmerksomheten,og ønsker alle en fredelig kveld..

EddaKlemmer

15 kommentarer:

Unknown sa...

Kjempefine stempler!
Ha en fin langhelg;)

Maya: sa...

Nyyydelige! Jeg har et par slike fra India og Tyrkia, og synes de er rett festlige. Har ikke turt å bruke de enda jeg da, siden jeg er litt redd for å ødelegge de med maling osv. Men, de er jo til for å brukes. Fin måte du har stilt de opp på:)

Maya

by camilla jin sa...

Utrolig fint! Og så så dekorativt! Hvor får man tak i slike stempler i Norge da tro? :)

Ha en flott kveld du også! :)

klem, camilla jin

Sologbolig sa...

Sååå flotte og dekorative. utrulig fin pynt. ha ein fin kveld. Klem.

Missfryd sa...

Herlige stempler! Jeg får med en gang lyst til å lage noen lekre puter med avtrykket av stemlene dine....det kunne blitt lekkert:-)
Ha en fortsatt fin kveld du også.
Klem Ingrid

Rosemary and thyme sa...

Oi, de var fine!
Du skal vel beholde dem slik de er... det ville jeg gjort.

Ha en fin helg
Klem Tove

tonje boganes sa...

Likte veldig godt stemplene!
Herlig blogg du har. Her må jeg titte innom igjen.
God kveld
Klem Tonje

InstatreffNorge sa...

Så utrolig fin og sommerlig den nye headeren din var vennen:) Tror jeg må få litt hjelp til å lage meg en ny..

De stemplene var fine:) dekorative å bare ha som pynt også de jo:)

Ønsker deg en fin kveld:)

Klem Lise

Viola sa...

EN underbar mix du satt ihop utav vackra saker och headern din gillade jag :) ha det gott, kram

Madelief sa...

Dear Elin Anita,

I am not tired of seeing the wall again at all! Love the stamps!

Happy days!

Lieve groet, Madelief x

Hellohello baby sa...

Å herre Guuuuuud så fantastisk Elin! De må du aldri aldri selge. En dag kan jeg kanskje få låne dem og trykke dem på tapet i huset mitt ;)

Forresten...? Vet du at du er en engel?

God klem til deg <3

Hanna sa...

Ha en fin lång helg!
kram
Hanna

EKTE INTERIØR sa...

Lekkert! (Kjenner meg igjen i den der "tullingen". :-) Noen ganger så begynner det å skli ut inne i hodet mitt mens jeg dikterer et innlegg. Skriver sjelden så tullete som jeg tenker. Hehe. Det er moro med blogg! :-)))

Junk De Lux sa...

Fantastiske stempler! Minner litt om støpeformene mine som jeg bare elsker!

Ønsker deg en deilig langhelg snuppa!

Stooor klem!

Lindas Lille Leilighet sa...

Kjempefint! Rart hva man kan bruke til noe helt annet enn det er ment til:D Ble lekkert på hylla di:)