17.06.2011

Sharifs Lupiner...& Ukas blogg hos Boligpluss..

Merkelig overskrift kan en si,men ikke bare fikk jeg billige sommerdekk.
Jeg fikk også en stor bukett lupiner...

Utenfor Sharif Dekkspesialist var det en stor skog med lupiner..

Det er faktisk bare og bøye seg for at han er billigst på dekk..

Slenger med disse bildene fra gjesterommet..

Blomster blomster..........

Da må jeg bare takke Boligpluss som har utnevnt meg til ukas blogger.
Setter utrolig stor pris på det..
Kan gå inn her  å lese mere hvis dere har lyst...

EddaKlemmer


21 kommentarer:

salige lavendel sa...

Gratulerer som ukas blogger =)) Jeg har noen rosa Lupiner i veikanten her, men har vært litt i tvil om jeg skal la dem stå eller ta dem med meg. Står de lenge i vase?? Synes liksom det er så koselig å se dem i veikanten hver gang jeg går forbi, og har tenkt at de kanskje ikke står så lenge inne, men for alt jeg vet kan de jo stå en evighet i vasen også. Er jo så forskjellig fra blomst til blomst. Pene er de i allefall.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, vilken ära och bli veckans bloggare. Jag skulle också behöva nya däck till bilen, och till ett bra pris. Så bra att du kunde plocka lupiner samtidigt som du fick nya däck.
Önskar dig en fin helg
Kramar
AnnaMaria

Nyanser av vitt sa...

Så fina vännen. Vi har de vilt växande i vår trädgård.
Ha en fin helg.
Kram Agneta

Frøken Anker sa...

Tillykke :-)

Og tak for nogle dejlige og glade billeder. endnu engang mange dejlige tips og ideer.

Vi holder først ferie i uge 29. Min mand skal først på forretningsrejse til Dubai, og et kort smut til Ungarn INDEN han har ferie :-D
Men så tager vi også afsted.

Skal du ud og rejse i år?
- evt. til Danmark????

Klem

Norr om Köpenhamn sa...

Grattis till utnämningen!! Förstår att de valde din underbara blogg :o)
Jamen, i det gästrummet skulle man väl kunna bo med en bukett blommor o allt ;o)))

Hoppas att du får en härlig helg uppe i norr!
Kraaaam
Ulrika

Sologbolig sa...

Gratulerer som ukas blogger. Kjekt! Og lupiner er fint, har av de i hagen. Ha ei fin helg.

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Gratulerer som uka`s blogger:) SO velfortent!!!
Skjønne bilder♥
Ønsker deg ei fin helg vakre...
Klem frå Mette.

helle sa...

Nej, men tillykke med den ærefulde titel (først vidste jeg ikke at Ukas betød ugens, så jeg troede det var en fyr ved navn Ukas, der havde en blog, hi-hi!) hvor er det fortjent, min ven! Og spændende, må kunne ses på besøgstallene!!!

Nyd lupiner og weekend, klemmere fra Helle

Maris Gyngestol sa...

Herlige lupiner! Og gratulerer med UkensBlogg hos BoligPluss! ;) Vel fortjent!!

Ha en strålende helg!
-Mari

Viola sa...

Jag bara älskar lupiner, ville titta in och önska en fin helg, kramen

Elene sa...

Gratulerer masse som ukens blogger :)
Nydelige blomster <3
Ha en fin kveld.
Klem fra Elene.

mimmi-leone sa...

Så flott, gratulerer så mye!
Nydelige bilder du viser.

Ønsker deg en herlig helg

Solveig (Svingenslillehus) sa...

velfortjent, snuppa mi :) du er jo bare flink :) fine bilder! klemmer

lavendel mio sa...

Gratulerer, velfortjent!
Lupiner er sååå vakkert!!
Klem Hanne

Veronica sa...

Gratulerer med å være ukas blogger.
Du har en fiin blogg, så det var velfortjent!
Fine lupinene dine er. Det sies at de er fremmedelementer i floraen langs veikanten, men de er fine, da.
Ha ei herlig helg .
klem

Sivs hus sa...

Heisann, Gratulerer - så morsomt! God helg! Sommerklem Siv

Junk De Lux sa...

Gratulerer som ukas blogger!!

Lupiner er så vakre og jeg synes de lukter deilig også...tror jeg må på slang i skråningen til svigerfar;)

Stooor klem!

Barnelykke sa...

Hei

Gratulerer som ukas blogger! Kjekt å få øynene opp for ny spennende blogg :)

B I R T E

Johanna Stålros sa...

Lupiner är en riktig midsommarblomster tycker jag- fina. Kram Johanna

Änglarnas hus sa...

Underbara blomster bilder! lupiner är verkligan ståtliga när de växer i stora fält!

ha det gott! Kramis Sanne

Anna-Lena sa...

Ett stort grattis till utnämningen som veckans blogg!!! Roligt med en sådan fin uppskattning. Vackra bilder på dina blomster med, lupiner är ljuvliga!

Ha en skön kväll!

Kram Anna-Lena