22.06.2011

Trekning av min Give Away

Go aften go aften...
Da har jeg tellet å tellet så godt jeg har kunnet..
Har brukt Random til å trekke...

Vinneren av første premien er...

Andre premien går til

Tredje premien går til

Fjerde premien går til
Nikoladeus

Blant de 38 som linket,trakk Random nr 1...som er

Blant 30 nye følgere trakk random ut nr 18..

Gratulerer så masse til dere alle...

Send meg en mail med navn og adresse til
elinanitapetter@hotmail.com

Ha en hyggelig kveld..

EddaKlemmer

8 kommentarer:

MissMette sa...

Gratulerer så masse til de heldige :)
Ha en flott kveld videre, klem fra Mette

Mitt hvite hus sa...

Grattis til alle de heldige vinnerne hos deg...

nydelige bilder

Ønsker deg en fin kveld..

klemmer 0))

salige lavendel sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne. Jeg har aldri brukt "random". Er det noe man må laste ned eller ligger det innebygget i blogger??

KKvinneblogger sa...

Gratulerer til de heldige vinnerene! :)

Myran Gårdsliv sa...

ÅÅÅ..
Tank at jeg ble trukket ut.
Finner sikert på noe spenende med de flotte tapetene.
TaKk, Takk :))
Mvh: Mari

Anonym sa...

hm, da hadde ejg laga den kommentaren her emn så går den ikke igjenom...

vel, god feiring her i trøndelag er det så absolutt innevær ;(

GundaM klem til deg som må være anonym...

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer til alle de heldige og GOD HELG til deg :)
Klem Tove

Fossestua sa...

What? Søkte på Fossestua inne på Blogglista, og da dukket plutselig dette innlegget opp! Ante ingenting om at jeg hadde vært så heldig å ha vunnet 1premien hos deg! Dette har jeg beklageligvis ikke fått meg meg *snufs*. Gøy å vinne da, selv om premien sikkert har tilfalt noen andre siden det er gått et halv år, hehe :)
Måtte bare skrive en kommentar til deg her, så du ikke trodde at jeg er totalt overlegen og ikke engang har orket sende adr min på mail til deg. Har desverre tydeligvis ikke fått med meg dette innlegget ditt i det hele tatt :(
Fisker ikke etter noen premie altså! Ble bare så overrasket over innlegget at jeg måtte skrive noen ord til deg :)
Stor klem fra Lise som er like blid :)