07.08.2011

Koselig...

er det og være på besøk hos venner hjemmenfra som en nesten har
kjent hele livet...

Når en kan sitte hele kvelden å kose seg med litt vin og go mat.
Mimre og prate til langt ut i natten...

Den goe samtalen....

De mellomenneskelige forholdene...

Det er de som betyr noe for meg,og de kan ikke kjøpes for penger...

Takk Marit for en kjempekoselig aften og dag...
Og takk for hjemmelaget jordbærsyltetøyet og hjemmedyrket agurk,
som jeg fikk med hjem...

Bildene er tatt hjemme i Marits koselige/smakfulle hjem .....

Neste nnlegg blir fra den fine hagen hennes...

Håper dere andre også har hatt en fin helg...

EddaKlemmer

14 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Så fint hon har det, och så mysigt det är att bara sitta och prata, det är verkligen det som betyder något! Kram Johanna

Junk De Lux sa...

Enig med deg...slike kvelder er ubetalelige og vanskelige å planlegge på forhånd synes jeg.
De beste er de som bare blir sånn:)

Veeeldig koselig...gleder meg til å se hagen:)

Stooor klem!

Unknown sa...

Så skjønne bilder!
Ha en fin søndagskveld :)

Fjordlykke sa...

Nydelige bilder, og gode ord!
Beste som finnes, vennskap som dette:)

Ha en fin søndag!
Klem:)

Guttemamma sa...

Ja,slike stunder er gull verdt!! Nydelige bilder også! Og har jeg sagt at den nye header'n din er kjempefin??
Klem♥

Christina Mari sa...

Ingenting er som det! Nydelig bilder.
Håper du får en fin kveld.
Klem Christina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så roligt och besöka din barndomsvän, och fina bilder från hennes hem.
Ha det gott vännen
Kramar
AnnaMaria

Unknown sa...

Nydelige bilder og ja det er så viktig <3
Hadde besøk fra min kjære venninne fra Stockholm i uken, det var så koselig ,))
Takk, hun er så søt så, herlig med litt dyreliv igjen ,))
Store klemmer,
Anki

Mitt hvite hus sa...

Nydelige bilder..

ja dette er hverdags lykke som en tar godt vare på..

Klemmer og ha en fin uke

Thelma Louise sa...

ja det er kos det.:-))

en fin ukestart til deg.:-))

MissMette sa...

Nydelige bilder Elin Anita, og
enig med deg, slike stunder er
gull verdt ღ gleder meg til å
se hagen hennes...
Ønsker deg en fin søndagskveld
Klem fra Mette

Kaoskontroll sa...

Ja, det er få ting som gir så "påfyll" som den gode samtalen med venner!

Er forresten veldig glad i krystall jeg også. Glass er slett ikke det samme! Både tyngden og glansen... ja, jeg elsker mine krystall- gjenstander, om de så er in eller ikke! ;)

Klem

Skogslyckan sa...

Håller med fullständigt! Vad vore livet utan vänner. Vackra skira bilder du bjuder på. Ha en fin start på den nya veckan!
Kram Pia

Fågel Blå sa...

Så vackert blickfång!
Kramar Kathrine