27.09.2011

før/etter

Soverom Før og Etter...

Da er jeg vel tilbake fra Sunndalsøra.Var et veldig hyggelig besøk ,med den trivelige familien til Rita og hennes koselige venner..

Og Rita fikk nytt soverom mens jeg var der,er ikke noe jeg synes er mere fornøyelig enn å male å trylle det pent...

Så her kommer før og etter bildene...












Må si at den støvrosa er en nydelig farve..
Sammen med det hvite ble den så delikat..

Rita ble veldig fornøyd med resultatet,og det ble jeg også..

Hvitmaling og nye knotter gjør underverker..

Kommer flere koselige bilder fra Sunndalsøra,blant annet fra interiør/kafe butikken...


Ønsker dere en fin kveld...

EddaKlemmer

28 kommentarer:

polkadotpeticoat sa...

What a transformation......calm and serene.

idyll sa...

Å så fint det ble!! Her blir det nok gode netter:) Elsker den rosafargen.. Hvor er lampefoten kjøpt? den var lekker!!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Der var du tilbake ja, må si jeg har savnet deg her :) Helt nydelig ble rommet til Rita :) Du er jo en mester på å få det fint rundt deg! :) Herlig rosa farge! Lekkert, lekkert, lekkert! Ha en fin ettermiddag og kveld, vennen! Klemmer fra solveig

Candylei sa...

It's beautiful! Love it!

KKvinneblogger sa...

Så delikat de ble!
Reiser du rundt og gjør det delikat hos andre, også ? :)

annashusidingtuna sa...

Hej!
Tänk att lite färg kan göra så stor skillnad för hela känslan i ett rum, jag blir alltid lika häpen inför det.
Ett jättefint jobb har ni gjort!
Kram anna

Josefine sa...

Det ble litt av en makeover!

Må ha vært kjekt å få besøk av en interiørvenn med sansen for det delikate, litt av en jobb. Det ble kjempestilig:)) klem

Elin sa...

Åå såå vakkert det blei =)

Sivs hus sa...

Hei, WOW - det ble litt av en forandring - helt utrolig nydelig. Supert! klem Siv

Viola sa...

Blev helläckert, vilken förvandling :) kram

Magdalena sa...

nydelig :O)))))

MissMette sa...

Hei Elin :)
En liten stund siden jeg var innom, beklager det –timene strekker ikke til noen ganger ღ men desto koseligere er det å titte innom og se nedover på alle dine nydelige og inspirerende innlegg ღ Kan skjønne at Rita og du ble fornøyd, det ble bare såååå fint, likte den støvrosa fargen veldig godt – veldig lekkert! Gleder meg til å se flere bilder fra Sunndalsøra. Masse flotte inspirasjonsbilder her også, og Lene Bjerre har bare så mye lekkert ღ Du må bare legge inn nye innlegg også på Mettes Bloggvenner på Facebook hvis du har lyst :) noen ganger er det litt lettere for meg å få med meg når det også legges ut her – da jeg er innom hver dag. Velkommen skal du i alle fall være ღ Ønsker deg en fortsatt fin kveld og uke, stor klem fra Mette

Nora sa...

Det ble kjempefint og likte den fargen. Driver og titter på farger til gjesterommet, men er ikke helt enig med meg selv ennå.. Fine bilder og absolutt en inspirasjon!

Ruths datter sa...

Så nydelig det ble. Du skulle tatt deg en tur til meg også du. Jeg har et gult rom som skriker etter hjelp. Dette var utrolig flott. Flinkisen.
Klem

Huset i Lunden sa...

Så flott det ble! Er så gøy å se før- og etterbilder. Nydelige farger og flott stylet.
Jeg var innom en kafè/interiørbutikk der i sommer og den var kjempefin ;o)
Ha en fin kveld!

klem Mona

Madelief sa...

Hi Elin Anita,

Your friends bedroom turned out beautifully! I love the dusty pink colour she chose!

Have a lovely evening,

Madelief x

Anonym sa...

Jeg er veldig fornøyd kjære Elin:-D
Kjekt med venninne som kjører 50 mil og gjør dette, når jeg selv ikke orker...
love you <3

Fru Andersen sa...

Heisann!

Så flott rommet hos venninna di ble! Snill du er som hjelper henne med dette:-) Ser ut som om du har hatt en flott tur i trøndelagen!

Har kost meg her inne på bloggen din nå, blar meg igjennom innlegg etter innlegg og klarer ikke stoppe selv om lillegutt vil ha oppmerksomheten min her, hihi;-) Nydelige bilder og SÅ vakkert hos deg!

Nå skriker han her, så MÅ jo bare løsrive meg!

Takk for at du tar bilder, blogger og deler med oss andre!

Klemmer!

Anette Willemine sa...

Så lekkert!! Snakk om extreme make over!

Sunndalsøra høres så flott ut, men jeg har dessverre aldri vært der. Supert om du har lyst til å dele noen bilder. :)

Håper du har gode dager, du gode. :)

God klem,
AW

Fågel Blå sa...

So Nice!!!!!
Vilken skillnad!
Ha en fin Dag!
Klem Kathrine

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei Edda!
Ja, det var litt av en forvandling! Det ble jo en drøm av et soverom, og utrolig stor forskjell på før- og etter bildene! Bra gjort! Støvrosa og hvitt var nydelig, ja!

Klem Cathrine :-)

Thelma Louise sa...

Se her du..her har tryllestaven til magia fra tryll streifet over.:-) lekkert ble det.:-)

Klem

Marit sa...

Velkommen tilbake:)
For en make-over!:)Kjempefine farger!blir aldri lei av å se på før- og etterbilder:)

Klem

Hanna sa...

Så jätte fint dey blev.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Nyanser av vitt sa...

Tack söta. Vilka underbara förändringar färg kan göra. Jättefint!
Kram Agneta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det kan man kalla skillnad! Så fint och romantiskt det blev. Den nougatfärgade väggen är superläckert till vita möbler och ljusrosa saker. Det gjorde ni bra.
Angående kommentarer, kolla om du har rutan: fortsätt vara inloggad ikryssad under där du loggar in. I så fall ta bort krysset.
Kramar
AnnaMaria

Katta sa...

Lyckat!! Verkligen snyggt blev detta, och den lampan gillar jag massor. Ha en fin dag, kram Katta

h.espe sa...

Wow, dette soverommet ble jo bare så utrolig lekkert - nydelig farge på veggene!!!

Bloggtreff den 8. - har ikke hørt om det engang jeg.. ;) Men, det er mye den uken, så spørs uansett om jeg hadde kunne bli med!

Strålende dag til deg snupp!

Klem fra Hildegunn