07.10.2011

domino..

Atter en fredag,uken består for det meste av bare mandager og fredager..
I dag blir det noen flere lopper,det merkelige er at ting jeg har 
i bakhodet dukker som regel alltid opp...
Bare en er litt tolmodig.
 Som denne gamle esken med domino brikker

Fant og gamle sikringer,som kan brukes til lysestaker..
Denne ideen har jeg sett hos noen andre bloggere..

Trepinner,noen malt hvite..

Det gamle bordet det står på,skal dere få se en annen dag..

En fin fredag til dere..

Edda`s

18 kommentarer:

Sommerhuset i bakken sa...

Så morsomt med gamle dominobrikker - og andre gamle spill. Dekorativt og fint!

Jeg har flere gamle sikringer, og har ikke helt visst hva jeg kunne bruke dem til, men tipset ditt var jo flott. Lurt å bruke dem som lysestaker ;-) Det må prøves!

Ha en super dag - og en riktig god helg! Her skinner sola og ute er det nydelige høstfarger.

hagagården sa...

Snyggt med vita träpinnar!!!
Kram o ha det så gott.
Ninni

irene sa...

Bare sååå lekkert!!
Ha en fin helg!

/Irene

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Loppis er en gullgruve, og det er morsomt å finne noen nye skatter! Litt lite med loppis denne helgen i Oslo-området, men det blir noen neste helg! YES!

Sier du fra om du finner kaffe- og tekopper i blå Sissel fra Figgjo? Kjøper gjerne av deg!

God helg!

Klem Cathrine :-)

Elin | Draumesidene sa...

Fiiint! Lurt og dekorativt med trepinnane og sikringane! Dekorativt!

Ha ein lovely fredag!

Klem e :)

Anonym sa...

Så herlige bilder da du!:)
God fredag!"
klem, janni
Duse Pasteller

ps: skulle gjerne ha lagt igjen kommentar her oftere, men pcen min er så himla treg! Og det er tydeligvis noen sider han sliter med å få laste ned! og èn av dem er dine,...:/
Men er innom så ofte jeg kan;)

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Alltid så nydelige bilder hos deg!! Det ene minnte med om at vi snart burde skifte ut de gamle sikringene med et mer moderne sikringsskap. Men det er så dyrt!!
Graturlerer så masse som ukens blogger!! Kjempestas!!
God helg ønskes deg så masse fra Hjørdis

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Kjempestilig! Så fint med gamle sikringer som lysestaker og hvite pinner:)
Takk for tipset:)

Ha en fin helg! Klem

Johanna Stålros sa...

Läckra bilder! Bra tips;) Trevlig helg önskar jag dig. Kram Johanna

helle sa...

Ja bedst som jeg tænkte at nu skulle jeg lige over til Elin og hilse på, havde du lavet endnu et fint indlæg til mig. Sådan går det som regel!! Det ser herligt og frisk ud med de malede grene i vasen!!

Hav en fin helg....klem Helle!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vilket fint stileben du fått till. Liker verkligen idéen med gamla sikringer som lysestaker.

Önskar dig en riktigt fin helg!

Hanna sa...

Ha en fin fredagskväll!
Kram
Hanna

MissMette sa...

Hei Elin, du tar bare de vakreste
bildene - ever! - kan jeg spørre
hva slags objektiv og kamera du
har?

Likte veldig godt de hvitmalte
pinnene, og sikringene var bare
skjønne :) Kreativt og dekorativt
Tusen takk for koselig hilsen hos
meg. Ønsker deg en fin, fin fredag
og helg som kommer, stor klem fra
Mette

Tove `blogg verden sa...

Innom for å ønske deg en superfin helg :)
Klem Tove

Lidyll sa...

Herlig*smile*
...elsker domino-brikker! Dekorative og morro er det også*smile*

...og så kult med de gamle sikringene som lysestaker! LURT!

..kommer heller ikke unna å kommentere de hvite trepinnene-Vakkert!*smile*

Ønsker deg en flotters helg!
Klem fra meg

Villa von Krogh sa...

JAAAA!!! Gleder meg! ;)

ide-puffen sa...

Heia snuppsi.
Disse lysestakene er så fine. Har vært på leting. Vet om noen som er litt større. Skal prøve meg fram. Fiiine bilder av deg som vanlig. Når kommer boka? hi hi.
Kos deg
Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så flott då, vennen! og ikke.minst dekorativt! :) kos deg på treff! stor klem til deg!