27.10.2011

p r o s j e k t

Dette er et av de prosjektene som jeg har hatt i hodet i lang tid.
 
 
Det enndelige resultatet.Koster ikke mye å lage en slik en.
Rammer finner en billig på loppis likeså med korktavler.
Serviettpakken fra tinek koster 99,men den er stor
og du har den lenge.En bit linstoff fra Ikea,strikk

I kveld er det damenes aften på Byggmakker,dit skal jeg sammen med Kjersti fra Nytt&Shabby

Der blir vel en del inspirasjon å ta med seg.



E D D A `S

PS:alle navn med uthevet sort er linker.

18 kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei, Supert - det ble flott:-) kos deg i kveld! klem Siv

Hulda sa...

Det ble en flott oppslagstavle! Bildene dine er ordentlig inspirerende også!

Kjersti sa...

Gleder mæ til å være sammen med dæ :o)
Klem så lenge!

Huset i Lunden sa...

Kjempefin oppslagstavle; en veldig god idè! Ha en inspirerende kveld :o)

klem

Stines Hjem - Livet på landet sa...

For et flott tips!!! Kjempefint ble det :)

Tusen takk for koselig kommentar hos meg ang bildene mine!

Klemmer fra Stine

Solveig sa...

Du tar bilder som en proff magasinfotogtaf;o) Kjekt med prosjekt - særlig når de blir så vellykkede som dette.

Ha en fin-fin kvled!
Klem fra Solveig

Solveig sa...

Kveld, skulle det være;o)

Anonym sa...

Kjenner til påtenkte prosjekter som tar tid å komme i gang med..!
Fiiin ble den!
Damenes aften høres da flott ut! Du får gi oss en liten rapport!;)
Klem

Janni
Duse Pasteller

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Dette ble jo kjempe flott da, vennen! Du er jo så flink og krativ!!

Ha en fin kveld!
Klemmer til deg

ide-puffen sa...

Kjempefin Edda. Som alle bildene dine også. Tror jeg låner ideen din.
Kos kos
Randi

Fågel Blå sa...

Åhh så fin!
Ha en fin Helg!
Kramar Kathrine

Norr om Köpenhamn sa...

Så pysslig du är och jättefint blir det! Tack för att du delar med dig av dina fina bilder o idéer :o))

Ha skönaste helgen!
Kram på dig
Ulrika

Tina sa...

Åj ei tinekhome oppslagstavle, kjempefint! Det liker vi, vi som digger tinekhome!!!

Fru M sa...

S¨fin tavle. Masse fine ideer her inne. Legger meg som følger.
Mvh Å

Fru Andersen sa...

LOVELY!

Håper dere hadde en flott Damenes aften, håper på rapport;-)

Klem, og god helg!

Junk De Lux sa...

Hei snupp! DU VET hva jeg synes om dine skaperevner...du er helt RÅ!
Jeg var i Oslo helgen som var men i en litt spesiell setting så det passet ikke helt (tenkte selvfølgelig på deg), men mamma skal inn på radiumhospitalet om et par uker og da blir det nok en del Oslo-turer fremover så kan du ikke sende meg nummeret ditt må mail så tar vi en kaffe neste gang?

Stooor fredags-klem!

Junk De Lux sa...

hanne.gran@tele2.no

Huldra sa...

Røff makeover. :)