14.11.2011

l y s b r e t t

Maia med bloggen Fabelaktig har en utfordring gående.
Vis frem lysbrettet du har.

Brettet mitt er fra Alessi,det har vært pakket
bort lenge.Men nå passer det fint inn i den
stilen jeg skal ha nå.

På brettet står diverse lysholdere.Dette er en
lysestake jeg har malt sort med
Bengalack.

Den beige lykten og den store med kubbelys,
er fra Villa Collection.To fra Tine K
og et fra Durance.
Pyntet med kastanjer og sten.


Beklager hvis dere begynner å bli lei av bilder fra 
kjøkkenet.Men dere får holde ut til stuen er
blitt malt.


Ha en fin kveld.


E D D A `S

15 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Hei søte deg!
Så koselig at du deltar på denne utfordringen. Herlig bidrag! Elsker Alessibrettet!

Fabelaktig mandag!
klem

Guttemamma sa...

Virkelig lekkert på fatet ditt, Elin Anita!! Jeg har også pyntet med kastanjenøtter:-)
Klem og fin kveld♥

Viola sa...

Ett fint arrangemang på ditt fat :) här har man äntligen lite tid över att besöka sina bloggvänner, har haft två hektiska veckor men nu är julmarknaden över och det blev så lyckat med massor utav kunder :) ha en skön kväll, kram

Anette Willemine sa...

Så flott fat, Elin! Dette likte jeg godt! Kastanjer er alltid så vakkert. :)

Ha en fin mandagskveld, min venn!

Klem,
AW

Fru Andersen sa...

Kjempelekkert brett!

Og så fint det er med sort på kjøkkenet, gleeeeeeeder meg til å se stuen;-)
Du må forte deg og male ferdig, hihi!

Ønsker deg en herlig mandagskveld!

Thelma Louise sa...

Lekkert..:) duftlyset har jeg også..) men jeg har ikke hatt "råd" til å brenne det, så teit sånn, handler inn lys og servietter så tar jeg meg ikke "råd" til å bruke det..tjhii...

tror jeg skal henge meg på denne..lysfat har jo også jeg..))

Klem klem

Just a Little Vintage sa...

Hei og hopp=)!
Et kjempe koselig lysbrett! Blir aldrig lei bildene dine og jeg gleder meg til å se stuen=)!!

Ha en flotters uke!
Klemmer!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Veldig flott pyntet det brettet ditt! Herlige sorte detaljer! ;) Love it!

Ha en nydelig ny dag!

Huset i Lunden sa...

Så flott lysbrettet ditt var! Jeg er også glad i å pynte med kastanjer, de er så dekorative og kan brukes til masse forskjellig.
Ha en flott uke!

klem Mona

Madame Morell sa...

Ett härligt höst-ljusfat:) Fint.
Kram

Fågel Blå sa...

Åhh så fint på ditt fat!
Klem Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fin ljusbricka, och du har så fina lyktor. Det är supersnyggt och samla ihop allt på en bricka.
Kramar
AnnaMaria

Unknown sa...

Lekkert lekkert snupp ,))
Stor klem

Anette sa...

Så fint pynta:)

Huldra sa...

Så tøfft brett! Likte virkelig håndtakene på det. Røfft og stilfull satt sammen. :)