26.11.2011

v el l y k k e t

Kvelden i går ble bare kjempehyggelig,go mat/drikke og masse prat om alt mellom himmel og jord.
Goe nære venner i samspill med lun atmosfære og den fine
samtalen er vel det jeg setter aller mest pris på i livet.

For en tid tilbake kjøpte jeg denne lampen.
 Den er tenkt til å ha på arbeidsbordet som jeg skal ha i stuen,
som egentlig er spisebordet mitt.Men jeg har ikke verdens største plass,så møblene må være flerbruks.

Bildene jeg har tatt i dag,er ikke redigerte.
Synes stemningen og lyset i de var fint som det var.

Da ønsker jeg dere en koselig lørdagskveld.
Her blir det noe godt til mat for sønnen og meg.

E D D A `s

17 kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei, Gratulerer - den var jo rå fin. Ønsker deg og sønnen en koselig kveld. klem Siv

Hellohello baby sa...

Griselekker!!! Er den brukt el. er det noe jeg kan få tak i? Trenger en leselampe i huset til kjærsten min, men finner ingen som passer.

InstatreffNorge sa...

Så flott:)
Du trenger ikke redigere bilder vennen, de er jo så fine uansett:)
Kjempetøff lampe:)
Skjønner d er lenge siden jeg har vært på bloggrunde nå, men jeg elsker den nye headeren din og hele bloggen nå:):)

Kos deg masse med sønnen ikveld da:)

Klem Lise

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe flott lampe, snuppa! Herlig lys og setting!
Så bra at kvelden var vellykket :) Herlig!

Jeg sitter hjemme og nyter et adventpynte hjem! Herlig tid dette her!

Ha en fin 1 advent i morgen!
Klemmer

Anonym sa...

Så koselig med slike kvelder
Bildene du viser idag synes jeg også var flotte med det lyset der.. vinterstemning

Staken i innlegget under var også flott

Madelief sa...

Hi Elin Anita,

You changed the look of your blog. I like it! Love your lamp. I have one similar to yours in chrome.

Happy weekend!

Madelief x

Tove sa...

Stiiiilig lampe. Og ja, bildene er fine som de er...
Nyt kvelden med din sønn
Klem Tove

Norr om Köpenhamn sa...

Vilken supersnygg lampa!! Passar lika bra i fönstret som på skrivbordet :o)
Hoppas att du har en mysig adventshelg!
Kram kram
Ulrika

Fabelaktig sa...

Nydelige bilder! Elsker det svarte og hvite, hortensian gjorde seg også veldig :)

Fabelaktig lørdagskveld til deg.
Her er det båten over, blir spennende og se om stormen tar oss eller ei *blunke*

Maiaklem

Solveig sa...

Nydelig lampe - ligner veldig på en jeg kjøpte for en tid siden. Vi har samme smak, du og jeg;o)
Du er en mester med fotoapparatet - flinke deg;o)
Ha en fin kveld.
Klem fra Solveig

ANETTESHUS.COM sa...

ELSKER den nye lampen den! Den er sååå fin:))

Ha en super søndag! Og en fiiin ny uke, vennen!

KLEM KLEM
anette

Ruths datter sa...

Veldig stemningsfulle bilder i dette grå været vi har nå. Fine synes jeg.Ønsker deg en fin 1 søndag i advent.
Klem

tonje boganes sa...

Tusen takk for kommentaren hos meg. Og så herlig blogg du har, så kjekt å oppdage nye flotte blogger!
Stilig lampe og nydelige bilder!
Ønsker deg en fin første søndag i advent
Klem Tonje

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fin lampa, passar perfekt på ett kombinerat mat och arbetsbord. Du har så bra smak.
Adventskram
AnnaMaria

FlorasFrue sa...

Flott lampe og flotte bilder!
Jeg hadde tenkt meg en hvit lampe på skrivebordet - men nå tenker jeg at selvfølgelig må den være svart :)
Takk for inspirasjon!
Ønsker deg en riktig god 1.søndag i advent!
Klem

helle sa...

Ja, stemningen er så fin på billederne i samme farvetoner. Skøn lampe du har købt Elin!

Ønsker dig en fin 1. søndag!

Klem Helle

Sweet Chili . sa...

Fineste lampen:) Og lyset i bildene var virkelig fint!

Ha en fin 1 advent!

Klem, Pernille