13.12.2011

n y t t å r

Go morgen der ute.I går kveld så bakte sønnen min og jeg noen småkaker.Han lagde kokkosmakroner med smeltet sjokolade og jeg prøvde meg på pikekyss.Har aldri laget noe av dette før,veldig enkle oppskrifter og gikk fort å lage.Goe ble de også.
Så nå har jeg laget 2slag,har lyst å prøve bake mere.
Så du skal se det blir 7slag til slutt.
Skal ta noen bilder når lyset kommer.
I mellomtiden viser jeg bilder av hvordan bordet til
nyttårsaften ble dekorert i fjor.
Hvordan det blir i år,aner jeg ikke ennå.
Ha en fin dag.
E d d @` s

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är ju alltid roligare och baka och greja om man är två, så goda kakor ni bakade.
Underbar dukning, jag gillar det rosa.
Lussekram
AnnaMaria

Fågel Blå sa...

Åhh så fin dukning!
Kramar Kathrine

Anette Willemine sa...

Kjempelekkert det du hadde i fjor, Elin! Det blir spennende å se hva du tryller frem i år!

Så koselig å ha en bakekveld med sønnen!!

Ha en glad dag!

Klem,
AW