20.02.2012

b i l d e r

 I de siste to utfordringen som NIB har hatt,har jeg prøvd meg på mange stylinger og tatt mange hundre bilder.










 Har bare dukket i arkivet og funnet disse,som jeg tror jeg ikke har
vist før.

Den ene utfordringen kom jeg på Galleriplass,og den siste kom jeg til FINALE.
Så det viser seg at det må en del innsats til for å komme seg dit.
Jeg har sagt til meg selv,etter og vært på Galleriplass en del ganger.
"Du må bare jobbe hardere Elin,og ikke gi deg."

gleden var kjempestor for meg, da jeg kom til FINALE
i denne siste utfordringen hos NIB.
Vårlig Vegg.

Nå er avstemmningen stengt,så nå er jeg veldig spent"smiler"

Ha en fin mandag.

E D D @`S




9 kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei, Herlige bilder - ja fotokonkurranser er morsomt! Gikk det bra i går på Birkelunden? klem Siv

Blommiga Rutan sa...

Åhh, så många vackra bilder!
Förstår verkligen att du kom till final!

Hälsningar Anncathrine

Norr om Köpenhamn sa...

Grattis grattis till finalplatsen :o) Så skoj! Väntar med spänning på resultatet.
Du är fantastiskt duktig på att få ihop sakerna....gillar dina bilder skarpt :o)

Ha en finfin dag!
Kram
Ulrika

KROnPRINSESSENE sa...

Først må jeg få gratulerer med finaleplass :)
STAS!
Og velfortjent...
Kjekt med disse utfordringene og fører som regel til at mange bilder blir knipset ja ;)
Klem May Helen

ide-puffen sa...

Så flink du er. Kan jeg få Twittre innlegget ut i den store verden?
hei hopp

Fabelaktig sa...

Så stas! og veldig fortjent! Jeg har stemt og stemt!

Ønsker deg en fin start på uken, søte!
klemklem

Hos Jorunn sa...

Gratulerer med finaleplassen, bildet ditt var kjempefint! Lykke til videre, må være kjempespennende!! Klem fra Jorunn

siri ore elle sa...

Hei på deg!!
Kjempefine bilder!!Lykke til!!!
Finaleplass i seg selv er jo fantastisk!!

Fin mandag til deg!!

Klem Fru Samuelsen:-)))

Hege Morris sa...

Lykke til!!!! Visste at bildet ditt kom til finalen! Det er kjempefint!
Ha en fin dag!klem Hege