14.02.2012

p u t e r

Puter er vel noe interiørbloggerene har nok av,eller vi får vel ikke nok.

Putene i kjøkken sofaen er nå byttet ut i litt pastell.
Nå kommer litt detaljbilder.



 De grønne glassene er nå byttet ut med isblåe.

Pastell og bra lys gjør seg i bildene.

 Jaggu snek det med seg en rosepute,den skal egentlig bare holde seg
på soverommet.

Kan ikke si at jeg merker så mye til denne Valentiner dagen,rosene har jeg kjøpt selv."smiler"

Deltar med dette bidraget i utfordringen til Potrinas.
Vis meg hva som er i sofaen din akkurat nå.
Ja ja jeg vet det ikke er slik en vanlig sofa,men det går vel lell som vi sier på trøndersk.

Ha en fornøyelig Valentines aften.

E d d @ `s


14 kommentarer:

Madelief sa...

Lovely pillows and flowers Elin Anita! The turqoise and greens look beautiful.

Lieve groet & happy Valentine's day,

Madelief x

Hulda sa...

Dette var fantastisk flott, Edda! Likte de blomstrete putene, og de fine vinklene bildene er tatt. Kreativt og lekkert, rett og slett!

EVAS HJEM sa...

En veldig koselig kjøkkenkrok du har med delikate og flotte farger.

Ha en flott kveld fra meg :)

Eva

Min stil sa...

Det er bare en ting å si ; Lekkert!
Ha en fin fin kveld.
:) Susanne

Martilie sa...

Helt skjønne bilder - og i min favorittfarge :)
Kjempelekkert - og jeg må innrømme at rosene til morsdag og Valentin har jeg også kjøpt selv ;)

Nyt kvelden..

Klem fra Tove

Fruen i Vinkelveien sa...

Kjempe lekker kjøkkenkrok! Kan tenke meg det er en fryd å sitte der å kose seg med en kopp mens man ser ut av vinduet :)

Klemmer

Linda sa...

Nydelige romantiske farger! Flotte roser :)

Hos Jorunn sa...

Nydelig Edda! Herlige farger på putene, det var pyntet så fint i vindukarmen også! Ha en fortsatt fin uke, klem fra Jorunn

irina sa...

merker ikke så mye av den Valentinedagen jeg heller :)) Du har det nydelig som vanlig :)) klem

Tins roser sa...

For en vakker krok, og noen nydelige pasteller hos deg. Vakkert, rett og slett.

siri ore elle sa...

Hei på deg!!

For noen nydelige bilder av en kjempekoselig krok!!
Alle de fine putene og alle detaljene i vinduskarmen, så fint!!
Fikk vårsteming!!
Legger meg som følger, jeg!! Og god dag til deg!!

Klem Fru Samuelsen

Anonym sa...

bra elin

Unknown sa...

beautiful pics!
Have a nice evening!

Fru Thronsen sa...

Flotte bilder :) ser riktig hyggeligt ut :)

Klem Fru Thronsen