17.02.2012

v å r l i g

Ja det vårlige trer mere og mere frem både her og der.
Nå kan vi snart ikke vente lenger "smiler"

Pastellene bare popper opp.

Og at de gjør seg i bilder er det vel ikke tvil om.

Disse bildene skal være med i en utfordring som
bloggen Ekte Interiør har i samarbeid med Nyblom Kollen.
Vis meg ditt frokostbord.

Så da er dette mitt frokostbord for annledningen.
Vintage tallerk og kopp fra Arabia.Glasset er jeg
ikke sikker på hvem som har laget. 
Ellers er alt gjenbruk


Så hiv dere med på denne utfordringen,fine premier å vinne.


Gå inn HER 

Det er veldig hyggelig med disse utfordringene,for da vet en hva
en skal ta bilder av.Og en oppdager stadig nye fine bloggere.


Nå skal jeg ta meg en tur ut i det fine været,og ha en koselig
stund med en venninne.

Ha en fortreffelig fredagskveld dere med. 

E d d a `s 


5 kommentarer:

Bolettes hus sa...

Deilige vår med myke og gode farger!

God helg til deg!
K-ari

EKTE INTERIØR sa...

Så gøy at du vil være med! :)) Nydelige pasteller, dette var vakkert! Når du la inn ditt bidrag oppdaget jeg at det ikke ble bilde med linkene! Jeg har nå ordnet det men måtte legge inn hele konkurransen og din link på nytt. Om jeg har brukt feil bilde eller epost så bare legg inn en ny link fra deg og slett den gamle. Ellers ok nå. :) Ha en fin kveld!

Huset på landet sa...

Å så vakre bilder... Lykke til i konkurransen og ha en fin-fin fredagskveld!
God klem fra Line

Refleksjon på livsvegen sa...

Nydeleg og god helg!!

Hege Morris sa...

Kjempefint! Lykke til!
ha en flott helg!
klem Hege