24.03.2012

l o p p i s

ble det i dag,men det var bare et lite et som 9 klassen på Bjølsen skole hadde til innsamling
til klassetur.

En lekker brødboks i turkis,den er i slik en fin størrelse.
Noen tekopper.

En termos fra Kremmerhuset.

En gedingen stor lykt for telys.Den er nesten så stor som en fotball.

Ja,hva finner en ikke på loppis.

Beautybag.

En fin pøllepute.

Ja,alt i alt fornøyd.Fine ting for en billig penge.

Er det flere som har gjort seg goe kjøp på loppis i dag?

Kos dere!

E d d @ `s


8 kommentarer:

Huset i Lunden sa...

Så mye flott du fant! Her er ikke sesongen i gang enda, og nå kjenner jeg at jeg gleder meg til det :o)
Ha en fin kveld!

klem Mona

Dronninghuset sa...

SÅ FLOTTE TING. KJEMPEMESSIG. HER VAR DET LOPPIS I NABOBYEN MEN VI STO OVER DENNE GANG...
HA EN FIN KVELD.
TOVE

Madelief sa...

Lovely things Elin Anita! I have a thermos a bit like yours, only in pink!

Love the colourful pillows too!

Happy weekend & enjoy the sun,

Madelief x

Duse Pasteller sa...

Ojjj! Så fine ting da!!! Likte spesielt godt brødboksen:)
Kom meg ikke på loppis denne helga heller... Men har spist lunsj med noen lokale bloggere - det var kos:)
klem

Bettum Villa sa...

Åh, kjenner jeg er helt syk etter loppis nå som jeg ser at det har startet opp både her og der. Får smøre meg med litt tålmodighet.
Mange fine ting du hadde funnet deg.
Klem Madelén

Anonym sa...

Fine ting du har skaffet deg i dag! Jeg har også vært en liten tur innom Bjølsen i dag før vi gikk videre til Bolteløkka. God stemmning med det ble bare en bok og en vaffel på meg:-)

Fågel Blå sa...

Loppis är poppis!
Mycket fint du hittade!
Ha en fin Söndag
Idag skall jag på Loppis!
Kramar Kathrine

Hege Morris sa...

Mange flotte funn!
ha en fin dag
klem Hege