07.03.2012

u t f o r d r i n g

Her I am,this is me utfordringen til NIB er ikke noen enkel utfordring.I sær ikke når en liker så mangt.




  

 Tror jeg har fått med det meste.Jeg elsker jo blomster og lys.Bøkene for at jeg er en lesehest.
Gamle ballonger, flasker og burker er favoritter.Farver og især gul for øyeblikket.
Matta , rammen og pongpongene er noen DIY prosjekter.Kontorstolen med litt industripreg.
Brettet som er marrokansk inspirert.Og ikke for å glemme at nesten alt
er gjenbruk,foruten de to grønne te/lysglassene fra Kremmerhuset.
Det eneste jeg ikke fikk med var farven sort,som og er favoritt.
Du kan se mange fine bidrag


Ha en fin kveld.


E d d @ `s


26 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

NYDELEG bidrag! Eg trur du kjem til finalen ;)
Klem:)

KROnPRINSESSENE sa...

Ett fargerikt og herlig bidrag :)
Og helt deg ja...
Innlegget ditt føyer seg fint inn i rekken med alle de andre fine bidragene!
Lykke til.
Klem May Helen

ceciliegrut sa...

: S M I L :

Dette var fint! <3

Anonym sa...

Kjempefint bidrag!! :)

Hege Morris sa...

Flotte bilder! Nydelig bidrag.
Enig i at det er helt deg.
Ha en fin kveld!
klem Hege

Madelief sa...

A beautiful still life Elin Anita!

Happy evening!

Madelief x

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Dette var utrooolig kult og vakkert på samme tid :) Mange fiiine elementer!!

Lykke til!

Klemmer fra Stine

Lotta sa...

Lekkert!!!!

Lidyll sa...

Looove it!
...ga meg et lite energikick*smile*

Lykke til i konkurransen!
...og en flott uke videre *smile*

Klem til deg

Fabelaktig sa...

VAKKERT!
du har skikkelig dreisen på dette ;)

Ønsker deg en finfin onsdagskveld, jeg sitter værfast i Karmøy og venter på ett fly til Oslo.
klemklem

high house then radio sa...

Så mange lekre detaljer og herlige farger:) LIkte spesielt blomstene fordelt i flasker.

Maskinistfrua sa...

wow dette var fargesprakende og fint! Kul måte å gjøre denne utfordringen på:) Lykke til:) Og tusen takk for hyggelig melding inne hos meg forleden på tvskapet og bambusgruppa- som jeg er sikker på blir sprayet ja -som du sa:)Fortsatt fin kveld

Duse Pasteller sa...

LEKKERT! Digger det første bildet! Tror vi får se mer av det;)
Masse lykke til!
klem:)

Bolettes hus sa...

Ja, akkurat ja, man liker sååå mangt. Helt enig!!! Nyyydelige bilder!
Jeg blir sååå glad av å se fagene inne hos deg!!! Mulig det sniker seg inn noen av disse fargene hos meg også i løpet av våren!!!

Klem Kari

Bettum Villa sa...

Så fine bilder! Du har så mange flotte ting ;).
Likte også veldig godt den spiskammersløsningen som du viste i forrige innlegg.
Klem Madelén

Fru Andersen sa...

Veldig flott bidrag! Tipper høy plassering på deg, igjen:-)

Kanskje du kunne brukt disse bildene i den "grønn" utfordringen som pågår også. Fine grønne detaljer i bildene! Var det hos fargeriket eller...nei nå har jeg glemt det....litt for trøtt her til at hjernen fungerer tror jeg...

Nattaklem!

Tins roser sa...

Fabelaktig! Love...
Chic romantikk.

Indretning og ideer i sommerhusstil sa...

Super bidrag hvor det lyser af forår og sommer stemning håber du kommer hele vejen til top.Knus Else

Loccitane sa...

Morsomme bilder, fargerike og vårlige.
Du er jo så kreativ og flink :-)

Blir veldig glad om du har tid og lyst til å komme på besøk i butikken min en dag :-)

Klemmer Line

My Dream sa...

knallkult.. :) du e flink!!!!!

Anne Grete sa...

Wow, for et stilig bidrag.. Denne går langt!

Klem

sa...

Herlig bidrag :)
Ønsker deg en fin torsdag ♥
Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

Roser og Patina sa...

WoW! Så superflotte bilder! Her var det mye god energi :)) Du har så mye spennende å pynte med og setter ting sammen på en helt unik måte. Nydelig bidrag:) Klem Ellen.

Anette Willemine sa...

Kjempekult og veldig fint arrangert! Ser at du har forandret stilretning, og dette kler deg virkelig, Elin!

Håper du har gode dager!

Klem,
AW

tonje boganes sa...

Kult! Sprek og herlig sammensetting. Og den gule ramma var råkul! Digget bidraget ditt!
Ønsker deg ei fin ny uke
Klem Tonje

Amina sa...

Fantastic little space.. I like your style!!
Amina