18.04.2012

s o r t i m e n t e t

Håper jeg ikke har tatt helt feil nå,men jeg mener at dette er gått ut av produksjon hos Ikea.

Dette perfekte bordet! Som jeg har hatt i tankene en tid.

Det er hvite glassplater på det,støvet vises ikke så godt "smiler"
På bordet er en termo kanne fra Erik Bagger og vannkaraffel fra Menu.
Duftlys fra Ikea til 5 kroner stk.

Rammen er i stål og så har det hjul.Er så gla i alt med hjul på,lett å flytte hit og dit.
Sandaler fra Marc O`Polo.



Da mangler det bare sofaer her da!Ja,skal få se hva det blir om en stund.

Hva synes dere?

Ha en fin kveld!

E d d a `s

Bare gjenbruk foruten duftlyset og blomstene.


4 kommentarer:

Maskinistfrua sa...

Kjempe fint bord Elin! Jeg mener jeg har sett dette før, på bloggen House of Philia, hun har dette i hvitt. Tidløst og lekkert synes jeg:) Det var vel et kupp:) KLem

Sivs hus sa...

Hei, Supert bord:-) klem Siv

michele sa...

it's all in the details, yes?

so much lovely!

michele

Hege Morris sa...

Stilig bord! fine bilder også
klem Hege