05.05.2012

n y d e l i g

Disse bildene tok jeg den dagen jeg hadde vært å lånt varebil av en venninne for å hente hjem sofaene.
Dette er fra strøket hun bor.

Nydelige trær.

Og slike koselige murhus.


Snakker om idyllbilde "smiler"

Skulle gjerne ha bodd i denne gaten.

Vakkert,vakkert!


Tusen takk for alle de koselige fine kommentarene på mine nye(brukte) sofaer.
Begynner å nærme meg slik jeg vil ha det i stuen.Litt småting igjen.

I dag er det ny loppis,skal tro hva slags skatter en finner i dag.


Kos dere!

Edda`s



7 kommentarer:

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei Elin!
Så trivelig det så ut her! Først tenkte jeg Ullevål Hageby, men er det der? Og fruktblomstene var helt nydelige!

Lykke til med loppis-jakten! Blir loppis på oss i morgen, tenker jeg!

Klem Cathrine :-)

Sivs hus sa...

Hei, Ja, frukttrær er nydelig! Fin lørdag i snøværet! klem Siv

NydeligFlott - Julie sa...

NydeligFlott!
De trærne blomstrer rundt omkring her jeg bor også!
De er så Fantastisk vakre!
Ønsker deg en Strålende lørdag!
Klem fra Julie :-)

re:signert sa...

Hei på deg! Den gule runde vasen på bloggfanen din er såååå fine. Denne har jeg også! Vet du mer om den?? LEkkert her hos deg, men det visste jeg jo! Ha en finfin dag, håper alt er vel på Sagene! Klem Signe

Guttemamma sa...

Flinke fotografen!! Veldig fint i stua di under, og SÅ fargerik og fin header du har fått!! (Vært så og si uten nett i to uker,,,,)
Klem♥

Cathrine sa...

Nydelig! du er virkelig flink bak kamera:)
Stuen din er så lekker! Og de nye sofaene, tommel opp!
Hurra for finn og loppis!
Ha en finfin søndag
klem fra Cathrine

Lisette sa...

Så vakre blomster på trærene;) og kjekke bilder også.