15.05.2012

o r a n g e

er vel den farven som følger etter gul til å bli en stor it farve..

Orange Cathrine Holm og sort retrobestikk,funnet i Birkelunden.

Et flott bestikk.
Har ikke så stort kjøkken,så denne kjekke greien som henger på døren er bare gull..

Litten av hverten.
Søte fugler ,Figgjo Smørkrukke og en sopp som jeg ikke er sikker på hva er.
Tror det er en nøtteknekker.Alt fra loppis.

Som sagt før så er kjøkkenet et sted der alt av interiør er lov.Så lenge
jeg liker det.
En fin tirsdag til dere.


Edda`s




9 kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei, Herlig blanding og nydelige skatter på ditt kjøkken:-) Liker det gamle bordet med skuff:-) samt den smarte hylla! Fin tirsdag! klem Siv

Svenngården sa...

Masse kule detaljer på kjøkkenet ditt! :)

Skjerstad sa...

Mye fint her inne !!
Liker dine cathrine Holm :)

Thelma Louise sa...

Tøft.:)) Du får det til..))

Ha en kos dag i solen...går vel ann å ta på hatten igjen i dag..))

Klem

Hanna sa...

Så mycket snyggt.
kram
Hanna

michele sa...

oh my, those pots are fabulous!

smiles.

michele

Louise sa...

Så fine kjøkkendetaljer!
Den hengedingsen over kjøkkendøren var smart.
God tirsdagskveld:-)

Maliva`s verden sa...

Herlighet for et skattekammer som skjuler seg på kjøkkenet ditt også......du er så kreativ Elin. Ønsker deg en varm og solfylt 17-mai feiring. Varm klem fra meg

mellaogmalla sa...

Så mye fint!
Praktisk med hylle i døra, og den oransje cathrineholm gryta var nydelig.
Takk for fine ord inne hos meg! Legger meg til her hos deg.
:)