29.08.2012

n a t u r

Enndelig fått tatt noen bilder igjen,har vært litt laber blogglyst siste tiden.
Men det har vel kanskje med at en har blogget i over tre år,og en dabber vel
naturlig nok av litt etter hvert.
Morsomt med et gammelt Vogue blad fra 2004,fint som deco.

På bordet nå står naturens egne matrialer .

Masse fine bilder inni bladet som kan henges på veggen etterhvert.

Krystallvase,marmor telysestake og bambus korg.
Bare gjenbruk.

Tok mange bilder,så jeg får dele det opp i tre temaer.

Et svenskt interiørblad som jeg liker.

Nydelige orkideen min som datt i gulvet,som nå gjør nytten som avskåret blomst
en stund.

Happy Evning!

eddas



15 kommentarer:

Lidyll sa...

Hei søte du!:)

Ja det er med motivasjon og bloggelyst kjenner jeg meg igjen i..hadde akkurat en liten "dal" nå...hadde masse innlegg på vent men samtidig skjedde så mye annet...og da forsvant plutselig lysten litt....

..heldigvis går det ikke lenge før den er tilbake hos meg...men tipper de aller fleste bloggere har litt opp og ned perioder på motivasjonen...akkurat som oss:)

..lekre bilder...du er dyktig!:) O det må være å sinnsykt fint hjemme hos deg:) Drømmer meg alltid bort i bildene dine jeg...og ser stadig tin jeg tenker:" Åh sånn vil jeg ha!!"...*fnis*

Ønsker deg en flott onsdagskveld, fine!

Klemmer fra meg

Lidyll sa...

..oppgitt over dårlig tastatur og autokorrektur...litsomt for en perfeksjonist som meg..*ler*men håååper du ser bort fra det..*fnis*

Kari sa...

Fine bilder som alltid. Om du blir litt lei og uinspirert av og til, kan du trøste deg med at vi blir det motsatte av å titte innom bloggen din :)

helle sa...

Kender det altfor godt, men et eller andet får os jo til at holde ved. Du har altid fine billeder, hos mig kan gode billeder være med til at holde dampen oppe og lysten til et indlæg. Omvendt kan fraværet af gode fotos og fotogene ting og sager være med til at dæmpe lysten?

Klem på
--og klem fra Helle

Unknown sa...

Det går opp og ned med bloggelysten ja:)
Viktig og ikke føle at man MÅ, for det må man ikke, hihi:)

Men veldig hyggelig når det kommer innlegg da... Nydelige bilder ♥

Li/Småtingene sa...

Fine bilder :)
Likte veldig godt den runde vasen din - nydelig med orkidéen!

Topper og daler i bloggelyst, og ikke minst TID her også ;-)

Ha en fin kveld!

Nordic leaves sa...

Er litt opp og ned selv. Men blogger når jeg har tid og lyst, ingen stress;)
Jeg er også en stor fan av danske RUM:))
Klem E

Maskinistfrua sa...

Ååå den bollen var fiiin! Du og dine skatter:) Liker så!

Fabelaktig sa...

Det er ikke alltid bloggelysten er der, kjenner igjen den der... Men sånn er det.

Jeg elsker bloggen din og sluker til meg hvert eneste innlegg.

Jeg skal gi lyd fra meg når jeg får tid til kaffelunsj, men denne høsten sier pare pang pang pang. I tillegg til ny jobb renoverer vi leiligheten - blæh!

Jeg gleder meg til fabelaktighjemmet kommer på stell, nå er det bare gipsstøv og senga er i stua og kaos og atter kaos! Men det blir fint da... hihi!

Fabelaktig kveld, søta!
smil&klem

Juliana sa...

love it!

xoxo, Juliana
[pjhappies.blogspot.com]

Solveig (Svingenslillehus) sa...

NICE!! Kjenner meg i gjen i det du skriver om motivasjon for bloggingen .. har også blogget i 3 år.. og føler jeg har vist det meste som er "verdt" å vise!!

Men det dukker jo opp noen motiver av og til ;)Det er du super flink til!

Klem til deg fra meg!

Sivs hus sa...

Hei, Nydelige bilder hos deg som alltid:-) Du skaper magi! klem Siv

Fru Andersen sa...

Vakkert! Kjenner til det med varierende bloggelyst;-)

Nydelig lys i bildene dine.

Ønsker deg en fin kveld:-)

Unknown sa...

Love your table decoration,
nice colour as always!
have a nice evening
anita xx

Hanna sa...

Ha en fin kväll!
Kram
Hanna