19.09.2012

________________h ø s t f a r v e r ________________

Flinke Lidyll har en utfordring gående som heter vis meg dine høstfarver.
 
I dette huset er det en salig blanding av farver.
 
Dyprød,gul,grønn,blått,grått og ennu flere.
 
Denne keramikkfoten synes jeg er så stilig.
 
Jeg blander stiler over en lav sko,det synes jeg er utrolig morsomt.
Noen ganger blir det bra,andre ganger ikke.
Men viktigst er å leke seg litt å ha det gøy.
ENIG?
 
 
Puter,pledd,lys,te og interiørblader hører med høsten.
 
 
Du kan hive deg med på utfordringen
 
Flott kveld til alle!
 
eddas
 
 
 
 

 
 


13 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint hos deg, og den blå vasen var bare superlekker !! D

Elin | Draumesidene sa...

Vakkert! Du er FLINK!

klem,
e :)

michele sa...

lovely images! totally feelin the gold!!! this is my idea of fall decorating. must get gold paint!

smiles.

michele

Duse Pasteller sa...

Enig med deg; viktig å leke seg i interiøret, og det er du veldig flink til! Og det blir jo så bra!! Liker meg så godt her inne:)
klemklem

MissMette sa...

Herlig innlegg og bilder ღ
Elsker fargene dine, du er
bare kjempeflink :) Liker
så godt fargesammensettningen
din på alt, tøft og stilig ღ
Klem fra Mette

Ruths datter sa...

Koselig hos deg.
Klem

Madelief sa...

That blue vase looks absolutely fantastic Elin Anita and I see we have the same grey necklace :-)

Happy evening!

Madelief x

Sivs hus sa...

Hei, Herlig høststemning hos deg:-) klem Siv

Krossmyra sa...

Stilmiks er gøy ja, gir et spennende interiør:)
Fine bilder!
Ha en fin helg:)
Klem

Anonym sa...

Flotte bilder:DD Elsker stilmix. klem Grethe

Hanna sa...

Ha en bra helg.
Kram
Hanna

lek med Kontraster sa...

Liker mixen din kjempegodt!!! Herlig bidrag, masse fine farger :)

God torsdag til deg!

klem
Vigdis

Lidyll sa...

Hei fine du!!:)
Så stas at du hang deg på utfordringen min, fine du!:)

...herlig hjemme hos deg altså!
Det er så mange fine detaljer! Finner jo ALLTID ting i dine bilder som jeg gledelig kunne tatt meg meg hjem til meg...*fnis*

Kjempe fint bidrag!:)

Ønsker deg en flott ny uke, fine du!
Klemmer fra meg