13.12.2012

g o l d

På tide med litt gull igjen, og sammen med rosa hyacinter er det jo lekkert.
 
Av så mange fine bilder jeg tok ,ble det ikke mange som ble bra når jeg skulle
legge de ut i opprinnelig størrelse.
 
Jeg var nok vel optimistisk når jeg brukte det litt lysterke objektivet,og droppet stativet.
Det gikk ikke nei,så det er bare å bruke stativ every time på denne årstiden.
 
Gullkuler og gullstasj funnet billig på fretexen.
 
Roooosa....
 
og gull.
 
 
Håper alle har en fin og koselig førjul.
 
eddas
 
 

 


9 kommentarer:

Unknown sa...

love your beautiful and gold details!
nice evening
annie

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Nei, det er ikke så lett med bilder og lys, men dette var skikkelig fint! Gullet fikk du fint frem, og koppen så nesten ut som om den kom rett ut fra reklamen til Evergood!

God kveld til deg fra
Cathrine :-)

Marit sa...

Kjenner til den der ja. Men det tar bort litt av den spontane blogge-gleden å drasse med stativet :D Men du fikk jo mange fine bilder.
Jeg har vært på svibeljakt selv i dag. Det er julelukta si det :)

Dronninghuset sa...

hei,
rosa og gull sammen ER lekkert. flink du.
fin kveld til deg,
hilsen Dronninghusmoren....


Datt sa...

Godt som gull, vakkert og høytidelig! :)

Roser og Patina sa...

Vakre bilder♥

Sivs hus sa...

Hei, WOW så nyyyyyyyyydelig:-) klem Siv:-)

MissMette sa...

Gull er kjempefint ღ Skulle gjerne ha hatt litt av det her hjemme hos meg i år også... men, neste år kanskje :) Syns du tar aldeles nydelige bilder, Elin ღ og det er ikke lett på denne tiden å ta bra bilder - jeg ønsker meg STATIV!!! :D Det er i alle fall en fryd å titte inn her til deg, du er kjempeflink og inspirerende :) Fortsatt fin advent og uke - stor klem fra Mette

Unknown sa...

Gull er lekkert!!
Og veldig fint til råååsa:))
Digger gullkoppen ♥

Ha en fin fin helg;)