04.05.2013

// b r u k t d u e l l e n //

Denne månedens utfordring hos NIB er brukt,i samarbeid med Finn.no.
Her i huset finnes det jo nesten ikke noe annet,så en mere perfekt utfordring
kunne det vel ikke ha vært!
Er en innhuga gjenbruker,og har vært det hele livet.

Alt foruten ikea puten og skolettene er kjøpt brukt.
Det er hovedsakelig han Finn.no ,Fretex og loppemarked.

Her er alt på bildet handlet brukt.

I dette bildet er det også bare brukt.

I dette bildet er det de to hvite putene og tinek telysglassene som er nytt fra butikk.
Resten er kjøpt brukt.

Her er det bare den hvite puten og Hay hånden som er ny.

Klokken på bordet er kjøpt ny i butikk,resten ikke.

Kunn pompongen er kjøpt ny i butikk i dette bildet.

Bare brukt foruten pompongene.

Pompongen og plakaten med øyet nytt,resten er bare brukt.

Kun pompongen ny.

Pompongene og Hay hånden ny,resten brukt.

Brukte krukker og vaser.

 Tre puter og pompongen er ny,resten ikke.

Flere fine bidrag kan dere se 

eddas




25 kommentarer:

Syrinveien 3 sa...

Dette likte jeg! Fine bilder!

Fru Hansens Kreativiteter sa...

flotte bilder , godt og se at det ikke bare er meg som hadde mange bilder med i innlegget… umulig å velge da mitt hus også består av masse bruktfunn :)
Lykke til :)

jeg pusler i hverdagen sa...

Hei
Takk for at du la igjen et spor slik at jeg kunne finne bloggen din :)
Nydelige bilder, utrolig mange fine ting!
Gjenbruk er tingen, og du kan virkelig å sette de sammen på en vakker måte
Fin lørdagskveld til deg!!

h.espe sa...

Fint brukt! Lykke til med utfordringen snupp:)

Klemmers fra Hildegunn

Mor og datter sa...

Ååååh mye fint! Hadde lett kost meg her :)

God lørdagskveld ! Klem

Frikvarteret sa...

Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min. :)

Jeg har fulgt bloggen din en stund, og lar meg fascinere av alt du finner, og hvordan du klarer å sette det sammen til fine, morsomme, vakre og inspirerende stilleben. Du ruler i bruktduellen..!

Lykke til i utfordringen, og ha en fortsatt finfin lørdagskveld. :)


Monja

monica (mollys bubble) sa...

wow!
Blir veldig imponert over alle de fantastiske bruktfunnene dine!
Kjempefint! Du er flink :)

Maya: sa...

Herregud, du er jo en racer på brukt! KJempefine bilder også:) Good luck!

Lite hi sa...

Herlig bidrag! :D Liker, liker! Du har funnet mange flotte skatter på bruktmarkedet! Jeg elsker også å dra på skattejakt. Vi har nok mer brukt enn nytt hjemme hos oss.

Gleder meg stort til å følge deg videre!

Klem fra Lite hi

små øyeblikk med cams sa...

Herlige bilder!!
Masse lykke til :)
Klem Camilla

katarinas stil sa...

Så mange fine bruktfunn, og kjempefine bilder! :)

Barkeblikk sa...

Så fine bilder. Hadde aldri trodd at alt var brukt, trenger virkelig ikke kjøpe alt nytt for å få det flott i heimen ;-) Lykke til til deg. Klem fra Monica.

P a p i r L a b sa...

Så utrolig deilige bilder!
Elsker den ujålete men inspirernde miksen av nytt og brukt :)

Ha en deilig dag, her skinner sola og uka er kort så det blir ei bra uke, hehe.

Klemmer :)

NydeligFlott - Julie sa...

NydeligFlott :-)
Ønsker deg en strålende mandag,
og lykke til i Nib`s utfordring!
Klem fra Julie :-)

Unknown sa...

Wow, så mye lekkert:)
Flotte bilder:)

ReVinyl sa...

Låv låv låv it!!

Du er skikkelig god til å få bruktfunnene dine til å fungere sammen. Tingene ser liksom ut som de alltid skulle vært hos deg!

Masse lykke til i utfordringen!
Siw

Helene sa...

Liker stilen din! Så flink til å mixe og matche!

Helene :-)

Marthe sa...

Åh, jeg blir svimmel!! Så nydelige bilder! Iiik:-) Herlig personlig, unikt og annerledes- befriende friskt å se:-)

Masse lykke til!

Klemmer og takk for energiinnputt!

De små øyeblikk sa...

HeY så mye fint brukt du har!! Liker alle bildene dine, virkelig flink å fotografere! Sett på dem mange ganger... mye inspo! Kommer ikke du til finalen med dette bidraget vet ikke jeg altså ;)

PS! tusen takk for kommentaren på mitt bidrag :)

Lykke til!

Fin tirsdag til deg

-Klem Kjersti-

Drømmevillaen.no sa...

Så masse herlige bilder!! Kjempe flott blogg du har også :) Legger meg til som følger. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg også :)

Klemmer fra Nina
drømmevillaen.no

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Herlig herlig herlig!!!

Kommer ikke du videre til finalen, så vet ikke jeg :)

Helene Iversen sa...

Jeg bare elsket fargekombinasjonene dine :) lykke til.
Klem

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Ja, nydelige bilder, og såååå mye brukt du har - denne utfordringen bør du nesten vinne! Lykke til!

Klem Cathrine :-)

m a g n e t sa...

Så flotte bilder med mange fine ting! Lykke til i utfordringen :-)


/ Line

Cathrine sa...

min favoritt!!