05.08.2009

Før og etter bilde:)

5 kommentarer:

Fru Luna sa...

Hei og takk for hilsen :)
Den ble jo skikkelig fin! Ser ut som du har brukt et Tildastoff- eller papir... Og flotte bilder fra Ylvingen :)
Klem

Viola sa...

Har skickat mail till dig, ha en bra dag, klem

Flittiglise Norway sa...

Så flotte bilder fra Ylvingen:) Ønsker deg en flott dag:)

ps: har desverre ikke mange ripsærgele-glass igjen, mye er gitt bort og noe er spist:)Får "selge" til neste år:) Hilsen Lise

Flittiglise Norway sa...

JA neste år blir det myyyye mere, garantert: Ang. Oppskrift... Har saftkoker og da går det unna. Før jeg fikk den så kokte jeg opp all bæra å silte gjennom en gassklut (myyye arbeid)
Du finner oppskrift i kokebøker. Der står det hvor mye sukker o.l. du skal ha i. Jeg bruker pakker fra certo for å få gele stiv. Klem fra Lise

Lena Marie sa...

ÅJA! så morro da :) da er vi jo faktisk naboer :)

Kanskje jeg må ta meg en tur ned på sagene torv å kikke på tingene dine en dag

Du er flink til å pusse opp ting!


Klem fra Sandaker :)