18.11.2009

Sååå Dekorativt for 19 kroner...

I går var min sønn og meg for og ordne pass til han (han skal til Thailand  i julen)......så da vi kjørte over Grønnland begynte han og prate om en utenlandsk butikk som lå i strøket...der de hadde slikt et godt krydder som faren brukte og ha i div middager.......ok...da kan vi dra innom der etter vi har ordnet passet.....og det gjorde vi... og de hadde mer enn bare godt krydder.....


Tre grener av denne nydelige Orchideen til  19 KRONER......


Det er jo så vakre blomster...


Jeg har delt de i tre vaser....en kan ha alle tre vasene sammen eller sette en vase hver for seng rundt om kring....


Jeg elsker som sagt og ha avskårne blomster hele tiden...det gjør liksom noe med hele atmosfæren og stemningen.......så DIT skal jeg dra oftere og handle:)

Krydret skal dere få høre mere om når jeg har prøvd det.....

Men i dag skal jeg steke årets første RIBBE :)
Og det får dere vel høre om i morgen....

Da får dere ha en super duper herlig dag.....

Store klemmer fra edda

15 kommentarer:

idyll sa...

Så nydelige blomster, å knallbillig!! Er helt enig, avskårne blomster gir så god stemning i hjemmet.. Fine blomster i herlige farger generellt er jo fantastisk...

Heldige sønnen din som skal til varmere strøk i julen da! Thailand er et spennende reisemål..

Ha en fin dag, klem

M sa...

Nydelig!
Klem,M

Jorid + NOE Blog sa...

Så nydelige blomster, jeg elsker orkideer! De er også de enste jeg klarerå holde i live.. Haha, ikke så grønne fingre!!

ÅÅåh,som du frister med ribbe! Kos dere :-)

Klem J

Nyanser av vitt sa...

Hej Edda
Vilka fina orkidékvistar. Vad är RIBBE? Revben?
kramis

M sa...

Hei venn!
Takk for det, jeg liker også header`en..prøvde å finne en skrift som lignet min egen mest mulig!
Klem, M
Ps....nytt innlegg på Bloggedamer40+, helt sikkert noe for deg!
ds.

Veronica Løland sa...

Nydelige orkideer i enda nydeligere vaser :) Synes det ble veldig fint!
Spennende med ribbe, det er jo bare SÅ godt :)
Ha en fin dag!
Hilsen Veronica

Mira sa...

Fine!-!
Miraklem.

Anette Willemine sa...

Er det mulig? Der skulle jeg gjerne ha gått bananas. Blomster er et must!

Hallloooo! Du kan jo ikke nevne ribbe NÅ! Jeg sitter her og er kjempesulten, og det er 2,5 time til jeg skal spise middag!
Ok - du får kose deg da!
Klem fra Anette Willemine

Anne sa...

Så skjønne blomar og for eit kupp!
Ha ein herleg ettermiddag:)
Klem Anne

helle sa...

Dejlige, hvide orkideer er jo også julede. På en måde, ikke? De er i hvert fald smukke og til meget glæde som alle blomster.

Hav en god dag, her blæser det en halv orkan!
Klem Helle

Mitt hvite hus sa...

vakre blomster til en super pris... så fint du har dekorert med de...

Herlige blomster er det iallefall...

mmmm ribbe...det liker jeg...*ha en fin kveld..Klem Kerstin

Lindas hus sa...

Nydelige blomster! Har en vennine som skryter av billige orkider på grønland, så da er det sikkert samme sted. Kos deg både med de og ribba! Klem

thea.e sa...

Oj,det var billig! Heldig med den:O)
Tusen takk for koselig hilsen. Den ligger i bogstadveien. Veldig koselig, må oppleves;)

Ønsker deg en god dag videre!Hilsen Polly

Kardemomme sa...

Så utrolig billige og flotte orkideer!
På grønnland ligger det virkelig en masse spennende butikker..Jeg jobber ikke så langt unna og er godt kjent med både eksotiske matbutikker og stoffbutikker. For ikke å snakke om cafeene med den spennende maten :)
Utrolig mange flotte smykker du la ut bilde av i innlegget under! Utrolig hva man finner på loppemarked altså! Gøy! :))

Nyanser av vitt sa...

Hej Edda
Jag var visst lite tidig. Är så nyfiken på vad RIBBE är....måste kanske ringa min norska väninna :O)
Nej jag kommer tillbaka senare istället.
kramis