27.12.2009

Det som manglet var noe.......

Ja her er et bilde av det som manglet...:)


Det er ikke kjøkkenutstyr men noe RØDT :):)
Den første som tippet riktig i kommentaren var Linda....besøk bloggen hennes her Lindas skattekammer.....
hun er en kjempe kreativ dame med en kjempekoselig blogg...

Gratulerer Linda...:):)
Overaskelse kommer i posten i det nye året....
(Send meg adressen din)

Jeg må innrømme etter og ha tatt bilder i stuen og sett på de....så jeg at det var litt farveløst:)
Men har tatt det igjen på kjøkkenet og i gangen.........for det hører jo liksom med til julen uansett....
Viser litt flere bilder..



Visper og gamle pepperkakeformer...



Det er litt koselig å da??:)



Det er så supert og ha mange kroker og knagger og henge på....



Her dingler paret...



Noe godt å drikke er også med:)i bakgrunnen....



Denne synes jeg er så søt....



En gammel saks og en sopp....



Fra gangen...



Et lite nærbilde....

Må  si jeg synes det ble  litt koselig med rødt inn i bildet:)
De farveløse bildene fra stuen tar jeg en annen dag......

Hvis noen synes jeg har vært slapp på kommentarfronten skyldes det en vanskelig PC...den krasjer i ett sett...og jeg driver og avinnstallerer og innstalerer  i ett kjør....må ringe servicen i morgen og høre om hjelp:):(

Ellers riktig koselig fortsatt romjul...det der hørtes litt merkelig ut...men dere skjønner hva jeg mener:):)

RomJulsKlemmer fra edda....

12 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Hei Elin! Takk for gode ord på bloggen min! :) Du har det SÅ fint!!! Eg har også raudt på kjøkkenet. Litt... Kameraet mitt har eg lagt ut bilde av no, på sida av innlegga. Så mange som har lurt på kva type det er. Eit ordinært speilreflekskamera, men så fekk eg flott extrautstyr i julegåve av min kjære :) Har ikkje heilt dreisen på bruken av dette enno, men det skal nok bli bra etter litt prøving og feiling!

Ha ei flott romjul!

Klem Elin <3

yesheimen sa...

Hei. Ja litt rødt må vi ha i julen, syns nå jeg da. Jeg har ganske mye, men det er godt vi er forskjellige.
Greit å pynte etter sin smak.

Ønsker deg fortsatt god romjul.
Klem fra Ann<3

Elin | Draumesidene sa...

Hei igjen! Det ligg ei lita utfordring til deg inne på sida mi! :)

E.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Dina röda juldetaljer är jättefina allihop, det lyser upp så fint mot det vita. Efter jul tycker jag det är fint med vitt igen, och ljuset som kommer så sakta.
Ha en fin vecka fram till nyåret
Stor kram
AnnaMaria

Mitt hvite hus sa...

Så fint med litt røde deatljer... skjønne bilder..
jeg må også ha litt rødt til jul..

Ønsker deg fine romjulsdager videre...
Klem Kerstin

Linda sa...

Hei hei...noe rødt var det ja, bare ren gjetting ;O)
Det er jo så forskjellig om en bruker rødt eller ikke.
Men jeg synes det gjør seg, selv om jeg generelt begrenser julepynten litt så har jeg både litt rødt og noen sjarmerende nisser laget av barnehender både her og der.
Så spennende det blir med en overraskelse i posten ;O))
Huff det er så kjedelig med datatrøbbel, men får håpe det ordner seg snart!

Nyt resten av jula også!
Klem fra Linda

Linda sa...

Ja jeg har sendt deg en mail.
Klart jeg skal følge med , er jo ei loppekjerring vet du!
Oi har du Katrine Holm boller å selge?
Ja det er jeg veldig interessert i !!
Men jag aner jo ikke hva slike blir solgt for...

Ha en fin fin dag!
Klem Linda

Linda sa...

Mæ igjen, klare it å styr mæ....
Kanskje du kan fortelle meg hvor mye du skal ha for bollene....så får jeg se om jeg får skrapt sammen nok ;O)

Klemmeliklem.

Maliva`s verden sa...

Hei...håper du har hatt en fin jul så langt? Leit at ikke pakkene kom frem til jul da...har noe å glede deg til du nå da:o) Koselig julestemning i hver krok her hos deg...Nyt dagen min venn...så blogges vi. Klem fra Maliva

Thelma Louise sa...

Tjhii...Luringen.:-)

Anna-Malin sa...

Tusen tack för fina ord från dig!

Kram
Anna-Malin

Anonym sa...

Elsker hjulvispen, herlig....
masse flotte bilder du deler med oss,
innom deg for første gang, kommer gjerne tilbake ...!
Fortsatt god romjul ♥