13.10.2010

Litt kjøkken.....


Hoppsann...er på nett igjen og haleluja:)
Men noen fordeler er det og være uten nett noen dager,en får gjort så
masse annet rart.....som og spikre hyller på veggen...
Ja..slik er det uten handyman med slagborr,da får en være handywomen selv:)

Og her er det masse rart.....og gamle mugger på toppen...
(Sliter litt med og navigere på det nye kameraet...)
Hater slike manualer,men må vel bite i det sure eplet:) 


Har flyttet om på kjøkkenet,bordet med vinduet nå...

Hyllen forfra.....sliter med riktig lys i bildene...
Tar gjerne imot gode råd:)


Her har den brune kassen blitt hvit...og fungerer som en
hylle oppå kjøleskapet...


Så her sitter jeg og koser meg med kaffen og blogger på morgenen....:)
Kisten har blitt sittebenk......og hengt opp gardiner nå når
høsten kom...luner litt....

Det var litt nytt fra meg.....har mere på tapeten:)

Kos dere der ute....
I am happy to be connected again:)

eddaKlemmer




20 kommentarer:

Yvonne - Frl. Klein sa...

A beautiful kitchen!!!!
Big Hugs,
Yvonne

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så bra at du er på nett igjen! :) Koselig kjøkken du har - mange fine detaljer!Hva slags kamera har du kjøpt?

Klem

Gammel stil sa...

Hei skjønne Elin A:)

Åh, som vi har ventet på innlegg fra deg! Dette var jo bare nydelig!! Så flink du er!! Fantastisk kjøkken!:) We love it:)

Klem:)

Sologbolig sa...

Hei og så kjekt at du er på nett igjen !
Kjempefin hylle med mye flotte saker og ting. Likte så godt klokka di i forrige innlegg også. Ha ei flott uke videre. Klem.

h.espe sa...

Hei vennen!
Så koselig du har det på kjøkkenet da!! FLott hylle du har fått deg opp - sånne får vi liksom ikke nok av - ikke sant!

Men duuu - jeg hadde ikke hjelp av pappa til å henge opp hyllen, det gjorde jeg helt alene... Hi,hi - det var nok litt av ett syn!! Utrolig hvor flinke man blir til å ordne opp selv, men at det er enkelt, det sier jeg ikke... Vel, hyllen ble sånn noenlunde i vater, og da er jeg fornøgd :o)

Nyt onsdagskvelden videre!!

Goklem fra Hildegunn

sylvia sa...

hei,
velkommen tilbake,godt alt er på plass.
koselig du har det på blogg plassen din på kjøkkenet,
fint med gardiner,å hyllen din er lekker,vakkert pyntet,
ha en fin kveld,
klem fra sylvia

Frøken Jægers Hus sa...

Welcome back!! Og yuhuuu så fin hylle du har fått på veggen! Handywoman here you come. Innlegget under også, veldig fint!
Ha en fin kveld kjære du!
Klem, H

Thelma Louise sa...

så koselig..dyktig handywomen du..hva skulle vel du brukt en handymann til, bakt boller ? :-)

joda finner nok alltids noe å sitte på, har jo rompa.:-) duger den også

hjem hos linda sa...

Heisann Heisann.
skjønner du koser deg med kaffekoppen og blogging i kosekroken din ja...
Gleder meg til å vise dere alt av hemmeligheten min.....
Gleder meg så mye at jeg har sommerfugler i magen.....tjhiiiiii.
Kos deg.
Klæm Linda

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så gøy med speilreflekskamera, da - mange flere muligheter enn med kompaktkamera. Du får nok finne fram brukermanualen ;) Jeg har hatt flere Canon speilreflekskameraer, og er superfornøyd med det jeg har nå, en EOS 7D med ekstern blitz. Du må gjerne spørre hvis du lurer på noe, så skal jeg svare etter beste evne. ;)

Ha ei riktig god natt!
Klem

Crinoline sa...

Hei og god kveld.Så godt at du er på nett igjen.Synes kjøkkenet ditt er så koselig og mange godbiter har du i hyllen.Klem

Kjersti sa...

Så utrolig fint det ble på kjøkkenet ditt, Elin! Og gratulerer både til deg -oooog nettleverandøre som fikk deg på nett igjen!
Ha en fin uke videre!
Klem fra Kjersti

Home By Virginia sa...

For en koselig kjøkkenkrok du har... ♥

Godt å høre at det er flere handywomen der ute... ;) He he

*Ha en fortsatt fin uke kjære deg*

Klemmer fra MV ♥

Frøken Jægers Hus sa...

Antikkvoksen var ikke dyr, 200 kr ca? Jeg har jo malt med heftgrunn og for å få den mindre mottakelig for skitt så har jeg brukt voks. Det finnes sorter med farge på også. Nå husker jeg ikke merket på voksen.. men seriøse fargeforhandlere bør ha det i hyllene.
Klem!

Anonym sa...

Så utrolig koselig kjøkken du har. Klem Mette.

Hos Jorunn sa...

Godt du er på nett igjen, det kan jo bli ganske så traumatisk å være uten for lenge..hehe. Så koselig det var på kjøkkenet ditt, her var det mange fine detaljer og gamle ting. Jeg syntes klokken i et lengre ned var veldig fin også, gøy med noe nytt også!

Vet ikke om jeg kan hjelpe deg med lyser, hvilket kamera er det du har kjøpt deg?
Klem fra Jorunn

Fågel Blå sa...

Underbara bilder från ditt kök!
ha en fin dag!
Kram Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var roligt och se var du sitter, jättemysig blogghörna hade du. Och att du fick upp hyllan, det tycker jag var bra gjort. Där hängde mycket fina saker, och mycket fint i och på din vita låda. Ser en rostig glassform som är helt underbar.
Kramar
AnnaMaria

Frieblonder sa...

Godt det er flere handywomen der ute! ;) Flott kjøkken du hadde, med mange kjekke detaljer! :)

klem fra frieblonder

Janne sa...

Oi, mye fint ja:) Handywoman liker vi, hva er det vi damer ikke kan, *hihi*

Fin dag til deg,
*Janne*