27.10.2010

MoccaKopper


Disse moccakoppene er bare i den skjønneste farve...
en nytelse og drikke espresso
fra disse..

eller hva mener damene i blogglandia....

Er hele tolv stykker..
 
Begynner og kjenne kameraet litt nå...og er ikke tvil om
at bildekvaliteten er kommet seg....er en fryd 
og ta bilder...

Har ordnet  litt i den åpne hyllen...slik at det har fått
et litt mere ryddig utrykk..

Stavangerflinten har fått plass....

Har vært så heldig og hatt besøk av min kjære
venninne fra Vega i tre dager......og 
idag skal jeg på en bruktbutikk
jeg ikke har'vært før..
Spennende..

Det regner og er grått i Oslo idag....men det tar ikke humøret....

Kos dere hvor enn dere er...


eddaKlemmer

42 kommentarer:

Hege sa...

Skjønne kopper og vakre bilder!
Kos deg på brukt-butikken:-)
Klem, Hege.

Alfa sa...

Kjempe flotte kopper.
Ha en flott dag. Håper du finner masse fint på bruktbutikken. Håper du deler med oss etterpå. Du som tar så flotte bilder.
Klem Alfa

Tove sa...

Hei hei
Disse koppene er retten og sletten nydelige...
Nyt dagen
Klem Tove

Nostalgia sa...

Nyyydelig var det ! Håper at du finner noe flott på bruktbutikken :-)

klem, Nostalgia

Skogslyckan sa...

Ljuva koppar på din hylla. Blir väl svårt att välja när någon kommer på en kopp. Synd det är så långt till Oslo.. Hoppas du fyndar massor i den nya butiken du hittat.
Kram Pia

Cherry Blossom Blog sa...

Nydelige kopper! Love at first sight :)

[ c o y o t e ] sa...

Vad roligt med koppar!! Älskar koppar och muggar i olika former och färger.. Har tyvärr fått rensa ut en hel del då jag hade pippi på att samla på mig just.. koppar.. och tallrikar med för den delen.. Ja, säg vad man inte samlar på.. hihii..

ha det fint!

kram mia

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Bra at humøret er bra og bedre blir det sikkert i bruktbutikken...Nydelige kopper!

KLEM

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ååh så mycket fina koppar du får plats med! Det är väl nästan en för varje dag som du kan använda :))
Kram
MArie

Kort og Søm sa...

Utrolig vakkre, ingen tvil om det!
Ha en hyggelig dag,
klem Fredrikke :O)

Beth sa...

Nydelige kopper, heldige deg!
Ser for meg et vakkert dekket bord med hvit duk og et gammelt stettfat med småkaker...
Kjempekoselig!

Hellohello baby sa...

Like flott og smakfullt som alltid Elin Anita! Hvor fant du koppene? Og hvilken ny butikk er det du skal på? Ble så nysgjerrig nå! Håpe den svarte til forventningene. :))

KKvinneblogger sa...

Så utrolig mye vakkert du har! Takk for at du viser oss :)

Lillekatt sa...

Nydelige kopper!!!!! (og nydelig blogg!)

Hjertedamas blogg sa...

Nydelige de koppene:DDDDD Flotte bilder:DDDD Hva slags kamera har du skaffet deg? Og hva stiller du det inn på, når du tar disse bildene ovenfor? Klemz

Madelief sa...

Hi Elin Anita,

Those cups look very pretty. They would look perfect in my cupboard as well ;-)! I think we have the same taste.

Lieve groet & happy day!

Madelief

Anonym sa...

Svært søte kopper du har,
nydelig pyntet i hylla di.
Ha en fiin dag. :)
Klem Mette.

Pink lady sa...

Mange flotte gamle serviser du viser frem. Nydelige moccakopper. Jeg har akkurat kjøpt meg et servise til 7 fra Arabia. Gleder meg til å vise det frem på bloggen!

Klem Pink lady

Hjemme hos meg sa...

NYDELIGE!

Klem :)

På landet sa...

Ååå heldige du.. De var nydelige... Tenker det smaker ekstra godt når du drikker av disse :)

Pink lady sa...

Du velger selvsagt HVEM du vil ha med deg på en Staycation. Dette er ikke en konkurranse bare for par. Hadde det vært det ville jeg neppe deltatt, jeg var singel i mange år og synes allerede at den gruppen er diskriminert nok i samfunnet som det er!

Klem Pink lady

Sologbolig sa...

Nydelige moccakopper, og så fint alt var i hylla di. Ha ein fin kveld. Klem

emblas-kanel sa...

Denne damen synes de koppene var helt nydelige!
Ha en fin kveld.
klem, eva

FlorasFrue sa...

Det var virkelig noen lekre kopper, jeg syns også at fargen var nydelig! Og så flott hylle med de peneste tingene på utstilling :)
Ønsker deg en fin kveld
Kjersti

lavendel mio sa...

Nydelige kopper, og alle de andre der også:)
Ha en fin kveld, klem Hanne

Lilliannes verden sa...

Nydelege bilder av nydelege koppar :)
*misunnelig*
Bli gjerne med på min Give Away, søte <3

Violetta sa...

Åh...herlige kopper altså! Alt er nydelig på dem - farger, design og form. Disse virker ganske moderne, er de det?
Fotografen er heller ikke borte vekk da ;-)

Ruths datter sa...

For noen nydelige bilder du tar her. Kjempefin kvalitet. Har du kjøpt deg nytt kamera? Så klare fine farger. De koppene er jo bare en drøm. Har alltid ønsket meg sånne fine mokkakopper. Så flotte. Helt betatt jeg.
Klem

Moccamamma sa...

Moccamamma fryder seg ved synet av disse vakre moccakoppene! Jo, det er koselig å drikke sterk kaffe av slike vakre kopper. Espressokoppene er ofte så tykke i kantene.......mer delikat med slike tynne kopper.

Likte så godt bildet av planten som speilet seg i et av innleggene under :)

Moccamamma :)

Inspiration i vitt sa...

vilka fantastiskt fina koppar, som i en saga. Kramar i massor/Ingela.

LykkeLise sa...

Hei vennen:)

Ja ting har skjedd fort på bloggen, og jeg er det evig takknemlig for den støtten og hjelpen du har gitt meg:) Skjønte jo ingenting her i starten:P
Så fine innlegg hos deg, hvordan får du sånn overskrift på innleggene i løkkeskrift?:)
Nydelige kopper, som jeg er sikker på at kaffen smaker ekstra godt i:)

Stor klem

h.espe sa...

Wow, her var det mange nye innlegg siden sist jeg var innom, og jeg skimter mye vakkert:o) Må sette meg godt til rette og kose meg mens jeg blar meg bakover i innleggene dine!

Flott ny layout du har fått deg også - skikkelig delikat og fin! Men, må være noe med den malen der som er problematisk, iallfall for min pc. Jeg sliter nemlig med at maskinen henger når jeg prøver å kommme inn på blogger med disse "innholdsknappene"... Tok meg kanskje 7-8 forsøk før jeg klarte å komme inn på bloggen din nå i kveld :( Ofte når jeg har besøkt andrem har maskinen kræsjet totalt, og jeg blir "kastet ut".

Ha en fortsatt fin kveld snuppa - her blir det snart puta... ;o)

Goklem fra Hildegunn

Hellohello baby sa...

Hei! Takk! Det er alltid så hyggelig når du titter innom og legger igjen en kommentar. Dagen blir snart ikke den sammen uten føler jeg! Jeg venter på ditt neste innlegg jeg! Hva skjer egentlig? Er jo ti timer siden sist. hihi!

På søndag var jeg i Østfold. Ble invitert på overnatting og full oppvartning av noen venninner på lørdag. Så da ble det ikke Birkelunden på meg. Det blir det ikke denne søndagen heller, da skal jeg også bort. Men etter der!!.... :D

Luuun-Edda-kveld til deg :)

desde my ventana sa...

How !!! what a wonderful cups and images,
Bss
Cecilia

Mitt hvite hus sa...

YES Elin.. disse var bare nydelig.. likte fargen på de... heldig du som eier disse...

Klemmer =)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon Oslo
Vi har fått regn här också, och jag blir glad. Vill ju ha lite längre höst. Åh vilka koppar!! Du hade många fina, men dessa var absolut dom vackraste. Ljuvligt och få sitt kaffe i dom!
Jättefina foton tar du också.
Ha en fin dag
Varm kram
AnnaMaria

Min Still By Maia sa...

Koppene var vakre!! Det samme gjelder bildene. Du er en flink fotograf :)

Klokken du kjøpte var bare helt nydelig! Jeg var sikker på at jeg hadde kommentert den. Veldig hyggelig at du vant!

Ha en fin dag!
KLEM

Envymycooking sa...

If you would ever like new recipes or would like to be featured than please come on over to our blog and please check us out! We also have a give away going on right now and a apron going up tomorrow!! yah. thanks for letting me stop by your blog.

Curtains In My Tree sa...

hello
I love the red & white cups I collect same color of transferware dishes.

Janice
Jeg elsker røde og hvite kopper. Jeg samler på samme farge tranferware retter,

Janice

~ ~ Ahrisha ~ ~ sa...

Pretty pretty and I love the cups on the hooks too. So sweet.
~ ~Ahrisha~ ~

All Things Pretty... sa...

Oh my goodness! I so love your mocha cups and all your gorgeous china! I am a collector of Limoges and Other beautiful china, so I Can Appreciate all your goodies! :) Mercedes

Debbie-Dabble Blog and A Debbie-Dabble Christmas sa...

What beautiful cups!! LOVE all of them!!
Debbie