01.04.2013

o v e r

Ja ,da er forhåpentligvis påsken straks over og influensaen som slo meg ut skjærtorsdag også.


Ble ikke noe dekorering av egg før påske,men trangen til å dekorere kom over meg når jeg skulle
lage meg en omelett til frokost i dag.

Bedre sent enn aldri!

Meget enkel dekorering, to tusjer holdt.


Regner med at det er mange som har kost seg ute med både kvikklunsj og appelsiner i solveggen.
Her får vi bare ta det igjen når varmegradene skal stige utover uken.

Happy Last Easter day this year!

eddas


7 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Så herlige bilder.
Kjipt å være syk da når det endelig er litt fri! God bedring...

Vi vil nå ha vår ja...
Klem

n i n a s hjem sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
n i n a s hjem sa...

Influensa er noe herk, fått det nå jeg også :/ satser på at den forsvinner like fort som den kom!!!

Fortsatt fin april :)

Fabelaktig sa...

Håper formen er bedre og at du får tid til å nyte vårsola snart!

Nydelige bilder som alltid.


Maiaklem

h.espe sa...

Så herlige bilder!
Ja nå er påsken over. Tok en ekstra fridag fra jobben, og kom hjem først i dag. Nå har jeg kosa meg på verandaen i deilig vårsol :)

Fin uke til deg!

Klemmers

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
mellaogmalla sa...

Først: Ååå! Så fin og delikat header!

Ser det er en stund siden jeg har vært innom her, har ikke tatt meg tid til å besøke blogger den siste tiden. Hatt nok med å feriere;) Så mye inspirasjon å finne hos deg! Bla det fatet du har malt med krysset på er knallfint! Det kan være jeg må kopiere det ;) Jeg må komme innom oftere..

Kjedelig å bli syk i ferien.. Håper du har blitt helt frisk igjen og kan nyte fine vårdager!
:)